Sziasztok!
Szerintem az Fz6n sokkal biztonságosabb mint az idomos! - ez csak vicc!
Nem tudsz vele 200-zal repeszteni mindenhol, mert letép a szél.
Mentem már vele plexi nélkül, de nem mentem vele ki a városból, sokat számít már az a kicsi is!
Nekem már sikerült egy hónap együtt motorozás után (((még jogsi nélkül ))) 240-et menni, de ahhoz teljesen rá kell hasalni, és be kell bukni a plexi mögé!
Nekem hátum R6 lánckerekem van, aminek 3-mal több foga van, ami kb. 4%-os áttétel rövidülést eredményez. =-240-nél az órám 250-et ír ki. Jó érzés!
Múltkor az M9-esen 256-ot mutatott, de még nem volt vége.
Én egy 160-ig tartottam elviselhetőnek a fejidomtalan motorom. Utoljára az FZ1-et próbáltam, annál nagyon hiányzott nekem a plekó mert 180-nál akárhogy hasaltam nagyon zavart. És egy kigyorsításnál ott még csak a 2. végefelé jársz, így olyat gyorsít még amikor a 3.-at rúgom hogy le akar szakadni a fejemről a sisi pedig nem gagyi van. Fz6-omon nagyon hálás volt a plexi, még akkor is türhető volt amikor a tankon lévő kamerától nem tudtam lehasalni és mégis 200-230 körüli tempókat tudtam menni tartósan.
"Szalon szimpátia"
Amikor vettem az új mocim kb. 12 yamaha kereskedést jártam körbe vagy érdeklődtem telefonon. Szerettem volna jópár extrát, pár egyedi kérésem is volt, és főleg a rugalmasság számított nekem. Volt aki már telefonon elvágta magát két mondattal, mondván hogy: "álljon meg a menet ez nem autó hogy kiválogatod milyen kárpittal kell. Ezek a szinei, kell vagy nem kell?" Természetesen mondtam hogy köszönöm akkor nem kell. Történetesen annyi volt a kérdés hogy lehet e ezüst a kerekem 2005-ös ezüst Fazernél mert a fekete nem annyira jön be. Aztán persze voltak olyanok akik rossz árat mondtak, voltak akik nem akartak extrát rakni a hitelbe. Végül 2 szalon volt amelyik korrekt hangnemben és jó jánlattal állt elő. Ott éreztem hogy a vásálóért élnek. A barátias hangulat és "családi légkör" miatt még egy kicsit drágábban is bevállaltam az ott vásárlást!
Nekem a kis plexivel 2-300 km-es autópályaszakasz után kezdett fájni a nyakam, a nagyplexivel semmi bajom. Teljesen szélárnyékban van még a kezem is, a kormány, az egész felsőtestem az orromig. A sisak felső felét éri csak a szél. De nem halkabb mint a gyári kisplexi.
Túrázni, hosszabb távokra mindenféleképp az idomos a jobb, nekem meg ez volt a fő szempont.
Hali Cseryakos! A külső megitélése egy dolog, kinek ez tetszik, kinek az. Az enyémen túraplexi van, ehhez a szélvédelemhez vok szokva, mikor csupasz mocival megyek, hát................ nekem nem oké. Én a csupaszon 180 körül már kezdtem majrézni. Ha nem dőlsz a tankra, megnő a légellenállás, elkönnyül a motor eleje.
Hali, tény hogy brutál kinézete van a nakednek, de én 170ig egyenesen ülök az idomoson, 180 körül húzom be a fejem, és efölött hasalok... ha valahová sietsz, akkor sokat segít az az idom.
én is nagyon sokat vaciláltam, és nem bántam meg. persze ez szigorúan szubjektív
Hát nem t"om? Én 160 -nál szoktam behúzni a nyakam, 180 -nál hasalok, 200- nál elbújok a plexi mögé. Egy naked -nál 120-130 felett kapaszkodhatsz. Szerintem. A dzseki felfújodik, sisak megemelkedik, bújnál de nincs hova.
