a hengerfej,és karburátor közti gumicsőben van egy szűkítés,más a karburátor fúvókázása,és gyári szám szerint a hangtompító dobban is van különbség.
+ a svájci kiviteleken a gyújtáselektronika korlátozza a max fordulatszámot(ezeken 7.500-tól van a piros tartomány a műszeregységen)
Én ezeket tudom.
képen látható mocin 2007-es R1 komplett elő - hátsó futómű, 6"x 17 és 3.5"x 17 kerekek, rozsdamentes DELKEVIC kipufogó rendszer van trioval dobokkal , 6 dugattyús fékek, CORBIN ülés ......stb.
talán ez a legszebb átalakított példány amit láttam
szerintem kb.2000 dollárból kijön az átalakítás
Szia!Igen,azt hiszem 22.000 Ft volt,de elkelt.
Én magasítót tettem a gyári kormány alá,de az sokat nem emelt rajta,viszont nem kellett a madzagokat bolygatni.
A túrakormány viszont a fék-kupplung vezetékek hosszabbításával is jár,ezt bele kell kalkulálni.
Azt én is.
Sokféle van a webáruházakban de horror áron, hát asszem én csináltatok magamnak maszekkal, nem fogok kifizetni 70-80 000 forintokat három darab vasért...
HaLaci sikerült a mungo69 nick nevű személlyel még korábban a túrakormány ügyében kapcsolatba lépni?
Srácok keresek egy jó állapotú túrakormányt adapterrel az FJ1200 -ra.
az enyém is még szétszedve,3 szelepet kellett hozzá rendelnem,a gépműhely szerint ferdék voltak,a becsiszolás alatt túl sokat le kellett volna venni a szeleptányérból.
Ez azért meglepő,mert mechanikai hatás nem érte őket,a dugattyúk épek,nincs rajtuk sérülés.
A szelepek már itthon,remélhetőleg a hosszú hétvégén összerakhatom.
A hátsó sárvédő ügyében én konzervatív vagyok,nekem a gyári megoldás tetszik,szóval,ebben a kérdésben nem tudok állást foglalni. :-)
Fényezés után tervezek egy pár módosítást, lecserélem a kormányt és a hátsó sárvédőt akarom rövidíteni. Szerintetek hogy legyen ? Külföldön nem ritka a hátsó sárvédő nélküli FJ...
Persze,te látod.
Biztos,hogy a korábbi típusok anyagával lehet gond,mert az enyém kitűnő állapotban van,most a hengerfej levételekor leszereltem,de még apró repedések sincsenek.
Az a baj hogy amiket találtam azok sem tökéletesek, akkor meg minek fizessek még azokért is ? Ráadásul egyik sem 100% ugyanolyan mint az enyém. Itt van a maszek, szépen megcsinálja ezeket aztán kész.
Én most épp Ausztráliából rendeltem hengerfej tőcsavart,meg anyát. :-)
Onnan is elküldik 15 Eur-ért.
Sajnos,a sűrítési végnyomás mérést a végére hagytam,és ez megbosszulta magát.
A szelephézagok belőve,folyadékok,fékbetétek,lánckerék,szimmeringek cserélve,olaj+szűrő,levegő+benzinszűrő új,iridium gyertyák készenlétben,erre kiderül,hogy 8-3-4-7 bar a max,amit tudnak a hengerek.
Megfújva a gyertya helyén sűrített levegővel,zárt szelepeknél hamar kiderült a turpisság,a szelepeknél szökött el a nyomás,amit a benzinpróba is beigazolt.
Szóval,most épp gépműhelyben van a hengerfej,szelep csiszolás,meg ha már lent van,szelepszár szimmering cserén.
Pedig,most már a karbiszinkronnál szerettem volna tartani. :-(
Ebből kifolyólag kellett két új tőcsavar,hengerfejtömítés,és még töröm a fejem a vezérműláncon is......Itt még a nittelés kérdéses,ha megvenném,úgy kéne befűzni,és nitelőszemmel összerakni,de igaz,hogy azt felrakott hengerfejnél is meg tudnám tenni,utólag......Viszont,a hengerfalak szépek,a gyári honolás sértetlen,90.000-el az órájában is.
Ez a jó hír... :-)
FJR1300 tulajok segitségét kérném a képen látható középsztender beazonositásához.
a hengerfej,és karburátor közti gumicsőben van egy szűkítés,más a karburátor fúvókázása,és gyári szám szerint a hangtompító dobban is van különbség.
