Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

FJR ügyben keresd Bitit. XJ 600 fórum.
Kösz Laci :-)
Sziasztok!

FJR1300 tulajok segitségét kérném a képen látható középsztender beazonositásához.
Szia

a hengerfej,és karburátor közti gumicsőben van egy szűkítés,más a karburátor fúvókázása,és gyári szám szerint a hangtompító dobban is van különbség.
+ a svájci kiviteleken a gyújtáselektronika korlátozza a max fordulatszámot(ezeken 7.500-tól van a piros tartomány a műszeregységen)
Én ezeket tudom.
Sziasztok :-) kérdezném ,hogy az alapból 130 LE FJ-ket ,hogy fojtják le 100 LE-re
Ez is érdekelhet minket.
http://olx.hu/hirdetes/yamaha-fj-1200-alkatreszek-ID30ehj.html#04a55c823f
Most láttam ezt a hirdetést.
http://olx.hu/hirdetes/yamaha-fj-1200-alkatresz-ID2BkkP.html#04a55c823f
Akit érdekel.
Szia,

nem olcsó,ahogy néztem...
Itthon 30-50 közt ajánlanak egy átalakítást,amiket én találtam.
Sziasztok Ülést hol lehet beszerezni és kb mennyi ?
Sziasztok ! FJ 1100 váltóalkatrészre lenne szükségem. Igen a kettes meg a villa. Köszönöm a segítségeteket. Új kapható még ?
üdv

képen látható mocin 2007-es R1 komplett elő - hátsó futómű, 6"x 17 és 3.5"x 17 kerekek, rozsdamentes DELKEVIC kipufogó rendszer van trioval dobokkal , 6 dugattyús fékek, CORBIN ülés ......stb.
talán ez a legszebb átalakított példány amit láttam
szerintem kb.2000 dollárból kijön az átalakítás
Szia!Igen,azt hiszem 22.000 Ft volt,de elkelt.
Én magasítót tettem a gyári kormány alá,de az sokat nem emelt rajta,viszont nem kellett a madzagokat bolygatni.
A túrakormány viszont a fék-kupplung vezetékek hosszabbításával is jár,ezt bele kell kalkulálni.
Azt én is.
Sokféle van a webáruházakban de horror áron, hát asszem én csináltatok magamnak maszekkal, nem fogok kifizetni 70-80 000 forintokat három darab vasért...
HaLaci sikerült a mungo69 nick nevű személlyel még korábban a túrakormány ügyében kapcsolatba lépni?
Srácok keresek egy jó állapotú túrakormányt adapterrel az FJ1200 -ra.
Burgmann400cc -hez lett volna kérdésem milyen moci elejét és milyen hátsó futóművet használt a képen látható motoron..
Szia,

az enyém is még szétszedve,3 szelepet kellett hozzá rendelnem,a gépműhely szerint ferdék voltak,a becsiszolás alatt túl sokat le kellett volna venni a szeleptányérból.
Ez azért meglepő,mert mechanikai hatás nem érte őket,a dugattyúk épek,nincs rajtuk sérülés.
A szelepek már itthon,remélhetőleg a hosszú hétvégén összerakhatom.

A hátsó sárvédő ügyében én konzervatív vagyok,nekem a gyári megoldás tetszik,szóval,ebben a kérdésben nem tudok állást foglalni. :-)
Na FJ a Yamaha szervizben, szétszedés alatt.

Fényezés után tervezek egy pár módosítást, lecserélem a kormányt és a hátsó sárvédőt akarom rövidíteni. Szerintetek hogy legyen ? Külföldön nem ritka a hátsó sárvédő nélküli FJ...
Megírnád hogy ehhez a felújított FJ -hez milyen első teleszkópot és milyen hátsó villát használtál? Most akarok újítani ezért kérdezném...
hello
FJR 1300 keresek bukógombát. ha esetleg van valakinek irjatok légyszives
Igen, az is sokat számít hogy mennyit állt pl. a napsütésnek kitéve...
Persze,te látod.
Biztos,hogy a korábbi típusok anyagával lehet gond,mert az enyém kitűnő állapotban van,most a hengerfej levételekor leszereltem,de még apró repedések sincsenek.
Az a baj hogy amiket találtam azok sem tökéletesek, akkor meg minek fizessek még azokért is ? Ráadásul egyik sem 100% ugyanolyan mint az enyém. Itt van a maszek, szépen megcsinálja ezeket aztán kész.

Nem lett volna jobb,ha veszel egyet?
Ez szerintem 50 Eur-ból itt van:
http://www.ebay.com/itm/Verkle...

Én most épp Ausztráliából rendeltem hengerfej tőcsavart,meg anyát. :-)
Onnan is elküldik 15 Eur-ért.
Sajnos,a sűrítési végnyomás mérést a végére hagytam,és ez megbosszulta magát.
A szelephézagok belőve,folyadékok,fékbetétek,lánckerék,szimmeringek cserélve,olaj+szűrő,levegő+benzinszűrő új,iridium gyertyák készenlétben,erre kiderül,hogy 8-3-4-7 bar a max,amit tudnak a hengerek.
Megfújva a gyertya helyén sűrített levegővel,zárt szelepeknél hamar kiderült a turpisság,a szelepeknél szökött el a nyomás,amit a benzinpróba is beigazolt.
Szóval,most épp gépműhelyben van a hengerfej,szelep csiszolás,meg ha már lent van,szelepszár szimmering cserén.
Pedig,most már a karbiszinkronnál szerettem volna tartani. :-(
Ebből kifolyólag kellett két új tőcsavar,hengerfejtömítés,és még töröm a fejem a vezérműláncon is......Itt még a nittelés kérdéses,ha megvenném,úgy kéne befűzni,és nitelőszemmel összerakni,de igaz,hogy azt felrakott hengerfejnél is meg tudnám tenni,utólag......Viszont,a hengerfalak szépek,a gyári honolás sértetlen,90.000-el az órájában is.
Ez a jó hír... :-)
Elvittem a tank oldalán lévő takaróelemeket műanyaghegesztőhöz. Azt mondta nem vészesek, de lesz vele meló bőven. A balos 9 darabban van...

Ja és pontosan ABS-ből vannak, ezt ma kérdeztem meg a nemzetközi FJ fórumon.
Persze tudom ,hogy kell nézni,a tűszelep rugós kis pucájához,csak hozzáér,nem nyomja