Aha. De a 234 azért durva,gondolom hasaltál a tankon. Amúgy én semfogom megállni hogy milyen a 2kiló felett.. hétvégére jön meg a gép,amúgy tényleg sokkal szebb mint az idomos.
Szevasz cseryakos!
Én mentem vele (óra szerint) 234-t........DE......úgyse ilyen sebbeségnél utazol, hanem 120-130-140körül. Azt simán birod kiülve is. Nkem most egy FZS 1000-m van amin van plexi de akkor is "fúj a szél".....mint minden motoron ....ez a lényeg
Hali. Tudna nekem valaki abban segíteni hogy mekkora a szél egy fz6n-en? most készülök venni egy gépet,de nincs róla tapasztalatom. Mennyit lehet vele menni max minden plexi nélkül?
hali. Tudna nekem abban segíteni hogy mekkora a szél egy fz6n-en? most készülök venni egy gépet,de nincs róla tapasztalatom. mennyit lehet vele menni max minden plexi nélkül??
Nekem is sokat számított a szimpátia nagyon rendesek voltak a YAMAHA RS Salgótarján-nál
pedig pesti vagyok mégis elmentem oda. Plussz volt kedvezmény kaptam ajándékot beszámították
a régi vasamat minden korrekt volt és gyors.
Üzleti szempontból pedig: Az autó szektorban jóval nagyobb szükség van az eladásokra, mint a motorok eladásának terén. A motorpiac mint tudjuk 20%-kal meghaladta a múlt évi forgalmazást, így nincsenek és nem is kell hogy be legyenek sózva a kereskedők. Így is-úgy is jön a kuncsaft.
Tényleg! Motorvásárláskor ti mi alapján vetettetek fakeresztet egy szalonra, ha nem ott vettétek meg, és mi volt az a plusz, amitől már kezdett csillogni a szemetek? Csak az engedmény mértéke? Én pl a szimpátiára sokat adtam. Érdekes egybeesés, hogy a szimpatikus emberekkel teli szalonban az engedmény mértéke is elég korrekt volt. Ez alapján nem értem, hogy hogy tud a Yamaha Hungária eladni egyetlen motort is!? Azok kapták akkor a citrom díjat tőlem.
A Yamaha Citybe bekérdezősködtem, és ott egyből fel lettem világosítva, hogy "ma már nem divat készpénzre motort venni" Azt mondta, hogy németországban pl. már nem is vásárolnak kp-ért az emberek. Innen derült ki, hogy én egy régimódi konzervatív ember vagyok Szemben a nyugati civilizáció megkérdőjelezhetetlenül haladó felfogásával.
Ez már nekem is eszembe jutott hogy mért nem hétvége, főleg amikor nem dolgoztam ilyen helyen.
Hát szerintem ez a következők lehetnek bár fogalmam sincs hogy pontosan így van e.
1. hétvégén drágább a pálya bérlése
2. hétvégén + pénz a dolgozók (hétköznap én is munkaidőben vagyok és mindegy micsinálok érte)
3. 150 főt tudnak motoroztatni a pályán saját mocival ami így is szerintem teli lesz nemhogy hétvégén
4. mivel a kereskedők hozzák a tesztmocikat (mindenki 1-2-őt) az ő hétvégi idejükkel is nehezebb rendelkezni, szabaddá tetetni egységesen
Aztán kitudja még mi minden de ez logikusnak tűnik. Számora legalább is.
Szerintem az Fz6n sokkal biztonságosabb mint az idomos! - ez csak vicc!
Nem tudsz vele 200-zal repeszteni mindenhol, mert letép a szél.
Mentem már vele plexi nélkül, de nem mentem vele ki a városból, sokat számít már az a kicsi is!
Nekem már sikerült egy hónap együtt motorozás után (((még jogsi nélkül ))) 240-et menni, de ahhoz teljesen rá kell hasalni, és be kell bukni a plexi mögé!
Nekem hátum R6 lánckerekem van, aminek 3-mal több foga van, ami kb. 4%-os áttétel rövidülést eredményez. =-240-nél az órám 250-et ír ki. Jó érzés!
