Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia ábrus!

tudnál kicsit távgyógyítani nekem?
tegnap a szép tavaszi időben mentem egy kört a Vespával (200ccm 4t, Walbro karburátor)
alapjáratról szépen felpörög, de ha 60-70 km/h körül csorgok vele és odahúzok neki, akkor kicsit gondolkodik és azután pörög föl....
ha folyamatosan gyorsítok akkor nincs gond, csak a hirtelen nagy gázt nem szereti...
nyáron ezt nem vettem észre...
mit tekergessek? pár papírpénzt új membránra? (nyáron még nem láttam, hogy szakadt lett volna, most még nem néztem bele...)
a CO csavar ilyenkor nem játszik jól gondolom? (ez az idle speed mixtureadjustinscrew ugye?) a gyári ajánlás 2+-1/2 nálam 2-n van, de ehhez nem nyúltam. tavasszal vergődtem azt hiszem vele, akkor 3 ra volt kitekerve úgy vettem.

ha ilyen időben hidegen indítom hamar beindul, szépen jár alapjáraton, de nagyon sokára tudok elindulni vele (legalább 5 perc pöfögés), mire hajlandó venni a gázt... de ez ilyen régóta, csak egyre jobban piszkálja a fantáziámat.... kitúrtam a szivató adatait de még nem mértem... bár úgy képzelem el, hogy annak jónak kéne lennie a sima indítás miatt... vagy nem ?

köszi
Nem tudjátok véletlenül honnan tudnék szerezni vastagabb gumi csövet amit ráhúznék a kipufra és kivezetném a gázt. Belső átmérő 65mm kb. 3-4 méter kellene....
Értem, de ez egy példakör, nem pontos túraterv. (ráadásul nem is mindig arra tervez a téli lezárások miatt, amerre akartam)
"Se idő, se felszerelés... " Az időt megértem, láttam hogy nem mindenki ér rá ennyire. A felszerelést viszont nem értem. Már jó ideje nem viszünk a fürdőgatyán, szalmakalapon, szalonnán, pálinkán és a bankkártyán kívül mást.

