Az a kék fény, ha jól gondolom a helyzetjelző ugye? Hatóság nem kóstolt még be érte? Anno engem ezért állítottak meg 125ccm es MZ vel, és persze jogsim nem volt és, hogy fokozzam az élményt két személlyel mentem ... mondanom sem kell jard lett a vége
Sziasztok,
FZ6 (2004) kormánymagasítóban gondolkodom. (magasabbra+közelebbre)
Kinek milyen van/volt és mik a tapasztalatai?
Melyik az amihez még nem kell a bovdeneket bántaini?
Képek és linkek (elérhetőség, ár) is érdekelnek.
Köszönöm!
Igen, szolgáltatás közvetítő, ténylegesen a Union biztosítóval szerződsz. Én megkötöttem, de nem volt még rá szükség. A nem-motoros biztosítások esetén sokszor igyekszik mentesülni a biztosító, mondván a motorozás veszélyes, egyfajta tudatos kockázatvállalás, ezért akartam kifejezetten motoros biztosítást kötni. Nagymotorral járok sokat Budapesten, nekem megéri a kis plusz nyugalmat.
Az MNB büntetésre nem sokat adnék, nem hiszem, hogy van olyan nagyobb forgalmú szolgáltató cég, amelynek mindig a jogszabályokkal összhangban lenne a panaszkezelési gyakorlata.
Korábbi hozzászólásaimból kiderült már, hogy a szeretett kis FZ1 motorkerékpáromnak voltak számomra nem normális negatív tünetei amit a nagy motoros túránk előtt szerettem volna orvosolni (szakszervizben). Május elején el is jutott a dokihoz.
Általam felállított igények a szerviz felé:
1. Szelep, szelep hézag ellenőrzés (mivel külföldi motor, valós km ugye nem ismert)
2. Kormánycsapágy ellenőrzés
3. Bowdenek karbantartása
4. Teleszkóp szimering csere / olaj csere / súlyra beállítás
5. Hajtás ellenörzés
5. Abroncs / Futómű ellenörzés
Folyadékok cseréje általam megtörténtek már, azokat azért nem kértem a szervizbe (kivéve teló), mielőtt kapnám a vádakat
Pár napra kaptam a diagnózist telefonon.
1. Szelep szelephézag gyári értékhatáron belül van, jó darabig nem igényel után állítást, lapka cserét.
2. Kormánycsapágy hibátlan, nem szorul, nem csapong
3. Bowdenek lekezelve
4. Teló szimering párban cserélve (OEM) + olaj csere + súlyra beállítva
5. Hajtás lánc nem éppen 100% os de idei szezont bőven kifutja- Nem javasolta szerviz a cserét..
6. Első motorgumim megtökösödött , így mivel a hátsó abroncsomban sem volt már túl sok km vissza (kb. 3-4 ezer) kénytelen voltam rászánni magam egy Michelin Pilot Road 3 garnitúrára.
Motort emellett rákötötték számítógépre, csináltak egy diagnosztikát, amiből kiderült az olasz Chip (RubyMoto által fejlesztett ketyere) felülírja a motor elektronikáját, és azt teszik egyenletlenebbé. mérgesebbé a motor működését. Az általam felfedezni vélt jelenség, miszerint kitartott gázzal kicsit rángat a "bódé" az a szerviz vezető szerint a nem éppen 100% os láncszettnek köszönhető, de nem érdemes vele foglalkozni ugyanis nehezen észrevehető veszélytelen jelenség ez (Jövőre úgy is új lesz).
Szerviz költségeket direkt nem említettem, nem bántam volna ha olcsóbb lett volna .
Szóval röviden ennyi lenne a kis szervizes sztorim. Számomra is megerősítést nyert az elmélet, hogy nem egy ipari hulladékot vásároltam digóégtól , és nyugodt szívvel indulhatok el a túrára . Szép napot mindenkinek!
sziasztok.2005-ös fz6n motoromon nekem,is ilyen a válto.nagy fordulaton kevésbé csattan,visszaváltásnál pedig elöre kell gondolkodni,mert állo helyben már csak kinlódás.az eggyes fokozat pedig váltáskor elindulás előtt csattan,ugrik a motor.
