Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kuplung bowden nem megfelelő elvezetése is okozhatja, de minnél hamarabb utána kell járni, rend kívül baleset veszélyes.
Ha aszongya setal a lanc eret vagok magamon.
A feszítő patron 50.000 és,ha kell még a 2 műanyagot is cserélni akkor +40.000.
Ha jól tudom, a feszítő sokkal drágább. Ha ott tartok már, hogy cserélni kell, meg szét van kapva a blokk, én nem sajnálnám kicserélni a láncot 11.750-ért, pláne, ha megtartom még egy darabig.
Ez a 3-4 ezernél való csörgés nagy téma itt vagy a feszítő a megoldás vagy az h nincs baja ez ilyen. R6 fórumon is téma volt ott arra jutottak h mind ilyen és kész. Nem is Hallottam olyat h bárkinek is bajt okozott volna.
vicces lenne 46 nál láncot cserélni...

ha annyi van benne tuti ,hogy a feszitője szar
46.000km van benne és 3-4000 fordulat között hallani,hogy zörög a lánc a szerelő szerint valószínű szakaszosan megnyúlt.
Szelephézag állításra viszem 2 hét múlva akkor szétszedi és megnézni a láncot is.
A Yamahától kértem árakat láncra és a feszítőkre hát remélem csak a láncot kell cserélni,mert a többi horror áron van.
Mennyi km van benne h vezláncot cserélsz?
Attol félek hogy mélyeben van valami gond a pillango szelepnél vagy ott nem tud elöfurdulni ilyen történés ?
meg néztem hogyha azt mozgatom amibe a bowdent akasztom belle azt mozgatom csak , ugyis akad ha visza huza magát alap álásra de ha csak én engedem visza a gázkart akkor jo minden olyan mintha a rugo tulhuzná és meg akadna valami . bowdenek lazák nagyon fesziteni még sokat lehet .
Egy régebbi hozzászólás szerint a gyárit a Morse gyártja. Nem tudom igazolni, vagy cáfolni. 2014-es a komment.
FZ6 gyári vezérműlánc gyártóját tudja esetleg valaki?

Kértem a Yamahától árat és 11.700Ft-ot írtak.
Morse 92RH2015-120 vezérműlánc pedig 17.250Ft a motoralkatrész.eu-n.
Szia!
Cserélj bowdent. Nem játék!
Sziasztok minap vettem 1 yamaha fz6n t anyi velle a probléma hogyha a gázt visza engedem csak ugy hogy el engedema gázkart utána ha huznám megint akad olyan mintha tul esne a végáláson és szorulna és mikor megint huzom a gázkart elég nehezen indul meg és katan is .
Én is. LOCTITE 243- at!
Én még használtam hozzá csavarrögzítőt is a tárcsa rögzítőcsavarjaihoz. Persze nem a legdurvábbat! Előtte is volt gondolom nem véletlenül! Aműgy tényleg semmi extra! A többit Zoli és Killer már leírta!
Jaja egy kopott imbusszal neki ne kezdj, mert hatalmas cumi lesz belőle.
Annyira nem,viszont jóminőségű bit kell bele,nem árt az ütvecsavarozó,és ennyi idő alatt összegyógyul az alu meg a fém csavar,az a szopás ha megforog a csavarban a bit.Lehet melegíteni kell.
Sziasztok!
Hátsó féktárcsa mennyire bonyolult feladat? Úgy értem itthon elérhető szerszámokkal megoldható a cseréje? (kerék le - tárcsa csavarok ki - régi tárcsa le - új tárcsa fel - csavarokra kis menetrögzítő - csavarok vissza - lehúz (nyomatékra?) ) Érezhetően "ütöget" menet közben, először azt hittem egy láncszem szar, de tolásnál hallatszik, hogy a belső fékpofát "lökdösi". :(
Vagy ezt inkább bízzam szakira?
Más: 106 ezer van a paripában, lehetséges, hogy gázadásra, terhelésre a vezérműlánc csörög? Ha nem húzom, semmi hangja....itt van utánaállítási lehetőség vagy feszítő csere - vagy neadjisten lánc?
Előre is köszönök minden kommentet! :)
A kislánckereket nézd meg nem e lazult le az anya.
csáó. Kinéztem egy 2004-es FZ6N gépet, holnap holnapután el is mennék megnézni. Van valami típushibája amire érdemes odafigyelni? Eddig enduro motorjaim voltak ez lenne az első utcai.
Van olyanis,sok plasztik.................jó,szeretem,de nem a világom.
Uhhh. Az a lámpa mintha külön életet élne. Talán béka, vagy rovar? Nekem akkor is az idomosok jönnek be, ha nem is ez a divat....
Akinek ingere van van rá megoldás.

http://youtu.be/fuhVxsUCKDA