Ma Én sem gurulok, na de majd holnap! Reggel irány Kisbér, autós-motoros veterán tali+ börze, d.u. 1-kor felvonulás Nagyigmándon, aztán valszeg elnézünk a Citadellához is.
Du. akartam felhívni YW-ös kollegákat, hogy mizu, de eltemet a munka. Most épp megakadtam egy wales-i figurára várok, hogy állítson be két paramétert, de aztán megint meló... Itt leszek vagy 8-ig...
sziasztok nekem az a kérdésem lenne,milyen gumit vegyek a motorra fz6-s
nem akarok szuper gumit,inkább tartósat amit nem eszik meg a gép......
aszongyák a bridgestone bt 020 ami elvileg a gyárin van az már eléggé elavult...
vagy dunlop d 252-es?
igaz most nagyon dicsérik a bridgestone bt 021 -et
de kiváncsi lennék a véleményetekre,tapasztalataitokra?
ti milyet ajánlanátok,
köszi,miki...
Én is azon a szakaszon szoktam motorozgatni. Ha minden összejön vasárnap kora délután ott leszünk. Majd megpróbállak a képek alapján megismerni. Mondjuk, ha látok egy alakot aki a Fészin az ülésen áll, akkor biztos nem tévesztem el.
A Xenon boltban
Szereltem már be ilyent. Nincs vele semmi gáz. A trafo ott helyezkedik el ahova felszereled. Ennek csak a vezeték hossza szabb határt ugyanis a trafo és az Izzo közötti vezetéket nem lehet toldani a nagyfeszültség miatt. Az idomos mociknál simán lehet találni annyi helyet. A nakedoknál egy kicsit macerásabb.
Vannak még kérdéseim, 1: hol helyezkedik el a trafója?
2: Ha kiég a refi izzó, az külön cserélhető? (a képen igy látszik)
3: a legfontosabb: hol vetted?
Igen! H4-es Xenont kértem és tökéletesen passzol! A gyári csatira kellett rákötni és a gyári helyre kelett betenni!
Semmit sem kellett alakítani sehol sem!
Ja és bocsi, csak kiment a fejemből az ára pedig 22500Ft+2500 postaköltség
A H4-es izzót ha megnézed akkor 2 szál van benne
az eggyik a tompított a másik a refi szála
ebben van egy vastag Xenongázzal töltött uvegrúd és melette egy kisebb halogén lámpa ami a refit testesíti meg
Du. akartam felhívni YW-ös kollegákat, hogy mizu, de eltemet a munka. Most épp megakadtam egy wales-i figurára várok, hogy állítson be két paramétert, de aztán megint meló... Itt leszek vagy 8-ig...
Longest Mileage
1st Michelin Pilot Road 2
2nd= Bridgestone BT-020
2nd= Dunlop D220ST
4th Pirelli Diablo Strada
5th= Bridgestone BT-021
5th= Metzler Roadtec Z6
5th= Continental Road Attack
Best wet grip
1st Michelin Pilot Road 2
2nd Pirelli Diablo Strada
3rd Metzler Roadtec Z6
4th Continental Road Attack
5th Dunlop D220 ST
6th Bridgestone BT-021
7th Bridgestone BT-020
Rakj fel egy körzet infot az adatlapra, csakhogy tudjuk merre keressünk...
nem akarok szuper gumit,inkább tartósat amit nem eszik meg a gép......
aszongyák a bridgestone bt 020 ami elvileg a gyárin van az már eléggé elavult...
vagy dunlop d 252-es?
igaz most nagyon dicsérik a bridgestone bt 021 -et
de kiváncsi lennék a véleményetekre,tapasztalataitokra?
ti milyet ajánlanátok,
köszi,miki...
Tényleg ég és föld a külömbség!
Én is azon a szakaszon szoktam motorozgatni. Ha minden összejön vasárnap kora délután ott leszünk. Majd megpróbállak a képek alapján megismerni. Mondjuk, ha látok egy alakot aki a Fészin az ülésen áll, akkor biztos nem tévesztem el.
Gratula
Addig is halihó!
Szereltem már be ilyent. Nincs vele semmi gáz. A trafo ott helyezkedik el ahova felszereled. Ennek csak a vezeték hossza szabb határt ugyanis a trafo és az Izzo közötti vezetéket nem lehet toldani a nagyfeszültség miatt. Az idomos mociknál simán lehet találni annyi helyet. A nakedoknál egy kicsit macerásabb.
A refi izzót külön lehet cserélni és adnak is hozzá tarcsiba egyett!
Én ezt a www.martincaraudio.hu -nál vettem!
Most akciósan 20000Ft ugyan ez! Nézzetek körűl!
2: Ha kiég a refi izzó, az külön cserélhető? (a képen igy látszik)
3: a legfontosabb: hol vetted?
Semmit sem kellett alakítani sehol sem!
Ja és bocsi, csak kiment a fejemből az ára pedig 22500Ft+2500 postaköltség
az eggyik a tompított a másik a refi szála
ebben van egy vastag Xenongázzal töltött uvegrúd és melette egy kisebb halogén lámpa ami a refit testesíti meg
Mi a pálya?
Igazság szerint az enyémen nem vettem észre, hogy magasabbra világítana a kelleténél.