Én minden olajzás előtt gázolajjal megnedvesített, de benne nem tocsogó ronggyal törlöm le a láncot és utána fújom szprével. Az első gurulás után pedig a lerepült rántotthús méretű pacákat gazdagon adagolt tisztítóbenzinnel törlöm le a felniről és a lengővilláról.
tisztára mint Stahl konyhája Hát így... Itt meg a link hogy honnan a bót.
A közös kirándulás jó ötlet. Majd feldobom a témát amikor aktuális lesz... 5 palackot rendeltem elő, gondoltam úgyis kell valakinek. 2 a tied nekem a fennmaradó 3 már kellene. Ha más is csatlakozna, akkor szólni kell az öregnek, hogy szóljon a kint lévő fiának, hogy hozzon plusz annyival többet.
A teflonréteget mivel szeded le? Nekem Motorex spraim van (még vagy 4-5 fújásra való), de aztán újat kell venni, szóval 2 palackra benevezek. Esetleg közös gurigába is, bár júli 8 még messze van.
Sziasztok! Kipróbáltam többféle láncsprayt és arra a következtetésre jutottam, hogy a Castrol vékony teflonos réteget produkáló verziójánál nehéz jobat találni. Elég tartós, és nem is fröcsköli le a felét az első gurulásnál. A tesz-veszen találtam egy fazont aki hozza be Dojcslandból. 1800 ért adja darabját. Rendeltem belőle vagy 5-öt, ha kell valakinek szóljatok. Bóti ára kb 2300 körül (Pl. Kelomotor.hu) ahhoz képest ez egész jó. Júli 8-i vasárnap lesz raktáron, akkor lemegyek érte Barcsra.
Havernak a legkevesebb 4.7L, másiknak a legtöbb 8L. Csuklótól és útvonaltól/használattól függően. (Értelemszerűen: 4.7 monotom hosszútávú túratempó, 8: pálya).
Mivel karbis (FZS1000, gondolom), ezért a gázkar kezelése jobban tükrözödik a fogyasztásban. Másfelől ez is olyan motor, hogy közlekedésre használva felrugod hatba és nincs túl sok dolgod vele.
teejay te nem gödöllőn dolgozol ? ahogy megyünk szadának ott balról van az a fehér gyár féleség asszem sony, mint ha 2 hete ott láttam volna hétfőn a motorodat a parkolóban, csak most juttotál eszembe
A RA-ról nem sok jót zengtek nekem.... Most metz Z6 van fenn,kb 10000 km a TL-en. FZ-n lehet többet elmenne.
Pedig anno az volt az öreg cibrimen.Mondjuk azzal nem motoroztam annyira.
Nem tudod mennyit bír? A Misi PR ill. a Conti RA a két legesélyesebb. A RA kb 12e km.
1000-es: nemtom. Attól tartok, hogy mire odajutok, Fóka Fazerét már eladják. Annak a moccnak ismerem a múltját, nem akarok kvázi látatlanban bevállalni egy ismeretlent. Ez a 600as is bőven elég a céljaimnak. Egyelőre. A feldobozolom és 2személlyel EU túra meg nem olyan gyakori dolog nekem.
A Macadam tapadásáról nem túl sok jót hallottam, bár nekem még nem volt szerencsém hozzá. Jelenleg Michelin Pilot Road van fent a motoromon, csak ajánlani tudom, nekem nagyon bejött. Esőben is tuti, nem csúszik-kúszik-mászik.
Mikor jön az 1000-res tesó?
A D252 az mintha puha gumma volna (~6e km?), kilőve.
Avon melyik volt? Azaro vagy a Storm? Mennyit bírt, mennyi volt (hol)? Vélemény róla?
Michleből inkább a Pilot Road vonz (Macadamot gyártják még egyáltalán?).
most nem arró van szó,hogy mennyiért vette, hanem hogy kell. és különben sem újjonnan vette az emberke. egyébként neked nem tök mindegy?! :) a gyári fékkart a jövőhétre mondják, de az ugye már késő. ha vki tud vmit szóljon. köszi (03"as modell). jó reggelt!
sziasztok!
az lenne a kérésem, ill. kérdésem nincs e valamelyikőtöknek ötlete honnan tudnék beszerezni hasidomot a 2002 -es fzs 600as Fazeremre?
jó lenne ha valaki tudna segíteni mert nem boldogulok!
ha van valakinek infója légyszi dobjon egy mailt haramia29@citromail.hu
tisztára mint Stahl konyhája Hát így...
Itt meg a link hogy honnan a bót.
A közös kirándulás jó ötlet. Majd feldobom a témát amikor aktuális lesz... 5 palackot rendeltem elő, gondoltam úgyis kell valakinek. 2 a tied nekem a fennmaradó 3 már kellene. Ha más is csatlakozna, akkor szólni kell az öregnek, hogy szóljon a kint lévő fiának, hogy hozzon plusz annyival többet.
Mivel karbis (FZS1000, gondolom), ezért a gázkar kezelése jobban tükrözödik a fogyasztásban. Másfelől ez is olyan motor, hogy közlekedésre használva felrugod hatba és nincs túl sok dolgod vele.
Mostanában szeretném lecserélni a mocim egy 1000 Fazerre.
Tudnátok rola véleményt irni? Igaz hogy az 1000-esnek igen nagy a fogyasztása?
Remélem válaszoltok!
De mielőtt elkezdenéd megint, nem, az wilipi motorja (kockás gumi). Bár ha jól tudom eladta és most egy Varaderoja van.
Pedig anno az volt az öreg cibrimen.Mondjuk azzal nem motoroztam annyira.
1000-es: nemtom. Attól tartok, hogy mire odajutok, Fóka Fazerét már eladják. Annak a moccnak ismerem a múltját, nem akarok kvázi látatlanban bevállalni egy ismeretlent. Ez a 600as is bőven elég a céljaimnak. Egyelőre. A feldobozolom és 2személlyel EU túra meg nem olyan gyakori dolog nekem.
Mikor jön az 1000-res tesó?
Avon melyik volt? Azaro vagy a Storm? Mennyit bírt, mennyi volt (hol)? Vélemény róla?
Michleből inkább a Pilot Road vonz (Macadamot gyártják még egyáltalán?).
az lenne a kérésem, ill. kérdésem nincs e valamelyikőtöknek ötlete honnan tudnék beszerezni hasidomot a 2002 -es fzs 600as Fazeremre?
jó lenne ha valaki tudna segíteni mert nem boldogulok!
ha van valakinek infója légyszi dobjon egy mailt haramia29@citromail.hu