Berchtesgaden-t beletettem, mivel érdemes lenne ott körülnézni, ahogy van még sok más érdekesség is útközben, de nem akartam mindegyiket külön kiemelni. Természetesen átrajzolhatjuk rövidebbre is az igényeknek megfelelően, én nem ragaszkodom semmihez. (megyek majd túrázni a későbbiekben is, majd akkor megnézem ami kimarad)
https://hovamerre.blog.hu/2019...
itt van útleírás Berchtesgaden-ről... ott álltam, ahol (amúgy dögös) Szonja téblábol Az is tök jó, hogy a cikkben mindenkiről (íróról, kommentelőkről) lehet tudni, hány ágú gyertyatartója van otthon
Ez egy jó út lenne - de sztem erre nem állunk készen, mert kb. 10 napba férne bele. Se idő, se felszerelés...
Beletetted Berchtesgaden-t? Tudok ott 1-2 történelmi emlékhelyet A bodeni-tónál Bregenz-ben szokott lenni a tófesztivál, az jó nagy buli, útba is esne, csak az kell, hogy pont akkor legyen... de fesztivál nélkül is megérne egy megnézést. A genfi-tó környéke is egy nap, aztán Saint-tropez is (odaúttal), és ott van Cannes-Nizza-Monaco, az nekem 3 nap volt, és sok mindent nem láttunk... és még onnan haza, a kocsival is közbenalvós volt.
Szóval ilyen túrára kocsival mennék az kényelmesebb, gyorsabb, és kevesebbet fogyaszt
Áááá, nem tervez arra a lezárt hegyi szakaszok miatt, amerre szeretném.
Gondoltam rá hogy beírlak, de aztán úgy voltam vele hogy úgyis szólsz ha jönnél.
Ezzel én is így vagyok.
Az FZR-rel nem megyek mert még nem üzemképes, pláne nem megbízható. (annak még idő kell amíg elkészül, de még úgy áll ott ahogy 3 éve megvettem)
Akkor én is hozzászólok: Jó.
Csak még 1-2 gondolat ehhez. Egy kocsiba szerintem csak 2 motor fér el rendesen. Bérelni annyi naponta, mintha motorral mész kb 400 km-t. Szóval 2 autó 2-2 motorral költségben kb ugyanannyi. És ahogy én gondoltam, kevesebb szállás kellene egymástól akár 500km-re viszont egy helyen 2 éjszaka. Olyan helyeket kellene keresni ahonnan egyik nap egyik irányba lenne valami fasza túra 150-200 km, másik nap meg a másik irányba ugyanennyi. Szóval motorozás is lenne 1000-1200 km vagy még több is, csak éppen sokkal kényelmesebben nem mindig felmálházva és több időnk lenne a látványos helyeket bejárni. Akár útközben is meg lehet állni egy jó kis hegy lábánál egy parkolóban és " megmászni" motorral azt. Mert ennyi napra azért kell cucc rendesen és nem az lenne, hogy Józsi rakd már bele a dobozodba ezt meg azt, mert már hozzánk nem fér... Az időjárás meg tényleg nagyon ki tud cseszni velünk, mert ha csak 2 nap kell egész nap szakadó esőben motorozni, szerintem az már annyira nem férfias, inkább nyomorult . És még egy dolog, hogy elég messzire mennénk és igaz, hogy eddig nem igazán volt műszaki problémánk csak Laci esett-kelt , de svájcból nem szívesen hozatnám haza egy trélerrel kb annyiért mint a motor ára. Szóval szerintem a túra értékéből semmit nem vonna le a furgonos szállítás, mert motorozni is tudnánk bőven.
Persze talán egy kicsit több logisztikát igényel kiválasztani azokat a helyeket ahonnan több napot is el tudunk túrázgatni.
És persze, hogy jössz. Addig van időd megpuhítani a csajok szívét
Persze, és majd mindig megvárunk, mi?
Akkor lábonra kell szervezni, mert 4-en se férünk el jól (leginkább a motorok nem), a két kocsi meg sztem már túlzás.
Nézegettem, még mindenhova mutat szabad helyeket a Booking. Január elejére véglegesíteni kell mindent, és foglalni.
Hely az lesz mert én nem teszem be a motorom egy dobozba csak ha elromlik. Legfeljebb viszitek a cuccomat.
Akkor már csak egyet kell bérelni ha jövök.
Szerintem a 2 autó sem sok. Főleg ha Arnit is rá tudjuk dumálni
https://vorosvarautorent.hu/be...
talán valami ilyesmin fér el 4 motor - épp. Józsinak az FZR-el kéne jönnie az kisebb helyet foglal, és fel is tudjuk rakni Utashellyel, csomaggal nem lenne gond. Az utat le lehetne 1 napra csökkenteni, de feszes lenne. Úgy emléxem, Genf volt vagy 14 óra, gyors autóval, pályán... egy ilyen traktorral lehet 18 is. 1250 km Pesttől.
Én támogatnám, de 4 ember-4 motor nehéz ügy (Ducato is 3 személyes, 4 motor is nehezen férne el, főleg, ha Józsié az egyik ) Kalkulálok olyat, hogy oda-vissza úton kb. 5-600 km jusson egy napra, az még megtehető, ha pályázunk is benne, főleg. Érdektelen részeket esetleg fel lehet így gyorsítani, bár olyan a határ után már nem sok van... Így egy szállással (vagyis 2 napnyi út) már svájci-olasz régiba juthatunk.
A 6-7 nap talán nekem még megfelelő. Többet nem merek ígérni ( ez persze titeket ne befolyásoljon ). Viszont szerintem el kellene gondolkozni azon is, amiről 2 éve komolyan-komolytalanul beszéltünk, hogy bérelnénk furgont és a hosszabb nem igazán látványos etapokon azzal vinnénk a motorokat. Nagyobb távokat tudnánk megtenni, nem kellene mindig cipelni az összes cuccunkat és több időnk maradna a látványos helyek körbemotorozására. És persze az időjárás is kevésbé rontaná el a túrát.
Nem kell 200-al menni elég a 120. Mi amikor voltunk a Transalpinán odafelé pályán mentünk 500km-t 9 felé indultunk délután 2-3 felé ott voltunk. Meg is lepődtem mert egyáltalán nem volt fárasztó nem olyan mint kis falvakon át 200 km-t csiki csukizni az sokkal rosszabb. Ahol nincs látnivaló gyorsabban át lehet áthaladni.
Veszel másik motort vagy marad ez?
Én nem mennék fel annyira, a német rész síkság, meg nincs ott semmi. Amit visszaútnak írtál, az kb. jó oda, és lentebb, olaszon keresztül vissza is, ha unjuk a Villach-Magyaro. szakaszt, akkor akár Szlovénián át is.
Pálya? annyi erővel akkor mehetnénk fapadossal is: gyorsabb, olcsóbb, kényelmesebb
de csak mondogasd, veszek egy Suzubusát vagy sor6 béjemvét, oszt' tölem téphetünk a pályán kéccázzal
Ne viccelj már, naná, hogy jöhetnél! De neked +2 nap, mert nagyon messzi vagy... bár ha befér neked töletek-Osztrák határ közelében táv, akkor neked is annyi nap, mint nekünk.