Sziasztok,
Sajnos feleslegessé vált (baleset miatt) FZ1s-hez rendelt teljesen új, gyári Yamaha túraplexi, valamint egy használt GIVI túraplexi. Érdeklődni: gabesz87@citromail.hu
Üdv! Még kora tavasszal írtam hogy idén viszem a gépet nagyszervízre a Yamaha top-hoz!
FZS 1000.
Kértétek hogy osszam meg az eredményt. Hét ez volt!: A lég és olajszőrőt meg az olajat én vittem. Az volt18 rongy a szállítással. A nagyszervíz 83500 ft volt. Olaj , olajszűrő, légszűrő, gyertya , fék és hűtőfolyadék csere, szelephézag állítás ,karboszinkron. Plusz kis ellenörzések és kenések. Kicsi csúszás volt de az engem nem zavart mert nem volt tervbe véve motorozás. A szerelő azt mondta hogy semmi gáz nem volt és hogy egyben van a gép aminek örülök természetessen. A lánc volt laza és kicsit szakaszosan van nyúlva de a szezont simán elviszi. Tata környékén nem igazán tudok jó szervízest meg amióta megvan nem is volt komoly szervíz a vassal szóval így kerültem oda! A többit a km eldönti!
Így van, itthon a bontott váltó bele a legolcsóbb helyen is 80ezer, ebayen talán-talán ha kifogom max a feléért tudnék venni hozzá, amit nem is látok, max képeken. Akkor hozzá a tömítés szett, ezaz, de még ha mondjuk 80-ba is lenne újra összerakni, ki vinné el tőlem, 87e km-el, még ha kivülről is szép is lesz, nem ütött kopott mint a sok ebayes 150ezer indulótól... Annak tudatában, hogy amit vettem az is a bontóban állt 10 évet!! Ennyire nem keresik ezeket kb... Hálaisten kifogtam, szép hangja van a blokknak, még kb 300km-t mentem csak vele, de talán nem lesz semmi gondja. Azt már érzem, mennyit számított a felső tartományban az a hengerfejtúrás...
Ha most ráfeccöl 200-at akkor lesz egy blokkja 4 kilóból.Amikor komplett blokkot már ebay-en is kapsz. http://www.xe.com/currencyconv...
És ennél a magyar bontós is adhat jobb áron.
Nem sok érvet tudok a megjavítása mellett.
Gondolom hasonló anyagi megfontolás miatt lett átpapírozva inkább a bontott blokk és nem a sajátja megjavítva a donor alkatrészeivel,még úgy is hogy másik vizsga kellett.
Hali, nekem egy SV650-nél volt egy ilyen mutatványom, cirka 30-40 ezer km között vhol. Elvittem a szerelőhöz mondtam, hogy kezdje el amint lehet, volt rá keret. Szétszedte a blokkot, léptető villa vége letörött, be a fogaskerekek közé, szorult tört minden. Azt mondta 200 körül számoljak...... 198 ezer lett a vége. Bontott váltó, új csapágyak bele, gyári tömítés szett, olaj, hűtőfolyadék, stb...... Nem kevés kiadás, de szarért-hugyért fogják csak elvinni így....
Szerintetek mit csináljak, van egy FZS 1000 blokkom, az enyém volt én használtam 25ezer km (2007) óta most van benne 87ezer és a váltója megadta magát, szétszedtük, két fogaskerék összeakadt, kuka. A km szám ellenére minden csapágy, főtengely, hajtókar csapágyak minden makulátlan, hengerfeje pár ezer km-et ment meg lett túrva szakműhelyben, szelepek hozzácsiszolva új szelepszár szimmeringek, stb. Viszont vettem bele egy max 30e-et futott blokkot, motorozni akarok na... Így a "régi blokk"-ot már nem fogom visszatenni az biztos, nem érdekel a hengerfej sem, ezt már nem bontom meg miatta...
A kérdés: Érdemes lenne szerintetek összerakni kompletten működővé a blokkot? Kellene bele váltó, tömítések,.. vagy megpróbáljam a főbb darabokat eladni, mondjuk a hengerfej ami többet ér, a többi szerintem nem annyira fogyócikk ( főtengely, vezérműtengely, generátor,..) A dekniket megtartanám azért, biztos ami biztos alapon..
Kicsit tanácstalan vagyok, mert fülre 87ezer km nem kevés, ki venne meg egy ennyit futott blokkot??? Viszont én tudom, sőt látom, hogy jó, 5-6ezrenkénti olajcsere, szűrők minden, soha nem spóroltam vele... Ha érdekel vkit dobhatok fel pár képet...
Szerintetek? Üdv, Ádám
jah! 100ról indultunk (ez egy szombati nap volt) és azt akarták hogy hétfőn fizessük be postán.... volt egy vén buzi, nah vele voltak a gondok, nem a fiatallal
Nincs semmi,tupirozom a gepparkot.Egy összegre várok ami reálisan szeptemberre lesz még és szabad szemmel is látható.
Addig meg visszaviszem az üres üvegeket.
Amúgy a narancs végre csitti-fitti kistafirozva áll a pinyoban a cbr-re meg helkelek egy scottoilert.
Ha már lezajlott a narancs cseréje kivonatom a cbr-t a forgalomból.
Most sikerült szereznem egy FZ6S-t (2008).
Ha infókra lenne szükségem jó helyen járok?