gratulálok a géphez!
Arra majd figyeljetek a beszerzéskor,hogy nektek a későbbi változat - 1991-től,azt hiszem - plexije már nem jó,változtattak a fejidomon minimális mértékben,és ez érintette a plexit is.
Szia!
a Givi plexi jó, de nem sok helyen lehet kapni. A Szatuna Kft. pedig tavaly kiárusította a motor plexieit. De egy kérdést meg ér van-e elfekvőben nekik még. Itt elérheted őket.
A Givinek van egy nagyon jó túraplexije, de nem tudom kapható-e még. Ha tudtok szerezni én azt ajánlom. Továbbá a balatonfüzfői Szatuna kft. kiárusítja a motorplexijeit, tőlük kéne megérdeklődni...Sajnos elérhetőséget nem tudok.
Sziasztok ! Sárközi Lajos vagyok és most vettünk a páromnak egy szép FJ1200-est ,segítségeteket kérném , szeretnénk egy túra plexit a vashoz de nem találok forrást ebben kérlek benneteket honnéét szerezhető be vagy ha valakinek van eladó feltétlen érdekelne .:) köszönettel: SLajos
Semmi gond,azért írtam,hogy jó ár,ha most kellene gondolkodás nélkül megvenném,de jelenleg az enyémek is jók.
Láttam rozsdamenteset én is 60-ért,USA,ha más nem lesz,akkor benevezek egyre.
Egyenlőre írtam egy szintén amerikai tagnak,40 $-ért kínál egy majdnem gyári állapotút,ha sikerül meggyőznöm,hogy postázzon,akkor 100 $ körül megúsznám a mutatványt.
Sajnos,az enyémen a bilincsek alól teljesen eltűnt a bevágott fémcső,gyakorlatilag a tömítés tartja a helyén az egyik leömlőt.
Ki nem fúj,de így nem maradhat. :-) Lehet lebontom,és elviszem egy kipufogós cégnek,hátha mondanak rá valamit....
Ne haragudj de akkor megtartom.Nem létszükséglet eladni.Legfeljebb ha az enyéim szétrepednek visszaalakítom fojtottra.A gyűjtőt e-bay-en lehet kapni.Bár eléggé húzós.Talán érdemesebb megmenteni a sajátodat ha nem nagyon ramaty.A rozsdamentes valami 60 000 forint körül volt mikor néztem.A gyárira tippelni sem merek.
Igen,az nagyon jó ár,de mivel nekem is csak tartalékba kéne,10+Posta a max.lehetőségem.
Viszont,ha valaki tud JÓ ÁLLAPTÚ gyűjtődobot,akkor az aktuálisan kellene,a cseréjét nem sokáig halogathatom.
Sziasztok.Van négy darab vadonatúj szívócsonkom a karburátor és a henger közé.98 lóerős fojtott változathoz való.Mivel az enyém már fojtatlan ezért nincsen rá szükségem viszont az ára jól jönne egyéb alkatrészekhez.Gyári yamaha dobozban kibontva és szilikon olajjal lekenve hogy ne száradjanak ki.Pár éve már rakosgatom.
Még valami eszembe jutott. A motor hátulja a 17-es felnivel kicsit lejjebb kerül. Nem látványos, de érdemes a lengéscsillapítónál lévő "kutyacsont" formájú alkatrészt is cserélni. Ebből több méret is kapható az e-bay-en. Kb. 10000Ft, de nem csak az optika javul ha megemelkedik kissé a hátulja.
Nekem ilyen méretű a gumim. Simán elfért. A 190-es is belemenne, de nem akarok akkorát. 180-as 17-esből jó a gumiválaszték.
Szerintem tizenezer egy hibátlan felni.
Köszi, megvan a számod, majd hivlak.. addig is nem tudod mibe fájna egy 17-es jó hátsó állapotú kerék ? Még egy kérdés 180/55/17 -es gumi elférne neked ? mert akkor nekem is...
Szia! Már én sem tudom mit írtam akkor :). A lényeg, hogy szerintem lengővillát nem érdemes cserélni. Az FZR 1000 17-es kerekét nekem Zuglóban Szőke Karcsi igazította az FJ-hez. Azóta is áldom érte :). Az elérhetőségét szívesen megadom e-mailben (kiírni nem akarom a tudta nélkül). Ezen érsz el engem: bodrik71@freemail.hu
Szia Zoli ! Segíts már abban hol találom a cikket ahol a hátsó 16-os kereket átcserélted egy 17-es re. nekem is ezt kellene most tennem.
Olcsón hozzájutottam egy garnitúra szett gumihoz, a hátsó 180/55/ z17. be lehetne-e varázsolni egy 17-es FZR 1000 -es hátsó kerékkel.
Eőre is köszi a a választ.
