Heló domemod!
A gépet Várpalotán megnézheted.Ha működőképesen akarod elvinni,előtte belenézhetsz a blokkba,mert ahogy olvashattad, az előző gazdi lehúzta a hengert. Ha tetszik a belselje és akarod hogy ketyegjen, onnantól már csak megállapodás kérdése hogy mit mennyiért hogyan és mikor. Üdv
Üdv.
Kuplunglamella cserére készülök a télen, hogy szezonkezdésre lehessen suhanni.
A tünet az volt, hogy nagyobb gázadásra csúszott a kuplung (vagy a hátsókerék, de szerintem a kuplung ). Na ehhez kellene nekem tudni a kuplunglamella és a kuplung rugó méretét, illetve a tűréshatárt.
Valaki nem tudja véletlenül?
T. Manano!
Érdeklődnék, meg van még a motor? És mennyire gondoltál az egészért? Egy nem túl szemérmetlen összeget megérne nekem, ha biztosítottnak látnám az alkatrészellátást az enyémhez.... Válaszodat előre is köszönöm.
Boldog Karácsonyt Kívánok.
Szevasztok.
Ebből adódott az én problémám is. Bele került a 3.6 L olaj, majdan ha rendesen kihúzattam, elkezdett világítani a 710- es kontroll..... No nem voltam rest, rátöltöttem egy picit, és usgyi. Még mindíg csinálta... a következő 1/4 L után megszűnt a hiba...
Megpróbálom összerakni, mert a hengert lehúzta az extulaj. Gondoltam, ha visít /mármint a gép/, nagyobb ováció kíséri a produkciót. Ha közben bármi eszedbe jut, üzenj a Gabennel, vagy atyáddal.
Sziasztok!
Van egy bontásra szánt FJ 1100-asom. Megvannak a papírjai /Svájc/is. Némi munkával életre lehet kelteni és forgalomba is helyezheti aki érez rá indíttatást. Egyébként streetfighteres a külseje és fekete. Fotó még nincs róla, de kérésre küldök.
Sziasztok! Én árulom időnként a Vaterán a komplett hátsókereket. Tökéletes minden szempontból, a féktárcsa is teljesen jó. A '89-es FJ-mből valók, én átépítettem tizenhetesre és a féktárcsa is FZR lett rajta. Ha érdekel valakit, akkor itt megtaláltok: bodrik71@freemail.hu.
Egy jó ismerősöm árul Zuglóban egy '94-'96-os (nem emlékszem pontosan, de az utolsó szériából való) teljesen gyári FJ-t. Sérülésmentes gép, aki megveszi jól jár vele. Részleteket nem tudok, de akinek kell elérhetőség írjon.
Nekem is volt ilyen problémám. Nekem a Kuplung munkahenger gumikarmantyúja volt rossz. Nagyon lassan lelevegősödött. Cseréldd ki és minden rendben lessz. Remélem jól vagytok. Én most javítgatom az enyémet.
Mit tegyek ha időnként elmegy a nyomás a kuplungkarnál ? Gondolom valami tömítéssel lesz a krampusz. Az olajtartályon új gumitömítés van úgyhogy ott kizárt a hiba.
Az a haverom volt szerintem. Azt az FJ-t bűvöltük, de sajna még nem tökéletes. Vitte egy szerelőhöz Piliscsabára vagy hova. Az ottani szerelőnek FJR-e van asszem, csak ért hozzá...
Írtam mailt is.
Olvasgatom: -mindenki készül a télre, hát én is. A hétvégén Sátoraljaújhely érintésével gurultam a Füzéri várhoz utassal, azóta hogy csinálgatom a motort (Bartha távsegítségével) ez volt az első hosszabb összefüggő túrám, kb.350 km. Utoljára még egy évzáró menet október 02-án a Keleti Motoros Egyesülettel, Nyíregyháza-Tokaj -Boldogkőváralja, és vissza... Még jó idő lesz a hétvégén, nap süssön rátok és széles útat !
Végre esemény történt! A fényszórómon a saruk lecsúsztak.Sajnos nem tudtam visszarakni mert el is volt törve pont a test uh kb 5 km-t mentem helyzetjelzővel hazáig este nyolckor.Már meg is csináltam.Valaki járt szentendrén egy piros-fehér kétoldalt dobozos fj-vel ma?Olyan délután 3 és öt között?
Eseménytelenül pörögnek a kilóméterek:) Már mentem 3400-at az idén.Jobb időkben kéthavonta volt ennyi.Nem baj majd jövőre.A motor jól viselkedik minden olyan nagyjából mint eddig.Már készülök lélekben a téli nagy szétszedésre.Remélem minden összejön hozzá hogy meglegyen tavaszra.Széles utat meg olcsó benzint mindenkinek.
A gépet Várpalotán megnézheted.Ha működőképesen akarod elvinni,előtte belenézhetsz a blokkba,mert ahogy olvashattad, az előző gazdi lehúzta a hengert. Ha tetszik a belselje és akarod hogy ketyegjen, onnantól már csak megállapodás kérdése hogy mit mennyiért hogyan és mikor. Üdv