"Sokat állt fékrendszer át kell nézni!" Aki látogatja a bmw fórumot az tisztában van vele hogy, ez a mondat és a kedvezőnek tűnő vételár gazdaságilag messzemenően több, mint egy felemelt mutatóujj.
Enyém viszont pikk pakk szerelhető. Ha lent van a kerék akkor kb. 2 perc leszedni a féknyerget. A fékcső is simán meglazult nem volt megtépve berohadva nagyon jól lehet szerelni ezt az autót.
Vasárnap szereltem egy fóccvágen passát hátsó féket. Csak betét csere, autószerelője nem vállalta, mert tele volt, szomszédom a gazdája, mondtam, megoldjuk.
Normál autón ugye negyed óra - itt full szopás. Elektronyos kézifék ugye, aminek az egységét le kell szerelni a nyeregről, mert nem lehet a munkahengert csak úgy visszanyomni ám Hozzáférhetetlen, beragadt (menetrögzítőzött) torx fogta, 8 éve nem volt levéve... 1,5 óra lett végül.
Közben rá is jöttem, mért nem akarta a szerelője válalni
Tök jól néz ki tetszik nem is drága. Vennék is egy ilyet de megint szívok az autóval. Most a jobb első fékem fogott be. Felújítottuk a féknyergeket új dugattyú karmantyú, porvédő gumi alaktrészek...
Nem, de nem is érdemes vesződni vele, mert itthon nem jár érte semmi meg aztán ez így jött ki a gyárból hivatalosan. Tudod, gyakran olvasni új autó teszteken, hogy "már teljesíti a 2020-ban életbe lépő normákat" meg hasonló szövegek... az enyém is ilyesmi volt 2006-ban.
Nem baj, ha így haladunk, a következő villanyos lesz az öreg BMW-t meg átépítem (mert eladni nem lesz érdemes) egy generátort fog hajtani a motorja, amivel az akksikat töltöm itthon!
Van hát, de pl. én is baszhatom... hiába van egy korát technikailag messze megelőző motorom ( ) ami ugye szabályozott katalizátoros, mivel 2001-es, vonatkozik rá a tiltás...
Ezt az autóval is megszívtam, az is csak Euro4 besorolású - mikor forgalomba helyezték, még nem volt Euro5 dízel kategória besorolás de az első környezettudatos sváb gazdája kérte rá (az akkor még feláras extra) DPF-et
Normál autón ugye negyed óra - itt full szopás. Elektronyos kézifék ugye, aminek az egységét le kell szerelni a nyeregről, mert nem lehet a munkahengert csak úgy visszanyomni ám Hozzáférhetetlen, beragadt (menetrögzítőzött) torx fogta, 8 éve nem volt levéve... 1,5 óra lett végül.
Közben rá is jöttem, mért nem akarta a szerelője válalni
https://www.kepesmotor.hu/bmw-...
Nem baj, ha így haladunk, a következő villanyos lesz az öreg BMW-t meg átépítem (mert eladni nem lesz érdemes) egy generátort fog hajtani a motorja, amivel az akksikat töltöm itthon!
Ezt az autóval is megszívtam, az is csak Euro4 besorolású - mikor forgalomba helyezték, még nem volt Euro5 dízel kategória besorolás de az első környezettudatos sváb gazdája kérte rá (az akkor még feláras extra) DPF-et
Jó kis száraz vörösbor.