Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

adatlap kitöltését nem uszod meg !
Ez gyors volt - kösz az infót!
Mondj jobbat.

anno amikor nálam voltatok Karu még ezt javasolta.
kúpgörgős? szart ne vegyél
Szia! Itt úgy szokás, hogy az adatlapod kitöltése után válaszolnak a kérdésedre...
A kezelési útmutatót (és sok hasznos dolgot) itt találod: http://fz6.uw.hu/

Üdv az FZ6-osok között
mondjuk észrevétel szerint elég sok fazernek laza kicsit, vagy épp határeseten van, de jobb ha egy hangya fasznyival feszesebb lenne
Hali.
Itt találsz: http://fz6.uw.hu/

---karbantartás---kezelési útmutatók
majd ha már látszik a fény az alagútban
Lássuk azokat a képeket ,
Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy 2006-os naked fz6-ot, de sajna nem kaptam hozzá magyar nyelvű karbantartási kézikönyvet, valaki tudna esetleg segíteni egy elektronikus (pl:szkennelt) példánnyal?
Kösz!
Na ha mindenki mojolt ma ,akkor én is elmondom mit csináltam a műhelyben.
az utánfutómat alakítom át motorszállításra is majd teszek fel képet ,és elmondhatjátok mit csináltatok volna másként.
Köszi, majd megnézem, s megnézetem a tavaszi indulás előtt
nem kell ezzel sürün foglalkozni ha van egy jo csapágyad , jol befeszitve és jol megkenve,
akkor van gáz ha szar, ez lehet 3e km ernél 20e nél 50-100e nél is
Jó lenne már az a motoros idő, de sajna az nem holnap lesz.Még nem is mentem vele egy jóízűt, miután okt. végén vettem.
A csapágyat majd megnézem. Ez a probléma mennyi idő után várható, és ilyen sűrűn után kell álllítani ha kikopnak a csapágyak? Milyen anyagi vonzata van egy ilyen csapágycserének?
nagyvas-on most egy szett 11450ft....de már nem érdekel muszáj lesz bele invesztálni...már elég lötyögős a gép eleje,aztán eldobni meg nem szeretném ez miatt.
Ja majd írok egy gyors tesztet róla! Csak lenne már motoros idő...

A fazer egyik hibája az hogy elég könnyen megadja magát a gyári csapágy szett.Kenés hiánya miatt jöhet ez elő...(itteni spanomnak egyszerűen befolyt oda a víz) aztán ha kikopik a csapágy akkor lötyögni kezd a motor eleje.Ez kanyarban érezhető a legjobban,és elég...szar.
Állítsd egyenesbe a gépet aztán a telók aljánál fogd meg és próbáld meg előre/hátra mozgatni.Ha ficánkol akkor meg vannak lazulva a csapágyak.

De persze majd jönnek az okosok akik majd ettől okosabb dolgokat mondanak.
A würth-t a fórumon már dicsérték páran. Kíváncsi leszek majd a véleményedre, milyen lesz valóban.
Amúgy bővebben kifejtenéd, hogy miért kell a kúpgörgős csapágy szett, és miért kell a gyárit 2havonta húzogatni? köszönöm
Nekem volt Repsol spray az egész jó volt,nem is dobálta körbe a motort és ritkán kellett újra fújni.Castrol is egész jó volt de elég óvatosan kell vele bánni mert azt egyből ledobálta,pedig meleg láncra fújtam.
Nemrég jött meg a Würth...száraz verzió....sok reményt fűzök hozzá...de majd meglátjuk.
Köszi szépen, megpróbálom. Amúgy volt mit róla lepucolni, bár nem tudom milyen láncsprayt használt az előző gazdája. Én mindenesetre castrolt fújtam rá.
Ki milyenre esküszik? Teflon-"sima" láncsprayk?
Új kormányrúdnak kell más szín... meg valszeg megrendelem a kúpgörgős csapágy szettet is.Nincs kedvem a gyárit 2havonta húzogatni.
Nem nagy projekt.
Lekapok a kislánckerék "fedelét" amit 3db csavar tart.Sima ügy az egész!
Aztán ott is lehet pucolgatni eleget...
Azt nem. Miután nem férek hozzá, szétszedni meg nem merem hozzáértés hiánya miatt.
kislánckereket is megnézted
Áki, Áki Amúgy mit is kell a motorod elejével csinálnod?
Én is lánc, lánckerék takarítást csináltam ma. A leömlőt még nem nagyon pucolgattam, de ami késik nem múlik.
Hát...én nem tudom.....rátett egy R6 idomot,lefújatta valakivel aztán bele került egy fél lámpa
na jó nem leszek rossz...biztos kellet rá bőven idő