Erről halottam már, de sajna q messze van... amit linkeltem, Korfu, az is hasonló ám, ennyire nem durva. http://youtu.be/Jt1Y_3U8gH8
Gibraltár is jó volt... ot a főút kersztezi a kifutót, és mikor repcsi száll le, csak lezárják sorompóval, mint nálunk egy vasúti átjárót gép ott megy el tőled 100m-re.
Jut eszembe, ez se volt gyenge... be lehet menni a cölöpökön álló kifutó alá - érdekes érzés, mikor száll le a 747, te meg ott vagy alatta https://goo.gl/maps/otYa4jat5MH2
érdemes végigmenni sztrítvjúval
Amikor voltunk túrázni akkor is egy röpködött ott Kaposvár felé vagy hol... Meg még egyszer Angliában voltam repülő napon ott láttam Harriert felszállni meg le de olyan rég volt, hogy csak manuális fényképen van róla emlékem.
Én is, de régen, vagy 15 éve, még mikor a borosbocskor állatkodott a slágerrádióban. Viszont idén tavasszal itt a laktanyában volt honvédségi nap, akkor áthúzott alacsonyan 2 Grippen, írtam is róla.
Mégis a legérdekesebb itt fürdeni meg sétálni volt: https://goo.gl/maps/chijoLsMiJD2
Megin On, ha esetleg érdekel valakit, és nem tudná, arra jöttem rá, nézve az Oem-partsos alkatrészeket, hogy a 90-es exupnál még szerepeltetik a tömítést az exup fedélhez - amit én hiányoltam is a sajátomról és amúgy szükségesnek tartanék - de 91-től ez már nem szerepel az ezres alkatrész listájában...de például a 93-as 250-esnél ott van, és a 97-es 600-nál is.Az OEM-nél ez a száma 1-000-158-462
Ha valaki tudja ennek a valódi okát, árulja el, mert én tuti vágok oda tömítést, ez mégiscsak egy szelep, ahol azért van némi áramlás.
http://youtu.be/Jt1Y_3U8gH8
Gibraltár is jó volt... ot a főút kersztezi a kifutót, és mikor repcsi száll le, csak lezárják sorompóval, mint nálunk egy vasúti átjárót gép ott megy el tőled 100m-re.
http://youtu.be/plwwy0kv_HI
https://goo.gl/maps/otYa4jat5MH2
érdemes végigmenni sztrítvjúval
Mégis a legérdekesebb itt fürdeni meg sétálni volt: https://goo.gl/maps/chijoLsMiJD2
http://youtu.be/p5cmWXJ7HOg
Ha valaki tudja ennek a valódi okát, árulja el, mert én tuti vágok oda tömítést, ez mégiscsak egy szelep, ahol azért van némi áramlás.