Mi tavaly négyen próbáltunk kézi erővel visszatenni egy blokkot a helyére.Ketten emeltük,forgattuk,a lányok meg a blokktartó csavarokat tették a helyükre.Mikor benn volt akkor vettük észre hogy egy távtartó hüvely megmaradt a hátsó csavarokról.Na akkor döntöttem el amit már alább leírtam.Plussz öröm volt mikor melegedett a blokk kiderült,hogy a fekete ugyan hőálló volt de Zolikám a lakkal már nem volt ilyen körültekintő.Szépen fel is hólyagosodott rajta.
Jó lett.Nekem tetszik.A blokkot jó muri lesz visszatenni.Én tutira az üres vázat fogom inkább ráemelni,mert a blokkot emelni meg közben billenteni,beforgatni elég macera.Tetszik,hogy hagytál fényes részeket.
Majdnem mindenhova befér, ahova nem oda meg bemegy a P400 papír.
Csiszolás és maszkolás (Tesa szalag) után végigmentem a P400-al az egész blokkon (mármin azokon a helyeken ami egyáltalán látszik belőle) aztán nitrohigítós ronggyal letisztítottam. Száradás után jött a Motip hőálló festék. Ráfújtam egy alig takaró réteget ami kötőhídként szolgált, majd ennek a száradása után (Kb. 10-15 perc) óvatosan lefestettem a blokkot. Először külön a kislánckerék denknijét, aztán magát a blokkot 3 részletben.
1. oldalai + hátulja + a hengerfej
2. eleje + hengersor oldalról
3. alja, felfordítva, mintha egykerekeznénk.
Ha jól megnézzük a képeket, jól látszik hogy némelyik FJ-n meg van vágva a hátsó sárvédő, vagy egyáltalán nincs is. Pont ezen gondolkodom. Lehet hogy én sem rakom vissza. Utánanézek hogy lehet megoldani.
Holnap festem a motorblokkot. Kromofágot nem használtam mert nagyon gyengén hat és nyomot hagy az öntvényen. Inkább ilyen polírfejjel dolgoztam, kb. egy óra alatt mattra lehet csiszolni az egész blokkot. Utána 400-as vízpapír ahol kell és kész is.
2004-es CBR 600 RR volt nálam gumicserén, nézegettem hogy talán még az is belemenne szűken az FJ hátsó villájába (180/55R17 ) , mindenesetre jól nézne ki vele az biztos
hátul nekem is esedékes lesz a gumicsere (Metzeller Lasertec 150/80 V 16 ) de lehet hogy kerekestől cserélek 17-re
Sajna csak ennyit tudok, hogy az FZR 1000 a jó hozzá, de rákérdezek a specialistákra, majd ők megmondják.
Fújj bele 3-4-szer röviden a bowdenbe egy kis WD-40-et, majd mozgasd meg a spirált hogy le tudjon szivárogni benne. Ha utána is ingadozik a mutató akkor lehet gondolkodni a műszerfalon, bár nem jellemző hiba...
Köszi! Igényel átalakítást is , vagy be megy egyben? Másik problémám: km óra ugrálása (spirál nem rég cserélve) asszem a műszerfalban megy tönkre fogaskerék? Ez cserélhető szerintetek?
Ha valakinek hézagoló lapkák kellenek van egy pár méretem.
Köszi
Hétvégi mocizás eredménye: 586 km
Van egy Fj 1100 maradekom.
Fotengely forog, karbi, elektronika rajta.
Kb 1.5 eve volt inditva.
Ára 10000 ezer.
10 literes fogyasztással szamolva hazhoz szállitas megoldhato.
Udv Ervin
Tel: 06 20 4481640
Közelről komolyabban vizslatva látszik a régi gyári festék széle, de egyrészt nem zavaró, másrészt meg nem kiállításra megy.
A visszaemelést meg rábízom a szakszervizre, nekik van tapasztalatuk meg eszközük is.
Már csak egy fejidom kell amit színre fújnak aztán mehet össze.
Csiszolás és maszkolás (Tesa szalag) után végigmentem a P400-al az egész blokkon (mármin azokon a helyeken ami egyáltalán látszik belőle) aztán nitrohigítós ronggyal letisztítottam. Száradás után jött a Motip hőálló festék. Ráfújtam egy alig takaró réteget ami kötőhídként szolgált, majd ennek a száradása után (Kb. 10-15 perc) óvatosan lefestettem a blokkot. Először külön a kislánckerék denknijét, aztán magát a blokkot 3 részletben.
1. oldalai + hátulja + a hengerfej
2. eleje + hengersor oldalról
3. alja, felfordítva, mintha egykerekeznénk.
A régebbi fajta kell, `86-`90.
Köszi !
Ha jól megnézzük a képeket, jól látszik hogy némelyik FJ-n meg van vágva a hátsó sárvédő, vagy egyáltalán nincs is. Pont ezen gondolkodom. Lehet hogy én sem rakom vissza. Utánanézek hogy lehet megoldani.
Holnap festem a motorblokkot. Kromofágot nem használtam mert nagyon gyengén hat és nyomot hagy az öntvényen. Inkább ilyen polírfejjel dolgoztam, kb. egy óra alatt mattra lehet csiszolni az egész blokkot. Utána 400-as vízpapír ahol kell és kész is.
http://www.bikersbuyit.com/Sho...
ha nincs raktáron 2 hét alatt meghozzák
http://www.nagyvas.hu/motoralk...(3YA,3SK)&evjarat=1991-&oem=&evjtol=1991&evjig=
egy FJ-től csak egy jobb dolog van : Kettő
2004-es CBR 600 RR volt nálam gumicserén, nézegettem hogy talán még az is belemenne szűken az FJ hátsó villájába (180/55R17 ) , mindenesetre jól nézne ki vele az biztos
hátul nekem is esedékes lesz a gumicsere (Metzeller Lasertec 150/80 V 16 ) de lehet hogy kerekestől cserélek 17-re
Fújj bele 3-4-szer röviden a bowdenbe egy kis WD-40-et, majd mozgasd meg a spirált hogy le tudjon szivárogni benne. Ha utána is ingadozik a mutató akkor lehet gondolkodni a műszerfalon, bár nem jellemző hiba...
Ha valakinek hézagoló lapkák kellenek van egy pár méretem.
Köszi