Probaljatok ugy beerni lampahoz vagy barhova hogy közben dobaljatok vissza es mire megalltok ertek 1-be.Minden konnyebb lesz.
Nem szinkronos a valto igy állva lokdosni kelleg beallitani a kuplungot ha lehet.
Nem a karnal hanen lent.
Nekem is ilyen visszavaltasnal. Nekem is hangos, mert bena vagyok, de mar jobb, miota tanacsokat kaptam. Valamelyik alkalommal gurultam, uresben, onnan akartam kettesbe rakni, na ott aztan volt csorges zorges. Na azota nem gurulok uresben.
Nagyon promózzák magukat, de nekem sem a honlap, sem a szolgáltatás nem szimpatikus. Nem gondolkodtam biztosítás kötésén, de ami érdekel - kíváncsi természet vagyok -, annak mindig utánanézek.
Egyszer megbüntette őket az MNB: http://www.mnb.hu/letoltes/kek...
5M HUF jegyzett tőkéjük van, 30M HUF-os tavalyi árbevétellel: http://crefoweb.kesmarki.com/c..., szóval szerintem csak szolgáltatást közvetít, de a honlapon nincs semmilyen információ, hogy kinek a termékét árulja. Ha mégis ő maga a biztosító, akkor milliók kifizetése könnyen gondba ütközhet.
Az anyahonlap is szerintem szörnyen gagyi: http://www.motorbiztositasok.hu/ - de lehet ezek csak nekem fontosak.
Köszönöm, azt tudom hogy ott kell kötni, azt az oldalt ajánlották.
A kérdés arra irányult, hogy Ti mint motorosok, alkalmaztok e ilyen fajta biztosítást?
De mindegy is, én valószínű kötök, és majd lesz valami.
Egy észrevétel az Fz6-n váltóval kapcsolatban.
Nekem is néha hangosra sikeredik a váltás, de én azt a "bénaságra" könyveltem el. Tanulnom kell még a váltást. :D
Viszont tapasztaltam, hogy magasabb fordulaton szinte zaj mentes.
Nekem olyan "problémám" is van vele, hogy ha megállok, pl: zebránál, álló helyzetben nem tudok visszakapcsolni 3. (2.) fokozat alá, csak ha kicsit megringatom a motort. Ez is "természetes" jelenség? Egyik ismerősöm is így járt most, neki talán 2001 es fazer je van.
Ha tudom hogy meg fogok állni vagy lassítanom kell, pl: körforgalom, kereszteződés, guruló motornál szépen vissza lehet kapcsolni, akár 1. fokozatba is.
Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem, hogy van-e valaki(k), aki(k)nek van motoros életbiztosítása?
Ha kötök egyet, és ha baj van fizetnek-e?
Már csak az autós KGFB-ból kiindulva, ott nem nagyon szeretnek fizetni, (lehet csak mifelénk).
Csak már nem látom a hirdetést.
FZ6 (2004) kormánymagasítóban gondolkodom. (magasabbra+közelebbre)
Kinek milyen van/volt és mik a tapasztalatai?
Melyik az amihez még nem kell a bovdeneket bántaini?
Képek és linkek (elérhetőség, ár) is érdekelnek.
Köszönöm!
Az MNB büntetésre nem sokat adnék, nem hiszem, hogy van olyan nagyobb forgalmú szolgáltató cég, amelynek mindig a jogszabályokkal összhangban lenne a panaszkezelési gyakorlata.
Korábbi hozzászólásaimból kiderült már, hogy a szeretett kis FZ1 motorkerékpáromnak voltak számomra nem normális negatív tünetei amit a nagy motoros túránk előtt szerettem volna orvosolni (szakszervizben). Május elején el is jutott a dokihoz.
Általam felállított igények a szerviz felé:
1. Szelep, szelep hézag ellenőrzés (mivel külföldi motor, valós km ugye nem ismert)
2. Kormánycsapágy ellenőrzés
3. Bowdenek karbantartása
4. Teleszkóp szimering csere / olaj csere / súlyra beállítás
5. Hajtás ellenörzés
5. Abroncs / Futómű ellenörzés
Folyadékok cseréje általam megtörténtek már, azokat azért nem kértem a szervizbe (kivéve teló), mielőtt kapnám a vádakat
Pár napra kaptam a diagnózist telefonon.
