Nah, meló, meg szar idő.
Nekem az egyest néha nehezen veszi az R4-gyel. Egyébként meg csattan az 1-2. Nem hülyeség ami az erededeti manuálban volt amikor váltsunk fel témakörben...
az apró esztétikai karcok nekem is megvannak
Mivel én Pesten mozgok, ezért nem érzem nagyon problémásnak a távolságot.
a váltón néha nekem is hangos, sőt néha még a váltás sem jön össze
pénteken hring?
Áprilisban pereceltem 30-nál, néhány műanyag megpattant a motoron, meg pár esztétikai sérülés amik szintén cserések (pl. a generátorfedélen volt egy körömnyi területen karc). Kisplexi helyett nagyott tetettem fel, önrész miatt midegy volt.
Felőlem kipróbálhatod, én meg a váltódat akarom kipróbálni... Szerintem az enyém túl hangos. (Bár most a nyári olajjal nem olyan vészes mint tavaly ősszel. )
A gond a tér-idő kontinuum egy pontján találkozással lesz...
Plexi: 160-nál már remeg. Nem zavaró, csak furcsa volt előszőr.
Hasznos? Hm. Kisplexi a vállaimra verte a szelet, ezzel már "csak" a bukóra kapom. (198cm vagyok... ). Szóval nekem bejött.
rég voltam errefelé
egy kollégam javaslatára kiálltam a nyeregből és kíváncsian figyeltem a sisakom hangját (schubert S1) és megdöbbenve tapasztaltam hogy milyen halk lett... nagy plexi
erről van valakinek tapasztalata? mennyibe kerül? jobb lesz-e vagy rosszabb?
176 centi vagyok egyébként...
lenne egy kérdésem, nektek fel szokott ütni a teleszkóp, ha példáúl egy mélyebb csatornafedélre, v. mélyedésbe mentek kis sebességnél? mert sajnos nekem igen
van... dobj egy mailt a vipmailesre és küldöm :)
hehe... majd csinálok fényképet trophyról aztán felrakom a profilhoz... amúgy én úgy kaptam ajándékba rokonomtól a mocit (na jó... úgy imádkozam el tőlük)
Lánc fújás, tisztítás: én 3-5.000 km-enként bizony kimosom a láncot. Brigeciol, nagy nyomású mosó, féktisztító. Viszont ezek után kompresszorral teljesen leszárítom, majd egy nagyon alapos befújás következik. 27.500 km van a motorban, illetve a láncban, de még nincs kopásnyom, pedig a 4. hátsó gumimat koptatom.
Viszont van egy tuti tippem spray ügyben: AGIP-ot ne!
Használtam már Motult, különböző Castrolokat, különösebb gondom nem volt velük, de ez az Agip csak a láncra nem tapad, a motor többi alkatrészére annál inkább.
Az első módszerem nem kell megfogadni, de a másodiktól mindenkit óvok.
Nem jó teljesen kimosni a láncot, ez tiszta, brigiciollal sem érdemes nekimenni. Petrólum (mosóbenzin?) so-so. Mindenesetre én is csak a szemek oldalára ill "aljára" kiülő mocskot szoktam/akarom leszedni. Mivel már régen tisztítottam, a teflon vastag trutymó réteget alkotva van a szemeken.
A felnit viszont nem benzinnel tisztítom, az elvileg nem jó a gummának, arra van a brigiciol: áttöltöttem egy pumpás flakonba, azzal végignyomom mind a két oldalról, ázik egy kicsit, aztán nagynyomásúval átfújom.
Nekem az egyest néha nehezen veszi az R4-gyel. Egyébként meg csattan az 1-2. Nem hülyeség ami az erededeti manuálban volt amikor váltsunk fel témakörben...