A hárlinak elment a töltése, és addig ment, amíg az akksi bírta, ami nem sok, mert a tompítottat nem lehet lekapcsolni. Eleinte töltögették autóról, ment egy darabig, de rájöttek, nem haladós így . Az Alhambrának meg berakodott a torka az EGR-nél, nem kapott levegőt, azt megcsinálták pár óra alatt Bár-on egy szerelőnél, estére értek haza.
Most HMVhelyen van a vas, ott van hárli szerelő az egész megyében, sőt az egész régióban. Ennek megfelelően tele a műhely lomokkal, nem tudta, mikorra lesz kész, és azt se, mi Baja
A tulaj tök láma hozzá, úgyhogy egy kontakt hiba esetén is el lesz neki adva bizonyára egy komplett elektronika vagy generátor - gondolom, pici pézér
A haverom míg odavolt (vasárnap éccaka) reggelre kipakolták a garázsát, elvittek pár kisgépet, kulcskészletet, stb. tipikus cigó munka nincs most kerítése, mert épp azt építi
Az két dolog, hogy volt már benne lé csak kiforrt vagy egyáltalán nem volt benne semmi.
Csinálj képeket a gépről.
Ádámnak mi a rendszáma? Lehet ő ment el mellettem ma Szentendrén du 5 kor.
nem tom ebbe mértem 12,2x et aszonta a csóka ez ment pusra de most csak kickre akkor lehet volt benne valami csak a fesszbázjó megfőzte szerintem tök száraz volt 0 folyadék. Felraktam töltőre 12.8-9 nél megállt pedig vagy 4ó fentvan és az aku töltöttség jelző mutat 2egységet az 5ből-
Ha nincs benne lé akkor levegő van a cellák között abból meg nem tud jönni se feszültség se áram....
De van száraz akksim vagy 4 db holnap ráméregetek.
Most HMVhelyen van a vas, ott van hárli szerelő az egész megyében, sőt az egész régióban. Ennek megfelelően tele a műhely lomokkal, nem tudta, mikorra lesz kész, és azt se, mi Baja
A tulaj tök láma hozzá, úgyhogy egy kontakt hiba esetén is el lesz neki adva bizonyára egy komplett elektronika vagy generátor - gondolom, pici pézér
A haverom míg odavolt (vasárnap éccaka) reggelre kipakolták a garázsát, elvittek pár kisgépet, kulcskészletet, stb. tipikus cigó munka nincs most kerítése, mert épp azt építi