Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen,egy darab ára ennyi,de ebböl 8 Eur a posta,az több darabnál már osztódik.
Már csak egy szinkron,és elvileg rendben vagyok.
Ügyes vagy !

Ez egyetlen membrán ára ugye ? Mindegy, még így is ajándék a gyári darab árához képest...
Már összeraktam,így néz ki a végén,ahogy a képeken is látszik.
Mindent úgy csináltam,ahogy az útmutatóban van,bár a felső műanyag karika szikével történő elvágása azért nem olyan egyszerű(vagy csak a szikém volt életlen)mert elég kemény anyagból van.
Lehetne még a tolattyú peremét dremellel pár helyen bemetszeni,és a peremet visszahajlítani,a múanyag karikát levenni,a gumit cserélni,karika vissza,és perem visszahajlít,de ezzel most nem kísérleteztem.
Az új membrán a régihez képest "gumisabb" anyagból van,a régi ugye mintha egy vászon lenne gumírozva,ez meg homogén,gumi.
13.500 Ft volt az összes költség,előre kellett bankszámlára utalni,8 nap alatt volt itt.
Szerintem komplett,új gáztolattyút venni felesleges,minimális kézügyességgel a membrán cserélhető.
Várom a tapasztalataidat ! Mennyibe került összesen ?

membrán szerelésről szívesen látnánk képeket
ha jó akkor rendelek én is kettőt
üzemanyag szűrőt már megrendeltem
Megjött a membrán,ragasztóval,leírással,még gyors kötözőt is mellékeltek. :-)
A minőség korrektnek tűnik,remélem a felszerelés is zökkenőmentes lesz.
Én mikor most tavasszal szétszedtem,alapvetően meg voltam vele elégedve,teljesen.
Az erejével,a gázreakcióval,mindennel.
Aztán,kiderült,hogy a szelepek nem zárnak rendesen,a karbi membrán lyukas,a pilot csavarok össze-vissza állítva...
Elkövettem az amatőr hibákat(szelephézag lapkázás utáni sürítési végnyomás mérés)de egyrészt a tanulópénzt magam fizetem,másrészt meg most már tudom,hogy mit-hogy kell csinálni.
Jótanács,szeleplapka ügyben:
lehet rendelni Metelli-t Toyotához,700 ft/db áron,nem kell a Yamaha-hoz ragaszkodni. ;-)
Szóval,majd most a végén,ha összeraktam,beállítottam mindent,kiderül,hogy van-e különbség a korábbi állapot,és a végeredmény közt.
Ha nincs,akkor 2 eset van:
Vagy valamit nem jól csináltam,vagy egy öreg Yamaha úgy jó,ahogy van,kár piszkálgatni. :-)
Rövidesen beszámolok.
A membránról :

Én 2010-ben vettem az 1TX-emet, ami ~10 évig el sem volt indítva. Ennek az lett az eredménye hogy a komplett karburátorsor tönkrement, annyira hogy most is egy húsosládában héderezik. Mind a négy membrán kirepedezett, úgyhogy egy 3YA karbisor megvételével oldottam meg a dolgot. Át kellett fúvókázni és ennyi. Előtte azonban egy hónapig kínlódtam a membránokkal. Ragasztás, foltozás satöbbi. Semmi sem használt, viszont az új karbisor egyik membránján volt egy kb. zsákvarrótű-hegy méretű lyuk. Ezzel azonban a mai napig tökéletesen jár, a fogyasztása is kellemes, 5.5-6 liter.
Benzinszűrőt én innen vettem,kb.3000 ft,postával:
http://www.ebay.com/itm/Filtre...
Szia,

műanyag csavart a plexihez én az Essentra Components-től rendeltem,azt hiszem 80 Ft volt darabja.
A membránnal lesz tapasztalat a jövő héten,mert nekem is kellett egyet rendelnem,karbipucolást,benzinszint beállítást végeztem,és kiderült,hogy az egyiken nekem is van egy pici lyuk.
Már úton van,a jövő héten itt lesz,beszámolok,mennyire jól sikerül felrakni.....
Amúgy,a karbi megfelelő nyílásába belefújva lehet tesztelni a membránt,én is csak azért néztem át aprólékosan,mert mikor belefújtam,és megemelte a súbert,az egyiknél szökött a nyomás(kevésbé feszült a pofazacskóm :-) ),és kiszerelve meg is találtam a lyukat.Viszont,ettől még működött a karbi,tehát ezek a tűhegynyi sérülések nem feltétlenül okoznak azonnali teljes leállást,de ha úgy gyűrődik a membrán,tartós teljes gáznál lehet hogy nem tartja meg a síbert a rugó ellenében.
Szerintem....ezért én cserélem.
Gyári plexim nekem is van eladó!
91-esre való
Vagy egy eke idomért el cserélném
Van egy karbi sorom is adom érte azt is ha kell valakinek
üdv

ma érdeklődtem az alkatrész árak után
Állítólag a gyári plexi már nem rendelhető. ettől függetlenül túrtam kicsit a neten találtam ERMAX-ot ami megegyezik a gyárival
(fentről a 8.-ik)

http://www.bikersbuyit.com/Sho...

