Úgy hogy volt egy Ktm690 sm-em amit le akartam cserélni nehéz volt már felmászni rá, és a hirdetésre az egyik jelentkező kérdezte ,hogy van neki egy fz6n s2 szervizkönyves magyar érdekel-e. Egy nap gondolkodást kértem,mert vagy xj6 vagy mt07 lett volna az utódja. Végül is úgy döntöttem,hogy jöhet az Fz és némi kp.
Most kap új road4-et folyadék cseréket stb és egy tip-top motor lesz egy pár évre.
Mondjuk a Ktm után olyan mintha visszamentem volna a múltba ott anthopping olajos kuplung fém fékcső sok-sok nyomaték stb.
De ma mentem vele egy nagyobbacska kanyart és nem bántam meg jó kis motor ez.
Köszönöm szépen már most jobb ez a csoport amikor a Gsr- em volt az ottani fórumon az első kérdésemnél úgy leoltottak,hogy inkább mindent megoldottam magam.
Meg is rendeltem mondjuk az elég szürreális,hogy csavarokkal is foglalkozom de csak nagyobb tételben és egy ekkora alátát kb. 0,8 ft itt 1156ft , de hát mit meg nem teszünk a motorozásért.
Az smc csak második motornak kéne.
Vagom.
Nekem kettovan,a szep es jo meg a vicces.
Most kap új road4-et folyadék cseréket stb és egy tip-top motor lesz egy pár évre.
Mondjuk a Ktm után olyan mintha visszamentem volna a múltba ott anthopping olajos kuplung fém fékcső sok-sok nyomaték stb.
De ma mentem vele egy nagyobbacska kanyart és nem bántam meg jó kis motor ez.
N es vagy S es a tied ?
Meg is rendeltem mondjuk az elég szürreális,hogy csavarokkal is foglalkozom de csak nagyobb tételben és egy ekkora alátát kb. 0,8 ft itt 1156ft , de hát mit meg nem teszünk a motorozásért.
Ha esetleg egy típus társ feltenne róla egy képet gyorsan kiderülne,hogy kell-e oda valami rögzítő.
Előre is köszi.