Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata 600-as Fazer (2003) fékpedáljának állításával kapcsolatban? A gépkönyv csak annyit mondj, hogy menjek Yamaha szervizbe, neten meg nem találtam semmilyen leírást erről a műveletről. Elég magasan van nekem, szívesen állítanám egy-két centivel lejjebb.
FZ6N tulajok kiigazíthatnak, de szerintem teljesen normális, főleg hideg motornál.
sziasztok fz6 s 2005 os fazerre jobbos tukrot keresek NORMAL arban..koszonom 30 422 7473
Sziasztok.Kezdő motoros vagyok.vettem egy 2005-ös yamaha fz6 n motort.az lenne a kérdésem,hogy normális dolog ha eggyesbe rakom ugrik kicsit a motor valamint szinte minden váltáskor csattanó hangot hallat?vagy neszámitsak olyan sima váltásokra mint egy autónál?
Helló!Eladó a Rush bőrdzsekim 80 kg 178 cm magasság 23.000 Ft.Jó állapotú.
Valamelyik Yamaha kereskedés?
Motul C4et vettem én is, kíváncsi vagyok milyen lesz,még nem használtam.Tanácsokat köszönöm. Megfogadom, és használat után fogom lekezelni a láncot.
Szia
Ebay fz6n bar ends..2500fttol
Sziasztok,
egyik barátomnak keresünk 2007-es FZ6N S2-eshez fekete kormányvéget (kormánysúlyt)... már a 3. webshop hív vissza minket, hogy sajnos nem tudják beszerezni. Esetleg valaki tud adni bármilyen tippet, hol keressük? Előre is köszönöm!
Fejidomos, vagy naked?
Nem aze mondtam,hanem a netes ar miatt.

Apropo youtube-on raneztem Egy kamionos ipse videoira.Netan ismered?
St22lacika neven fut.
Mit ossze sziv calais-nal a potyautasokkal.
Nem az az idegbeteg keses hanem nyugis ipse.
Nekem nem kell, van vagy 2 palack na meg nem is nagyon fújkálom, tudod, a leszarom típus vagyok.
Ah,bemegyek es ha van nekik megveszem ennyiert.
Tavaly vagy azelott vettem kettovel meg mindig azzal maszatolok
Na jó, de az netes rendelős nem? Amúgy az igen jó ár.
Az olajszigetnel meg mindig 1690.-
Sajnos a WD40 nem volt jó. Könnyen ledobta a lánc, pedig én is melegen szoktam befújni.
Jelenleg a legjobb csak nem könnyű hozzájutni, oszt motul, valvoline azok közül amiket használtam.
+1 a Motulnak : )
+1 a Motulnak. Nálam ez a sorrend: Motul C4 > Motul C2 > MOL > Valvoline > Castrol/Repsol. Már a WD40 is gyárt, arra kíváncsi lennék.
Igazán az a nyitja, hogy meleg, langyos láncra fújd, és akkor rá tud olvadni. Szóval délután, este hazaérsz; melegében lefújod; reggel használod újra. Valamint a mennyiséget is könnyű túl lőni. Nekem az a tapasztalatom a C4-gyel, hogy mikor már láthatóan kopott a kenés, a kerék forgatása közben egyeneletesen egykörben elegendő lefújni. Ha lecupoltam a láncot, pl. Brigéciollal, akkor kétszer.
Én a Valvoline-t használom, nagyon jó teflonos, de jó a MOL-os is.
Motul.
MOL.
Milyen láncsprayt érdemes venni? ami ténylegesen jól rajt marad a láncon, és tartós is
Szia, mennyi volna az ár és hol lehetne esetleg átvenni?
Képeimen már lehet láttátok, hogy van egy eBay-es kis bubis plexim, meg egy gyári Yamaha túraplexim. Most cseréltem le a kettőt úgy, hogy nem teltek el napok, hanem közvetlen használtam őket egymás után. Mikor feltettem a nagyot, a felső testem nagy része tehermentesült, konkrétan a mellkasomtól felfele, oldalt pedig a felkarom-vállaim is sokkal jobban szélvédettek voltak. 200-nál még mindig volt akkora komfortom, mint kisplexivel 130-nál. Ha valaki ilyen érzést keres, javaslom neki a túraplexiket. Ami ellene szól, hogy Nemeth szavait idézzem: okádékul néz ki. Én inkább azt mondanám, hogy kevésbé sportos és áramvonalas a külseje tőle. Végül visszatettem, mert nekem is jobban tetszik bubissal, 200-nál meg majd kapaszkodok jobban... Ez a fránya esztétika!