A szabadonfutóban kell görgőket meg rugókat cserélni.Előfordulhat hogy egy erősebb,jobban feltöltött akksi (ha a mostani már esetleg gyengélkedik)nagyobb fordulaton pörgeti és akkor még jó egy darabig.A készlet tizen párezer forint hozzá.Viszont blokk ki-szét-össze ha jól emlékszem.
Sziasztok, lenne egy fontos kérdésem volt-e valakinek olyan problémája hogy inditáskor mellé kapott az inditó motor azaz a szabadon futó mert az hibásodik meg ilyenkor, sajna ez típus hiba,mit kell cserélni ?
Ha a kuplung munkahenger ereszt akkor a Tourmax felújító szettet ajánlom, abban benne van minden ami oda kell. A méretei is pontosak, nem folyat mint a főfékhenger szett.
YTX14-BS 12V 14Ah Motor akkumulátor, - én is ilyet vettem, és eddig még működik...
pipa az vagy bontó- vagy a gyári, gyertya csak gyárit, a kuplung munkahenger gumit az már úgy láttam hogy csak bontóban, vagy e- bay.
Sziasztok! Egyszer csak bedöglött a fordulatszámmérő a fenevadon (FJ1200A), tud esetleg valaki bontott műszert, esetleg tippet/tanácsot a javításhoz? Köszönöm előre is!
Muszáj próbálgatni,mert nekem például a csutka alá rakható magasító nem jött be,viszont így most kényelmes a Buell lábtartó+TDM kormány kombináció,bár magasabban nincs,csak hozzám jött közelebb.
Már csak egy ülés tuning van hátra,mert az utas jelenleg max.400km/napra van hitelesítve,és ezen még kéne kicsit javítani.
Már ő is kapott új lábtartókat,előre is van rakva egy kicsit,de még mindig nem az igazi.....nem 180 feletti utashoz tervezték a japánok,de majd egy kis zselé+magasítás segít a dolgon,szerintem. :-)
Most kaptam két kormányt, egy teljesen egyenes és egy enyhén ívelt (mint az MZ TS-é) fajtát. Rápróbálom mindkettőt, aztán meglátom. Köszi a tanácsokat !
Aha. Na én nem így gondolom, hanem egy kissé laposabban. De ez nagyon pofás megoldás. Szerencsére sokat lehet alakítani azon hogy hova van feltéve a kormánykiemelő.
pipa az vagy bontó- vagy a gyári, gyertya csak gyárit, a kuplung munkahenger gumit az már úgy láttam hogy csak bontóban, vagy e- bay.
YTX14-BS 12V 14Ah Motor akkumulátor
Raktári termék, megrendeléstől számított 1 munkanapon belül
(356) (: : ) 8.445 Ft 10.725 Ft 1 db 10.725
Két éve van meg,eddig nem volt vele gond.
http://www.zselesakkumulator.hu/
Már csak egy ülés tuning van hátra,mert az utas jelenleg max.400km/napra van hitelesítve,és ezen még kéne kicsit javítani.
Már ő is kapott új lábtartókat,előre is van rakva egy kicsit,de még mindig nem az igazi.....nem 180 feletti utashoz tervezték a japánok,de majd egy kis zselé+magasítás segít a dolgon,szerintem. :-)