+ a svájci kiviteleken a gyújtáselektronika korlátozza a max fordulatszámot(ezeken 7.500-tól van a piros tartomány a műszeregységen)
Én ezeket tudom.
http://olx.hu/hirdetes/yamaha-fj-1200-alkatreszek-ID30ehj.html#04a55c823f
http://olx.hu/hirdetes/yamaha-fj-1200-alkatresz-ID2BkkP.html#04a55c823f
Akit érdekel.
nem olcsó,ahogy néztem...
Itthon 30-50 közt ajánlanak egy átalakítást,amiket én találtam.
képen látható mocin 2007-es R1 komplett elő - hátsó futómű, 6"x 17 és 3.5"x 17 kerekek, rozsdamentes DELKEVIC kipufogó rendszer van trioval dobokkal , 6 dugattyús fékek, CORBIN ülés ......stb.
talán ez a legszebb átalakított példány amit láttam
szerintem kb.2000 dollárból kijön az átalakítás
Én magasítót tettem a gyári kormány alá,de az sokat nem emelt rajta,viszont nem kellett a madzagokat bolygatni.
A túrakormány viszont a fék-kupplung vezetékek hosszabbításával is jár,ezt bele kell kalkulálni.
Sokféle van a webáruházakban de horror áron, hát asszem én csináltatok magamnak maszekkal, nem fogok kifizetni 70-80 000 forintokat három darab vasért...
Srácok keresek egy jó állapotú túrakormányt adapterrel az FJ1200 -ra.
az enyém is még szétszedve,3 szelepet kellett hozzá rendelnem,a gépműhely szerint ferdék voltak,a becsiszolás alatt túl sokat le kellett volna venni a szeleptányérból.
Ez azért meglepő,mert mechanikai hatás nem érte őket,a dugattyúk épek,nincs rajtuk sérülés.
A szelepek már itthon,remélhetőleg a hosszú hétvégén összerakhatom.
A hátsó sárvédő ügyében én konzervatív vagyok,nekem a gyári megoldás tetszik,szóval,ebben a kérdésben nem tudok állást foglalni. :-)
Fényezés után tervezek egy pár módosítást, lecserélem a kormányt és a hátsó sárvédőt akarom rövidíteni. Szerintetek hogy legyen ? Külföldön nem ritka a hátsó sárvédő nélküli FJ...
FJR 1300 keresek bukógombát. ha esetleg van valakinek irjatok légyszives
Biztos,hogy a korábbi típusok anyagával lehet gond,mert az enyém kitűnő állapotban van,most a hengerfej levételekor leszereltem,de még apró repedések sincsenek.
Ez szerintem 50 Eur-ból itt van:
http://www.ebay.com/itm/Verkle...
Én most épp Ausztráliából rendeltem hengerfej tőcsavart,meg anyát. :-)
Onnan is elküldik 15 Eur-ért.
Sajnos,a sűrítési végnyomás mérést a végére hagytam,és ez megbosszulta magát.
A szelephézagok belőve,folyadékok,fékbetétek,lánckerék,szimmeringek cserélve,olaj+szűrő,levegő+benzinszűrő új,iridium gyertyák készenlétben,erre kiderül,hogy 8-3-4-7 bar a max,amit tudnak a hengerek.
Megfújva a gyertya helyén sűrített levegővel,zárt szelepeknél hamar kiderült a turpisság,a szelepeknél szökött el a nyomás,amit a benzinpróba is beigazolt.
Szóval,most épp gépműhelyben van a hengerfej,szelep csiszolás,meg ha már lent van,szelepszár szimmering cserén.
Pedig,most már a karbiszinkronnál szerettem volna tartani. :-(
Ebből kifolyólag kellett két új tőcsavar,hengerfejtömítés,és még töröm a fejem a vezérműláncon is......Itt még a nittelés kérdéses,ha megvenném,úgy kéne befűzni,és nitelőszemmel összerakni,de igaz,hogy azt felrakott hengerfejnél is meg tudnám tenni,utólag......Viszont,a hengerfalak szépek,a gyári honolás sértetlen,90.000-el az órájában is.
Ez a jó hír... :-)
Ja és pontosan ABS-ből vannak, ezt ma kérdeztem meg a nemzetközi FJ fórumon.