Ma kihoztam a Kawasakit hogy áttoljam a műhelyből az új hangárba. (Erdélyben ment utoljára)
Ha már kihoztam, le is mostam mert elég poros volt.
Gondoltam le is kéne szárítani, ne így toljam már be, beindítom. Viszont az akksija meghalt.
Átteszem a robogóból, második indítózásra már dohog. Ha már jár, meg kéne mozgatni kicsit a fékeket-futóművet a gyárig meg vissza (kb 800m)
Aztán a szomszéd faluig a körfogalomig--vissza az M6-ig--aztán a városig--aztán a Hankookig....aztán húzás haza mert elkezdett cseperegni az eső.
Lett belőle ~50km itt a környéken, csak úgy koszos munkásruhában, meg egy pulcsiban.
Á, koránt sincs kész rengeteg apró finomítás baszakodás van rajta ami még megint hosszú évek munkája... Mert ugye közben az FZR-t is kell finom hangolni és túrázni menni vele azért van.
A betonbontó kalapácsot is fél napra hoztam ki, az volt valami 7e ft környéke. Egy napra meg 13e lett volna, de nekem elég volt délelőtt 9-től vésni vele és visszavinni délután 5-re zárásra. (éjszakára mi a ráknak fizettem volna érte?)
Ez a sávos izé sztem azt jelenti, hogy hosszabb időre egyre kevesebb a napi díj... a kalkulátorukban sem szerepel óra, csak egész nap.... az is ott van, hogy nem minden gép van minden telephelyen.
Persze majd egy kérdezést megér, ha van, és ki lehet venni pár órára, akkor már meg is van oldva a dolog!
Az ugye megvan hogy ez egy pécsi gépkölcsönző? (Légszeszgyár út 32)
A bérlés ~15e bruttó de: "az árjegyzékben szereplő bérleti díjak 24* órára vonatkoznak, sávosak, melyek a bérleti idő mértékének függvényében csökkennek."
Veszel egy 1/2"-os radiátorszelepet 1400 Ft-ért, szerszámot meg viszel. A cuccot bérelni meg elég 2-3 órára. Kb.ennyi.
Bérelni? Nem tom, Pécset lehetne-e, meg aztán a végén többe lenne a leves, mint a hús
A PET-et viccből írtam, de jobban belegondolva: mikor megyek szerelni, útba ejtelek egy nagy termosszal, telimered, oszt' jónapot, megyek le vele, és megcsinálom
Nem nagyon folyik, úgyhogy Csövi ötlete sem elvetendő: egy tekercs jobb minőségű szigszalaggal bebandázsolom, oszt" folyhat, ha tud és akkor öccázbú megvan
Éppen lenne, csak a pet palackban nem sokáig maradna bent. Viszont egy hagyományos kávés termoszban már elvan egy darabig. (50-80 literes dupla falú alu kannákban viszik a laborok, orvosi egységek, aminek csak egy xps hungarocell dugó van a tetejében)
Én kihoznám a kölcsönzőből és a mesterek is nyugodtan dolgozhatnak máshol. A használata egyszerű, még egy értelmesebb majom is tudná kezelni. https://www.profirent.co.hu/ro... http://youtu.be/fvT6U0yjReQ
Az még ok, mert van méretes slagod és elvezeted a fürdőbe, de hogy elszidnák a segged mert nem lenne fűtés a levegős rendszer miatt még nálad sem, az tuti...de az új szelep legalább fent lenne.
Az nem túl jó ötlet... 3/4-es csövön 4 barral jönne a cucc - még egy zárókupakot sem tudsz rákapatni. Folyna, amíg ki nem fogy a kiegyenlítő tartályból, ami egy ekkora házban 100 liter, plusz a felette lévő radiátorok tartalma. Meg persze nem a fürdőszobában van, hanem a padlós nappaliban
Igen, én is erre jutottam, csak találni kell Pécsett embert rá, ami nem 1ccerű. A mesterek nagyon kapósak, főleg a fűtés szerelő - októberben Ilyen cucca meg nem soknak van...
Apropó, nincs véletlen egy PET palacknyi nitrogéned?
A kollégám otthon a panelban folyékony nitrogénnel csinálta mikor radiátort cserélt. (ugye ki, mivel dolgozik)
A rendszer leürítése ~23e Ft nem fűtési szezonban, + várni a vizesekre hogy mikor jönnek, ő meg úgy volt vele hogy miért fizessen érte, ha máshogy is megoldható.
Alulemezből hajlított egy tölcsért a rámenő és az elmenő cső köré, némi teflonzsinór az aljába, majd a neje csepegtette bele a termoszból a nitrogént (-196°C egy perc alatt megfagy a csőben a víz) amíg ő levette a radiátort, kicserélte a szelepet, új radi fel és jöhetett is a másik szoba.
(itthon épp most lett lecserélve az összes radiátor+némileg átalakítva a fűtésrendszer, ~1M Ft)
Ha már kihoztam, le is mostam mert elég poros volt.
Gondoltam le is kéne szárítani, ne így toljam már be, beindítom. Viszont az akksija meghalt.
Átteszem a robogóból, második indítózásra már dohog. Ha már jár, meg kéne mozgatni kicsit a fékeket-futóművet a gyárig meg vissza (kb 800m)
Aztán a szomszéd faluig a körfogalomig--vissza az M6-ig--aztán a városig--aztán a Hankookig....aztán húzás haza mert elkezdett cseperegni az eső.
Lett belőle ~50km itt a környéken, csak úgy koszos munkásruhában, meg egy pulcsiban.
Persze majd egy kérdezést megér, ha van, és ki lehet venni pár órára, akkor már meg is van oldva a dolog!
A bérlés ~15e bruttó de: "az árjegyzékben szereplő bérleti díjak 24* órára vonatkoznak, sávosak, melyek a bérleti idő mértékének függvényében csökkennek."
Veszel egy 1/2"-os radiátorszelepet 1400 Ft-ért, szerszámot meg viszel. A cuccot bérelni meg elég 2-3 órára. Kb.ennyi.
A PET-et viccből írtam, de jobban belegondolva: mikor megyek szerelni, útba ejtelek egy nagy termosszal, telimered, oszt' jónapot, megyek le vele, és megcsinálom
Nem nagyon folyik, úgyhogy Csövi ötlete sem elvetendő: egy tekercs jobb minőségű szigszalaggal bebandázsolom, oszt" folyhat, ha tud és akkor öccázbú megvan
Én kihoznám a kölcsönzőből és a mesterek is nyugodtan dolgozhatnak máshol. A használata egyszerű, még egy értelmesebb majom is tudná kezelni.
https://www.profirent.co.hu/ro...
http://youtu.be/fvT6U0yjReQ
Apropó, nincs véletlen egy PET palacknyi nitrogéned?
https://www.lindegas.hu/hu/pro...
A rendszer leürítése ~23e Ft nem fűtési szezonban, + várni a vizesekre hogy mikor jönnek, ő meg úgy volt vele hogy miért fizessen érte, ha máshogy is megoldható.
Alulemezből hajlított egy tölcsért a rámenő és az elmenő cső köré, némi teflonzsinór az aljába, majd a neje csepegtette bele a termoszból a nitrogént (-196°C egy perc alatt megfagy a csőben a víz) amíg ő levette a radiátort, kicserélte a szelepet, új radi fel és jöhetett is a másik szoba.
(itthon épp most lett lecserélve az összes radiátor+némileg átalakítva a fűtésrendszer, ~1M Ft)
http://vizvezetek-szereles.hu/...