1. Szelep szelephézag gyári értékhatáron belül van, jó darabig nem igényel után állítást, lapka cserét.
2. Kormánycsapágy hibátlan, nem szorul, nem csapong
3. Bowdenek lekezelve
4. Teló szimering párban cserélve (OEM) + olaj csere + súlyra beállítva
5. Hajtás lánc nem éppen 100% os de idei szezont bőven kifutja- Nem javasolta szerviz a cserét..
6. Első motorgumim megtökösödött , így mivel a hátsó abroncsomban sem volt már túl sok km vissza (kb. 3-4 ezer) kénytelen voltam rászánni magam egy Michelin Pilot Road 3 garnitúrára.
Motort emellett rákötötték számítógépre, csináltak egy diagnosztikát, amiből kiderült az olasz Chip (RubyMoto által fejlesztett ketyere) felülírja a motor elektronikáját, és azt teszik egyenletlenebbé. mérgesebbé a motor működését. Az általam felfedezni vélt jelenség, miszerint kitartott gázzal kicsit rángat a "bódé" az a szerviz vezető szerint a nem éppen 100% os láncszettnek köszönhető, de nem érdemes vele foglalkozni ugyanis nehezen észrevehető veszélytelen jelenség ez (Jövőre úgy is új lesz).
Szerviz költségeket direkt nem említettem, nem bántam volna ha olcsóbb lett volna .
Szóval röviden ennyi lenne a kis szervizes sztorim. Számomra is megerősítést nyert az elmélet, hogy nem egy ipari hulladékot vásároltam digóégtól , és nyugodt szívvel indulhatok el a túrára . Szép napot mindenkinek!
Nem szinkronos a valto igy állva lokdosni kelleg beallitani a kuplungot ha lehet.
Nem a karnal hanen lent.
Egyszer megbüntette őket az MNB: http://www.mnb.hu/letoltes/kek...
5M HUF jegyzett tőkéjük van, 30M HUF-os tavalyi árbevétellel: http://crefoweb.kesmarki.com/c..., szóval szerintem csak szolgáltatást közvetít, de a honlapon nincs semmilyen információ, hogy kinek a termékét árulja. Ha mégis ő maga a biztosító, akkor milliók kifizetése könnyen gondba ütközhet.
Az anyahonlap is szerintem szörnyen gagyi: http://www.motorbiztositasok.hu/ - de lehet ezek csak nekem fontosak.
A kérdés arra irányult, hogy Ti mint motorosok, alkalmaztok e ilyen fajta biztosítást?
De mindegy is, én valószínű kötök, és majd lesz valami.
Nekem is néha hangosra sikeredik a váltás, de én azt a "bénaságra" könyveltem el. Tanulnom kell még a váltást. :D
Viszont tapasztaltam, hogy magasabb fordulaton szinte zaj mentes.
Nekem olyan "problémám" is van vele, hogy ha megállok, pl: zebránál, álló helyzetben nem tudok visszakapcsolni 3. (2.) fokozat alá, csak ha kicsit megringatom a motort. Ez is "természetes" jelenség? Egyik ismerősöm is így járt most, neki talán 2001 es fazer je van.
Ha tudom hogy meg fogok állni vagy lassítanom kell, pl: körforgalom, kereszteződés, guruló motornál szépen vissza lehet kapcsolni, akár 1. fokozatba is.
Az lenne a kérdésem, hogy van-e valaki(k), aki(k)nek van motoros életbiztosítása?
Ha kötök egyet, és ha baj van fizetnek-e?
Már csak az autós KGFB-ból kiindulva, ott nem nagyon szeretnek fizetni, (lehet csak mifelénk).
20/223-1420 ;)
Van valakinek esetleg egy magyar nyelvű kezelési útmutatója egy YAMAHA FZ6 S2-hez? (2007, ABS)
Előre is köszi!
tel.: +36-20-981-9308