kellene utángyárott 2004 es 600 s Fazer hez hasidom melyet kivánság szerint színre lehet fújni , incluzive a tartóvasak. Állítólag itt már cserélt gazdát ilyen . A jobb érthetösség kedvéért itt egy kép , ilyet keresek ezüstbe.
A bal oldali izzó H4-es, azaz 50/55W (tompított/távolsági). A jobb oldali H7 50W csak tompított.
Alapból csak ez világít, ha a tompított van bekapcsolva.
Mindenesetre rám is villogtak már emiatt.
Lehetséges magyarázatok:
- valaki említette, hogy magasra világít (szerintem az enyém nem világított magasra)
- magasabban van a világítás, mint egy autón, ezért a pofájukba kapják
- mindkettő
- egyiksem, valami más magyarázat.
A helyzet annyival durvult az én motoromon (is), hogy mindkét izzó világít 50W-tal, ha a tompított van kapcsolva.
Mostanában elég sokan rám villantanak, főleg este. Egy ideig azt hittem, hogy trafira figyelmeztetnek, vagy csak köszönnek:) De aztán rájöttem a bibire:
Ha beindítom a mocit, akkor ugye alapból az egyik lámpának kéne tompítottan világítani, a másiknak meg sehogy. Aztán, ha refit kapcsolok, akkor mindkettő refivel ég.
Nálam ez most úgy zajlik, hogy indítás után a jobb első alapból refin ég, a másik sehogy. Aztán ha refit kapcsolok, akkor a bal is mellé gyullad refivel.
Megnéztem, de a vezetékek a lámpánál nincsenek összekeverve, mert ugye az egyik 2, a másik 3 csatlakozós. És a jobb oldali lámpámban olyan izzó van, ami csak refiként műxik. A bal oldali az menne tompítottan is. De az izzók sincsenek összecserélve, mert más a méretük és be se lehet tenni fordítva.
De akkor hol a bibi?
Melyik oldalnak kéne tompítottan világítania?
A fejidom pár hónapja szét volt szedve + a tank is levételre került.
Na jaja, lehet, hogy jobban tol, de a végsebessége kisebb lesz. Bár nem szándékozom huzamosabban 200 felett használni:)
A km/h-t meg a fordulatból + sebesség fokozatból veszi? Bezzeg a bicón ott a kerékről mérte :))))
Röviden: elfogy a nyomatéka.
100-120 felett kap jelentőséget az aerodinamika, eleg nagy ennek a motornak a homlokfelülete 63 Nm-hez. Tapasztalataim szerint a 4-5 még csak-csak elfogadható, ha sportosan akarod használni, de 6-ban már gyenge a 200km/h felett előforduló menetszéllel szemben. Mondjuk én abban a tartományban ritkán használom (30 km 1000 km-enként az "összerázódás" miatt), az jobban zavar, hogy alul gyengécske - gondolkozok egy R6 hátsó lánckerékek, az egy foggal kisebb.
Sziasztok!
Ma duhajkodtam kicsit a kis Fazerrel, de alul maradtam :)
Almásfüzítő-Tata közt. Almásfüzítőnél ráfordultam az 1-esre, egy elég soportosnak tűnő kocsi után. Volt vagy 220-as papucsa hátul... A kifordulás után még 2-esbe voltam, a kocsi meg nem igazán akart 60-nál többel menni. Kicsit mentem mögötte, aztán gondoltam, akkor kielőzöm. Amikor mellé értem ő is elkezdett gyorsítani. Hát legyen. Odaraktam kisFazernek a csutit, az első kerék érezhetően csak súrolta az aszfaltot egész 10500-ig. Aztán 3-as, csuti. Megláttam a visszapillantóban a kocsit, bementem elé. 10e felett 4-es. A kocsi szép lassan kezdett lemaradni...
És amiért az egészet írom: 4-esbe 11e-s fordulatnál az óra szerint 202-vel mentem.
Na, eddig szépen húzótt is a kisFazer, jött az 5. Csaigalassúsággal megindult a számláló felfelé, a kocsi meg gyorsulva közeledett... azé raktam egy 6.-at is, mert hát mi mást csináljak :) A kocsi szépen utolért, majd elhúzott mellettem. Ekkor 221-el mentem, de már nagyon lehetett érezni, hogy a kisFazer ezt nem szereti. Azért sikerült Tatáig látótávolságban tartani a kossit :)))
Miért van az, hogy 4-esben még szépen húz, szinte eléri a végsebességet, aztán az 5. , 6. már semmit nem csinál, csak szintentertja a sebességet? De gyorsítani már nem lehet. Eddig tart a 98 LE? Vagy ott már kisebbek az áttételek?