Szia! Talán a nagyon régi fórum válaszokban megtalálod a válaszokat.
ha nem.... akkor én is így jártam, szerencse hogy Bartha szokott segíteni privibe is. Nekem egy 89-es évjáratúval történt ez: függ hogy mennyit állt a motor benzin nélkül, függ hogy az O gyűrűk milyen fajtája volt benne(nem annyira benzin állók voltak a régiek), milyen benzint tankoltál (lehet hogy ez rásegített az O gyűrű amortizációjához. A tapasztalatom az volt hogy a reklámozott 85 -ös benzin a régi O gyűrűket kinyírta. háromszor szereltem a karbit. Először az E-bay -n rendelt szettből, az ár nem volt vészes, de az egyik O gyűrű egy idő után elroncsolódott (vagy nem jól raktam be korábban) és ahelyett, egy csapágyboltba, méretre un. vettem kb. 50 Ft -ért egyet . - Karbi ki -szétszed, féktisztító befúj, majd kompresszorral kifújva a karbi szárazra, -Karbi Összerak (új csavarokkal -csavarbolt) de a gyűrűket én egy spec. zsírral halványan megkentem (feloldódik pár sec. alatt) aztán összerak, majd, teszt. A vázon egyenesen tartva a motor benzinpumpa felnyomta..nem folyt, nem csepegett. Berakás a helyére megint, teszt. És jó lett. ( A benzin szinttől is függ a folyás, mert ha nem zár el akkor gáz van. -ha túl sok benzin kerül a karbiba akkor a motor sem bírja azt elégetni akkor is dadogni fog, meg ha kevés anyagot kap akkor is az a jelenség.) Ha a karbi járatokba maradt valami akkor is gáz van.
Ha régi vagy úgy gondolod hogy elhasználódtak a tűszelepek akkor abból érdemes újat venni hisz azok elkopnak és ez által nem jól zárnak. ha a folyás már megszűnt és előtte jól ment a pariba akkor a benzinszinthez ne nyúlj ! A gyertya színezete adja meg a jó irányt. javascript:smile(document.frmmsg.body,'32');document.frmmsg.b
ody.focus()
gratulálok a géphez!
Arra majd figyeljetek a beszerzéskor,hogy nektek a későbbi változat - 1991-től,azt hiszem - plexije már nem jó,változtattak a fejidomon minimális mértékben,és ez érintette a plexit is.
de van az ebay-en is.
a Givi plexi jó, de nem sok helyen lehet kapni. A Szatuna Kft. pedig tavaly kiárusította a motor plexieit. De egy kérdést meg ér van-e elfekvőben nekik még. Itt elérheted őket.
Üdv.: Gábor
Gyári + túraplexi
Ajándék olajal és olajszűrővel
Eladás oka egy baleset oka de nem az Fjvel
06202137824
iá: 520000
Láttam rozsdamenteset én is 60-ért,USA,ha más nem lesz,akkor benevezek egyre.
Egyenlőre írtam egy szintén amerikai tagnak,40 $-ért kínál egy majdnem gyári állapotút,ha sikerül meggyőznöm,hogy postázzon,akkor 100 $ körül megúsznám a mutatványt.
Sajnos,az enyémen a bilincsek alól teljesen eltűnt a bevágott fémcső,gyakorlatilag a tömítés tartja a helyén az egyik leömlőt.
Ki nem fúj,de így nem maradhat. :-) Lehet lebontom,és elviszem egy kipufogós cégnek,hátha mondanak rá valamit....
Viszont,ha valaki tud JÓ ÁLLAPTÚ gyűjtődobot,akkor az aktuálisan kellene,a cseréjét nem sokáig halogathatom.
mennyit gondoltál értük?
Üdv.
Laci
köszi...
Szerintem tizenezer egy hibátlan felni.
Próbálkozott-e már valaki komplett FZR 1000 hátsó -t (lengővillával együtt) betenni az FJ1200 -as helyére.
Milyen évjáratút lehetne átültetni, és mennyiben változna a motor menetstabilitása, dinamikája?
Olcsón hozzájutottam egy garnitúra szett gumihoz, a hátsó 180/55/ z17. be lehetne-e varázsolni egy 17-es FZR 1000 -es hátsó kerékkel.
Eőre is köszi a a választ.
ha nem.... akkor én is így jártam, szerencse hogy Bartha szokott segíteni privibe is. Nekem egy 89-es évjáratúval történt ez: függ hogy mennyit állt a motor benzin nélkül, függ hogy az O gyűrűk milyen fajtája volt benne(nem annyira benzin állók voltak a régiek), milyen benzint tankoltál (lehet hogy ez rásegített az O gyűrű amortizációjához. A tapasztalatom az volt hogy a reklámozott 85 -ös benzin a régi O gyűrűket kinyírta. háromszor szereltem a karbit. Először az E-bay -n rendelt szettből, az ár nem volt vészes, de az egyik O gyűrű egy idő után elroncsolódott (vagy nem jól raktam be korábban) és ahelyett, egy csapágyboltba, méretre un. vettem kb. 50 Ft -ért egyet . - Karbi ki -szétszed, féktisztító befúj, majd kompresszorral kifújva a karbi szárazra, -Karbi Összerak (új csavarokkal -csavarbolt) de a gyűrűket én egy spec. zsírral halványan megkentem (feloldódik pár sec. alatt) aztán összerak, majd, teszt. A vázon egyenesen tartva a motor benzinpumpa felnyomta..nem folyt, nem csepegett. Berakás a helyére megint, teszt. És jó lett. ( A benzin szinttől is függ a folyás, mert ha nem zár el akkor gáz van. -ha túl sok benzin kerül a karbiba akkor a motor sem bírja azt elégetni akkor is dadogni fog, meg ha kevés anyagot kap akkor is az a jelenség.) Ha a karbi járatokba maradt valami akkor is gáz van.
Ha régi vagy úgy gondolod hogy elhasználódtak a tűszelepek akkor abból érdemes újat venni hisz azok elkopnak és ez által nem jól zárnak. ha a folyás már megszűnt és előtte jól ment a pariba akkor a benzinszinthez ne nyúlj ! A gyertya színezete adja meg a jó irányt. javascript:smile(document.frmmsg.body,'32');document.frmmsg.b
ody.focus()