Most rakom be a hétvégén, meg bontom a gépet.
Megy a tank javításra, meg utána fényezőhöz a fejidommal 1ütt...
Lesz még 1-2 upgrade a gépen, ha minden jól megy....
Majd a végén dobok fel képet ha érdekel.
olyan akciót akarok csínálni a mocival, hogy áttkötném én a lámpát, hogy tompítotton is mind a kettő világítson.
olvastam én leírást róla, hogy a relébe melyik vezetékeket kötöm bele, de arról nem igazán ír részletesen, hogy a negyedik kábelt amit az égő felé viszek azt mibe is kötném.. aki csínált már ilyet az elmagyarázhatná. előre is köszönöm.
"2004es YZF R6. Sérülten vásároltam (2009.06), első lámpát, fejidomot, km órát, idomokat érintette az eset. Rendbe raktam a km óra kivételével, a kijelző repedt, de működik. Ez egy 20ezres tétel. Új gumik (kb 600km van benne), 12.000-es szerviz megvolt (átvizsgálás keretein belül, elismert, megbízható szerelőnél). Friss műszaki vizsga. A kihajtásnál láncszakadás, vagy leugrás miatt a blokk sérült volt, az olaj kicsit könnyezett, ez is most javításra került. Egyúttal a hajtókar csapágyak is cserélve lettek, bár ez még nem volt szükségszerű, csak ajánlott, ha már addig visszabontották. Így motorikusan már tökéletes. Esztétikára nem tökéletes. Fullba lett fényezve, ami némi kívánni valót hagy maga után, kicsit narancsos a lakkozás, állítólag a gépi polír megoldaná, de nekem motorozásra tökéletesen megfelel. A kipufogódob karcos, kicsit gány, én már így vettem, nem cseréltem ki, esetleg a későbbiekben egy sportdobra gondoltam. Most viszont meg kell válnom tőle, autóvásárlás miatt. Az ár irányár. Alkudni KÖTELEZŐ! Írj egy árat, és megbeszéljük. Csak komoly érdeklődőket várok EMAIL-en!"
használd a "válasz erre" gombot! és akkor egyértelműbb minden!
uj motor projekt hogy áll
vagy még lehúz 1évet a fazer