Múltkor az M9-esen 256-ot mutatott, de még nem volt vége.
"Szalon szimpátia"
Amikor vettem az új mocim kb. 12 yamaha kereskedést jártam körbe vagy érdeklődtem telefonon. Szerettem volna jópár extrát, pár egyedi kérésem is volt, és főleg a rugalmasság számított nekem. Volt aki már telefonon elvágta magát két mondattal, mondván hogy: "álljon meg a menet ez nem autó hogy kiválogatod milyen kárpittal kell. Ezek a szinei, kell vagy nem kell?" Természetesen mondtam hogy köszönöm akkor nem kell. Történetesen annyi volt a kérdés hogy lehet e ezüst a kerekem 2005-ös ezüst Fazernél mert a fekete nem annyira jön be. Aztán persze voltak olyanok akik rossz árat mondtak, voltak akik nem akartak extrát rakni a hitelbe. Végül 2 szalon volt amelyik korrekt hangnemben és jó jánlattal állt elő. Ott éreztem hogy a vásálóért élnek. A barátias hangulat és "családi légkör" miatt még egy kicsit drágábban is bevállaltam az ott vásárlást!
Túrázni, hosszabb távokra mindenféleképp az idomos a jobb, nekem meg ez volt a fő szempont.
én is nagyon sokat vaciláltam, és nem bántam meg. persze ez szigorúan szubjektív
150-ig elviselhető, onnan nagyon cúgos. rendes túratempóban 110-130 meg sem kottyan. és sokkal de sokkal szebb, mint az idomos
Én mentem vele (óra szerint) 234-t........DE......úgyse ilyen sebbeségnél utazol, hanem 120-130-140körül. Azt simán birod kiülve is. Nkem most egy FZS 1000-m van amin van plexi de akkor is "fúj a szél".....mint minden motoron ....ez a lényeg
Nekem is sokat számított a szimpátia nagyon rendesek voltak a YAMAHA RS Salgótarján-nál
pedig pesti vagyok mégis elmentem oda. Plussz volt kedvezmény kaptam ajándékot beszámították
a régi vasamat minden korrekt volt és gyors.
Tényleg! Motorvásárláskor ti mi alapján vetettetek fakeresztet egy szalonra, ha nem ott vettétek meg, és mi volt az a plusz, amitől már kezdett csillogni a szemetek? Csak az engedmény mértéke? Én pl a szimpátiára sokat adtam. Érdekes egybeesés, hogy a szimpatikus emberekkel teli szalonban az engedmény mértéke is elég korrekt volt. Ez alapján nem értem, hogy hogy tud a Yamaha Hungária eladni egyetlen motort is!? Azok kapták akkor a citrom díjat tőlem.
A Yamaha Citybe bekérdezősködtem, és ott egyből fel lettem világosítva, hogy "ma már nem divat készpénzre motort venni" Azt mondta, hogy németországban pl. már nem is vásárolnak kp-ért az emberek. Innen derült ki, hogy én egy régimódi konzervatív ember vagyok Szemben a nyugati civilizáció megkérdőjelezhetetlenül haladó felfogásával.
Hát szerintem ez a következők lehetnek bár fogalmam sincs hogy pontosan így van e.
1. hétvégén drágább a pálya bérlése
2. hétvégén + pénz a dolgozók (hétköznap én is munkaidőben vagyok és mindegy micsinálok érte)
3. 150 főt tudnak motoroztatni a pályán saját mocival ami így is szerintem teli lesz nemhogy hétvégén
4. mivel a kereskedők hozzák a tesztmocikat (mindenki 1-2-őt) az ő hétvégi idejükkel is nehezebb rendelkezni, szabaddá tetetni egységesen
Aztán kitudja még mi minden de ez logikusnak tűnik. Számora legalább is.
Ha valakinek szüksége lenne egy FZS1000 -re való ezüst színű gyári yamaha bukócsőre, akkor szóljon. Aprópénzért megválnék a sajátomtól.
(06-20-460-9213)
Kösz előre is a rengeteg érdeklődő telefont.
Bakker a dolgozó emberek nem tesztelhetnek?????????