Ha jól tudom, a feszítő sokkal drágább. Ha ott tartok már, hogy cserélni kell, meg szét van kapva a blokk, én nem sajnálnám kicserélni a láncot 11.750-ért, pláne, ha megtartom még egy darabig.
Ez a 3-4 ezernél való csörgés nagy téma itt vagy a feszítő a megoldás vagy az h nincs baja ez ilyen. R6 fórumon is téma volt ott arra jutottak h mind ilyen és kész. Nem is Hallottam olyat h bárkinek is bajt okozott volna.
46.000km van benne és 3-4000 fordulat között hallani,hogy zörög a lánc a szerelő szerint valószínű szakaszosan megnyúlt.
Szelephézag állításra viszem 2 hét múlva akkor szétszedi és megnézni a láncot is.
A Yamahától kértem árakat láncra és a feszítőkre hát remélem csak a láncot kell cserélni,mert a többi horror áron van.
meg néztem hogyha azt mozgatom amibe a bowdent akasztom belle azt mozgatom csak , ugyis akad ha visza huza magát alap álásra de ha csak én engedem visza a gázkart akkor jo minden olyan mintha a rugo tulhuzná és meg akadna valami . bowdenek lazák nagyon fesziteni még sokat lehet .
Sziasztok minap vettem 1 yamaha fz6n t anyi velle a probléma hogyha a gázt visza engedem csak ugy hogy el engedema gázkart utána ha huznám megint akad olyan mintha tul esne a végáláson és szorulna és mikor megint huzom a gázkart elég nehezen indul meg és katan is .
Én még használtam hozzá csavarrögzítőt is a tárcsa rögzítőcsavarjaihoz. Persze nem a legdurvábbat! Előtte is volt gondolom nem véletlenül! Aműgy tényleg semmi extra! A többit Zoli és Killer már leírta!
Annyira nem,viszont jóminőségű bit kell bele,nem árt az ütvecsavarozó,és ennyi idő alatt összegyógyul az alu meg a fém csavar,az a szopás ha megforog a csavarban a bit.Lehet melegíteni kell.
Sziasztok!
Hátsó féktárcsa mennyire bonyolult feladat? Úgy értem itthon elérhető szerszámokkal megoldható a cseréje? (kerék le - tárcsa csavarok ki - régi tárcsa le - új tárcsa fel - csavarokra kis menetrögzítő - csavarok vissza - lehúz (nyomatékra?) ) Érezhetően "ütöget" menet közben, először azt hittem egy láncszem szar, de tolásnál hallatszik, hogy a belső fékpofát "lökdösi". :(
Vagy ezt inkább bízzam szakira?
Más: 106 ezer van a paripában, lehetséges, hogy gázadásra, terhelésre a vezérműlánc csörög? Ha nem húzom, semmi hangja....itt van utánaállítási lehetőség vagy feszítő csere - vagy neadjisten lánc?
Előre is köszönök minden kommentet! :)
csáó. Kinéztem egy 2004-es FZ6N gépet, holnap holnapután el is mennék megnézni. Van valami típushibája amire érdemes odafigyelni? Eddig enduro motorjaim voltak ez lenne az első utcai.
ha annyi van benne tuti ,hogy a feszitője szar
Szelephézag állításra viszem 2 hét múlva akkor szétszedi és megnézni a láncot is.
A Yamahától kértem árakat láncra és a feszítőkre hát remélem csak a láncot kell cserélni,mert a többi horror áron van.
Kértem a Yamahától árat és 11.700Ft-ot írtak.
Morse 92RH2015-120 vezérműlánc pedig 17.250Ft a motoralkatrész.eu-n.
Cserélj bowdent. Nem játék!
Hátsó féktárcsa mennyire bonyolult feladat? Úgy értem itthon elérhető szerszámokkal megoldható a cseréje? (kerék le - tárcsa csavarok ki - régi tárcsa le - új tárcsa fel - csavarokra kis menetrögzítő - csavarok vissza - lehúz (nyomatékra?) ) Érezhetően "ütöget" menet közben, először azt hittem egy láncszem szar, de tolásnál hallatszik, hogy a belső fékpofát "lökdösi". :(
Vagy ezt inkább bízzam szakira?
Más: 106 ezer van a paripában, lehetséges, hogy gázadásra, terhelésre a vezérműlánc csörög? Ha nem húzom, semmi hangja....itt van utánaállítási lehetőség vagy feszítő csere - vagy neadjisten lánc?
Előre is köszönök minden kommentet! :)
http://youtu.be/fuhVxsUCKDA