9400,-Ft volt a 4 darab. Van egy B funkciojuk is, masodik piros kabel bekotesevel tud masodik szinben folyamatosan vilagitani: kek, piros vagy feher szinben. Jo helyzetjelzokent, de itthon sajnos nem hasznalhato. En feheret rendeltem, ra akartam kotni fenykurtre, de nem jutottam el odaig...
Megjöttek az új indexeim, pár napja felszereltem őket. Direkt ilyen alapvetően nagyméretűt és jól láthatót akartam, mert néha azon kaptam az autósokat, hogy hezitáltak mind mögöttem, mind előttem, mikor indexeltem. Aztán szólt egy motoros társam is, hogy nem valami jók, így a biztonságot előre helyezve gyors rendeltem.
Le a kalappal a kínai gyártó előtt (Spirit Beat), rendkívül minőséginek érződik a termékük. Drágább is volt, mint a többi "brandless", de közel sincs a márkázott olasz, német stb. termékek árához képest. Sok egyéb cuccot árulnak, főleg AliExpressen, de addig kerestem, míg eBay-en is találtam. A cuccaikról készült képek mind megfogóak, nem olyan generikus stock képek, mint amit minden más hirdető használ.
A fészek tömítés szokott rossz lenni. Illik cserélni, ha állt a motor akkor biztos, hogy vége. Ha rossz akkor hiába cserélsz tűt. A karbikat általában meg lehet csinálni csak türelem és szakérelem kell hozzá. A folyató karbinál érdemes megnézni külön pohár benzin fölött vagy csak simán kézzel mozgatva az úszót, hogy hol és miért folyat.
Sziasztok! Kecskemét környékén nem ismer valaki véletlenül egy megbízható ár/érték arányban is megfelelő szerelőt. A hétvégén voltam egy karikát és néha rángat a moci, arra gondoltam hogy gyertya probléma és szeretném átnézetni/kicseréltetni.
Köszönöm,
B.
Sziasztok! Egy 1999-es 400-as Fazer egyelőre igen boldogtalan tulajdonosa lettem. A bal karbiból folyik a benzin, a szelepház nem zár tűszelep csere után sem. Eddig két ötlet volt: 1 újrafúrni ami vagy sikerül vagy nem, illetve a karbi csere. Nos, 400ashoz karbit sehol se találtunk... Voltak, akik szerint a 600as karbija jó hozzá. Kérdéseim: van valakinek egyéb javítási ötlete? Tudtok esetleg valahonnan karbit? Tényleg jó a 600asé hozzá?
Úgy tudom, elvileg nem szabad, de természetesen megoldottuk. Egy helyről éjfél előtt el is zavart minket a vadőr, így kénytelenek voltunk fizetős kempingben aludni. Minden nagyon drága ott, de a kempingben a sátor hely nem, kb 2500, 3000 ft lehetett. Sajnos a majd 3 hét során kétszer kellett érte fizetni.
Szia,
Két módszer van nálam..
Egyik h neki tolod egy falnak az első kereket, majd ráfogsz az első fékre miközben finoman lökdösöd előre. Ha kottyan akár kicsit is fogod érezni a kormányon. Ez az a módszer ha nincs közép sztendered.
A másik felállítod közép sztenderre, majd alul, legalulról meg markolod a telókat ráemelsz h levegőben legyen az első kerék, majd finoman mozgatod előre hátra. Itt a teó végén fogod érezni ha kottyan.
középsztenderre rakod és óvatosan körbeforgatod koptól koppig, ha döcög,akad rossz
illetve a keréknél előre hátra megrangathatod hogy kotyog e,,,
Ezeket tán még motoros jogsinál is kérdezték. :)
Csak fehér alapszinben..