Márkamotor ált. törött motorokkal foglalkozik (persze helyrepofozzák őket)... ha rákérdezel lehet azt fogják mondani, hogy eldőlt... nézd meg rendesen a motort, ha elmész...
kellene utángyárott 2004 es 600 s Fazer hez hasidom melyet kivánság szerint színre lehet fújni , incluzive a tartóvasak. Állítólag itt már cserélt gazdát ilyen . A jobb érthetösség kedvéért itt egy kép , ilyet keresek ezüstbe.
bocs, hogy megint megkérdem, de nem tudtok olyan motorsulit ahol kisfazerrel oktatnak?
köszi
Alapból csak ez világít, ha a tompított van bekapcsolva.
Mindenesetre rám is villogtak már emiatt.
Lehetséges magyarázatok:
- valaki említette, hogy magasra világít (szerintem az enyém nem világított magasra)
- magasabban van a világítás, mint egy autón, ezért a pofájukba kapják
- mindkettő
- egyiksem, valami más magyarázat.
A helyzet annyival durvult az én motoromon (is), hogy mindkét izzó világít 50W-tal, ha a tompított van kapcsolva.
Ha beindítom a mocit, akkor ugye alapból az egyik lámpának kéne tompítottan világítani, a másiknak meg sehogy. Aztán, ha refit kapcsolok, akkor mindkettő refivel ég.
Nálam ez most úgy zajlik, hogy indítás után a jobb első alapból refin ég, a másik sehogy. Aztán ha refit kapcsolok, akkor a bal is mellé gyullad refivel.
Megnéztem, de a vezetékek a lámpánál nincsenek összekeverve, mert ugye az egyik 2, a másik 3 csatlakozós. És a jobb oldali lámpámban olyan izzó van, ami csak refiként műxik. A bal oldali az menne tompítottan is. De az izzók sincsenek összecserélve, mert más a méretük és be se lehet tenni fordítva.
De akkor hol a bibi?
Melyik oldalnak kéne tompítottan világítania?
A fejidom pár hónapja szét volt szedve + a tank is levételre került.
Egyébként az ok: kaptam egy visszautasíthatatlan ajánlatot.
A km/h-t meg a fordulatból + sebesség fokozatból veszi? Bezzeg a bicón ott a kerékről mérte :))))
de az orad csalni fog mint allat,de 4ezertol 1kerekre all:))
100-120 felett kap jelentőséget az aerodinamika, eleg nagy ennek a motornak a homlokfelülete 63 Nm-hez. Tapasztalataim szerint a 4-5 még csak-csak elfogadható, ha sportosan akarod használni, de 6-ban már gyenge a 200km/h felett előforduló menetszéllel szemben. Mondjuk én abban a tartományban ritkán használom (30 km 1000 km-enként az "összerázódás" miatt), az jobban zavar, hogy alul gyengécske - gondolkozok egy R6 hátsó lánckerékek, az egy foggal kisebb.
az en fz6-on 5.ben 230at szepen megy,a 6.at nem szereti,visszalassul..
Ma duhajkodtam kicsit a kis Fazerrel, de alul maradtam :)
Almásfüzítő-Tata közt. Almásfüzítőnél ráfordultam az 1-esre, egy elég soportosnak tűnő kocsi után. Volt vagy 220-as papucsa hátul... A kifordulás után még 2-esbe voltam, a kocsi meg nem igazán akart 60-nál többel menni. Kicsit mentem mögötte, aztán gondoltam, akkor kielőzöm. Amikor mellé értem ő is elkezdett gyorsítani. Hát legyen. Odaraktam kisFazernek a csutit, az első kerék érezhetően csak súrolta az aszfaltot egész 10500-ig. Aztán 3-as, csuti. Megláttam a visszapillantóban a kocsit, bementem elé. 10e felett 4-es. A kocsi szép lassan kezdett lemaradni...
És amiért az egészet írom: 4-esbe 11e-s fordulatnál az óra szerint 202-vel mentem.
Na, eddig szépen húzótt is a kisFazer, jött az 5. Csaigalassúsággal megindult a számláló felfelé, a kocsi meg gyorsulva közeledett... azé raktam egy 6.-at is, mert hát mi mást csináljak :) A kocsi szépen utolért, majd elhúzott mellettem. Ekkor 221-el mentem, de már nagyon lehetett érezni, hogy a kisFazer ezt nem szereti. Azért sikerült Tatáig látótávolságban tartani a kossit :)))
Miért van az, hogy 4-esben még szépen húz, szinte eléri a végsebességet, aztán az 5. , 6. már semmit nem csinál, csak szintentertja a sebességet? De gyorsítani már nem lehet. Eddig tart a 98 LE? Vagy ott már kisebbek az áttételek?