A teljesítmény most másodlagos, az érdekel,hogy baj forrása lehet-e a kibelezett dob. Az általad említett szervizet nem ismerem de azért köszi, megpróbálok utánna nézni a dolgoknak. Félreértés ne essék nincs baja a motornak(most került rá a dob) csak szeretném tudni,hogy ettől nem is lehet.
itt a forumon a fazeresek körébe a gyári kipufogot a PRC kipufogó szerviz szokta átalakitani, hozzá értő emberek, szóval van valami fogalmuk a dologrol (gondolom én ) elég jo hangjuk is szokott lenni,
ezen kivül van amikor csak dobot cserélnek az emberek,
meg van amikor a folytást is kiszedik ( katalizátort)
jópárszor olvasgattam már én is erről a dologrol, meg kb 1000szer volt már itt is téma, ha beirod a forumon belüli keresőbe hogy kipufogo, lesz is rendesen találta,,,,
én mindenesetre arra jutottam, ha lesz egyszer sportkipufogom, akkor egy power commandert is berakatok, akkor lesz az igazi, meg egy kis teljesítmény növekedés is,,,,
Sziaszok!
Szeretnék pár véleményt kérni tőletek kipufogó témakörben. Nemrég kibeleztem a gyári kipufogót, olyan hangja lett, amilyen... nem ez a lényeg! Sokfelé hallani ezt-azt, hogy jó vagy nem jó! Mi az igazság? Semmit nem csináltam vele csak kipucoltam belőle a folytókamrákat (üres) majd összehegesztettem és ennyi, ja a két vég 1/4 "-al nagyobb, vastagabb lett, van néhány kép róla itt. Szerintetek?
Még amikor kollégista voltam és is bejártam ezeket a ösvényeket mondjuk szerencsére a detoxot nem
kegyetlen az a kollégiumi élet, de nem bánom hogy ott voltam
Hát ezt a fajtát nem ismertem, de nemrossz.
Úgylátom a vár-alkohol szint itt is logaritmikus léptékben növekszik.
Azt hiszem én már a hőmérséklet-alkoholszint állapotábra minden szegmensét bejártam, az Alfa+perlit től kezdve az ömledékik, sőt ömledék+cementit állapotokat is...
aztán majd leülsz,egyessel...a narancs izédre.