-6db rögzítő csavar 1700.-/db /csak 5db rendelhető/, hozzá rögzítő: 420/db természetesen 6 db fogja gyárilag a plexit
- Üzemanyagszűrő:6700.-
- hátsó főfékhenger javító szett: 19.000.-
- porlasztóba a gyári membrán "súberrel" együtt 33400 Ft/db (sógor vett ÚJ után gyártottat XT 350-hez (SM-on az apróban volt hirdetve ) természetesen nem működött úgy vele a moci ahogy kellett volna )


amit HaLaci linkelt van valakinek tapasztalata vele mert ha tuti bevált akkor a két membránért 60 eur + posta mindig olcsóbb mint a 67000 Ft

amúgy jobb híján összeraktuk a porlasztósort takarítás után be lett szinkronizálva és tökéletesen veszi és ejti a fordulatot !

25 éve motorozok ez a 26.-ik mocim de ez nagyon tetszik! van nyomaték bőven 2 személyt észre sem veszi ......

Most már csak az lesz, hogy villa csere.
Szerintem cseréld ki a villákat is!
Itt az egyik haveromnak Ducati első villa van bele téve az 1100-esbe
Sziasztok! Nem tudtam az FJ -be berakni az FZR 1000 -es első kerekét, mert az FZR felni tengelye 17 mm -es míg az FJ tengelye 15 mm -es. Átcsapágyaztam volna, de cikkszám szerinti 15x40x12 csapágy nincs, de az adatok alapján 8.500 Ft/db. be lehet szerezni alkatrészként.
Valaki korábban cserélt FZR első kereket az FJ -be kérem segítsen.
Köszi a gyors tájékoztatást.
üdv sajnos már mindent elvittek
mungo69 !
Korábban írtad hogy a túrakormányt, és más egyebet... eladsz.
Érdeklődnék mi van ami még eladó?
Persze a link lemaradt. :-D

http://www.motorradbay.de/fj12...

8 eur a szállítás,ha jól nézem.
Szia,

itt van membrán,és ha rákattintasz,szerelési infók is mellé.
A komplett síber membránnal kb.70 Eur,ez meg 30.
elfelejtettem: FJ 1200ABS 1995-ös évjárat
Üdv

segítséget kérnék karbit szerettük volna kipucolni és szinkronizálni, takarítás megvolt de a karbi tetején található 4 membránból 2 nem jó (egy ki van dörzsölődve - helytelen visszarakás miatt- a másikon van egy gombostű hegynyi lyuk )
hol lehet ilyen membránt kapni? leszerelhető ez a "súberről" vagy csak egyben lehet kapni? után gyártott létezik azt érdemes megvásárolni?

válaszotok előre is köszönöm

Nagyrészt megoldható,bár mondjuk a kipufugó esetében csak csere jöhet szóba.
Fúvókák az ebay-en beszerezhetőek,a beszívó gumicsonkok szintén,bár ott a szűkítés szerintem eltávolítható(az enyém svájci,86 Le-ős változat,de már eltávolították belőle a fojtást)
Lehet kapni komplett szetteket is(Dyno Jet),ha jól néztem,100 $ körül van az ára.
Azt el is felejtettem,hogy a svájci kivitelnél a vákumos siber dugattyún a nyílás 1mm-es,azt fel kell fúrni 2.5-re.(az enyémen ezt is megoldotta a korábbi tulaj)
Én úgy gondolom,ha alapvetően jó a motor,nem nagyon érdemes ezzel kínlódni,mert egy jól beállított,behangolt karbival bármelyik változat bőven elegendő nyomatékot szolgáltat a normál használathoz.
Ha csak nem versenyezni akarsz vele,mert ott van értelme a 9.500-as fordulathoz tartozó csúcsteljesítmény kipréselésének,de utcai körülmények közt,a 3-6000 közti fordulatszám tartományban ennek nincs különösebb jelentősége.
Átalakítás illetve a vissza alakítás otthon megoldható? Fúvóka készlet holszerezhető be ?
Valamint a légszűrőház beszívó csonkjai is szűkebbek két oldalt.Üdv mindenkinek.