Az olajellenőrző cikkszáma ha jól látom 2H7-15361-00-00 az fj manualban legalábbis.Lehet azért nem hozza külön cikkszámon az o- gyűrűt mert egyben van az egész nézőke.Megmértem az enyémen 30-as külső és 28-as belső átmérője van ahová be van nyomva.
A michelin a 160-as.Előtte érdemes lenne időpontot kérni hogy minden rendben legyen.A yamaha fehér az egyik a suzuki budakalász a másik hely.Autóval jössz és hozod a kereket?Vagy lábon szeretnéd megoldani?
Nekem ugyan nem FJ-m, hanem egy XJR1200-am van, de olyan kérdésben szeretném a segítségeteket kérni, ami talán megegyezik a két motoron.
Szivárog az olaj az olajszintjelző mellől. Egy O-gyűrűs tömítés van alatta. Sajnos az alkatrész listákon nincs rajta ez a tömítés. A szerelési könyvben pedig azt írják, hogy minden szétszedéskor cserélni kell. Persze cikkszámot ott sem találtam hozzá.
Volt esetleg már valakinek tapasztalata ezzel a tömítéssel?
Jó lenne tudni, hogy milyet vagy mekkorát szerezzek be, mert azonnal össze is szeretném rakni.
Tegnap megnéztem azt a zörgő középsztendert és ki van kopva teljesen, nemcsak a csavarok, hanem maga a sztender is, meg tudnád nézni hogy az alkatrészmocin milyen állapotban van? Gumikra milyen árat gondoltál?
Motulpisti-nél. Hevesi Sándor tér Bp. Az FZR-be nem ír motrolaj alternatívát így kénytelen voltam én is megvenni a Motul teló olajtat. Pár éve cseréltem, nem tudom mikor kell megint de majd szólok hátha meg lesz még neked...
Az önindítóval gondoltam, hogy lesz valami bibi, mert elég sokat árulnak az e-bay-on...
Nahát, nem hallottam még erről az önindító krampuszról soha. Az enyém is nehezen teker egy kicsit, de érezni hogy nem a motor nem akar indulni hanem az indító gyenge. Először az akksira gondoltam, de most rájöttem hogy nem az lesz a probléma.
A 10w-s motult hol dumálták rá? A castrolnak van 20w-s telóolaja az is jó bele csak drágább persze a motorolajnál.De legalább rendesen működik vele a teló.Az sem utolsó szempont.Csak halkan jegyzem meg nekem is van itthon egy liter 10w-s motul:) Rádumáltak.Becserélem valahol valamire még nemtom.Vagy ha valakinek valami másba (nem fj) kell szóljon.
Gratulálok! Szépen alakul a gépezet. A szervizintervallum tényleg 12000. Azért ha megég az olaj valamitől PL kuplungcsúszás,vagy elkormozódik akkor ajánlott hamarabb lecserélni.
Helló! Na kicseréltük a teló olajat most végeztünk és jobb lett. Sajnos rátukmálták haveromra a 10 w-s motul olajat háromezerért, hiába mondtam neki, jó lesz a 10w30-as motorolaj is. De szerinte az miatt lett jó. Lecseréltük a motorolajat is, és sajnos előjött az első szívás, a leeresztő csavar meg van szakítva... Nagyon fel tud bosszantani az ilyen....Kipucoltam, zsírtalanítottam féktisztítóval és csapágyrögzítővel tettem vissza a csavart, meglátjuk mi lesz. Szerdán megy vizsgára, legyen meg aztán majd kitalálunk valamit. A karbikat is be kell még lőni meg a szelep hézagot aztán jó kis motor lesz ez. Tényleg 12.000 km a szerviz intervallum?
Elolvastam azt a használt motor tesztet, tetszett a cikk!
Az én első teleszkópom is felütött, mert elgyengült a rugó, így 1-1 feszítő tuskót raktunk a rugók felé. Így nem koppan már fel, mert az olaj csere nem oldja meg a problémát. A kompresszíó az nem annyira rosz, egy ilyen idős géptől. Remélem sok élménydús km-rel fog megajándékozni majd.
Csövi! A hévállomásnál a benzinkút mellett van a hely.Árakról meg egyebekről inkább személyesen vagy privátban beszélnék.A hivatalos ára asszem 9980.- volt.Telefonon is be lehet jelentkezni. Az anti dive olyan ahogyan BenFJ1200 írta.A fékkkel azért van összekötve mert minnél jobban húzod a fékkart annál jobban szűkíti az olaj átfolyásának az útját.
Ebben a cikkben írnak róla:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/hasznaltmotorteszt_yamaha_fj_1100_
1200
Gondolom árához, bonyolultságához képest nem érte meg tovább alkalmazni. Nekem nincs, korábbi 1200-asokon, amiken még elől is belső hűtésű tárcsák vannak, azokra tették még. Szerintem valami szelep lehet, ami nem engedi az olajat egyik helyről a másikra hirtelen átfolyni, így megakadályozza az előre bólintást. Szerintem ennek az erősségét, tehát ezt a szelepet lehet állítani, de csak szerintem.
Szia! Igen a manual azt írja, hogy 424 cm3 kell bele és 10 W-s, vagy SAE 10 W 30 SE motor olaj.
Az anti-dive jól működik? Van tapasztalat? Valamit lehet állítani is rajta...
Üdv.
10w-s teleszkóp olaj kell bele. Az 1200-es anti-dive nélkülibe 446ccm száranként. Sajna az 1100-es mennyisége szeritem eltér ettől, és azt nem tudom.
Annyit találtam egy amerikai oldalon, hogy "olaj szint": 140. Így mindenféle mértékegység és egyéb nélkül. Ez elvileg mm-ben van, és talán felülről mérik. Hátha valaki találkozott már ilyen mennyiség meghatározással, nekem sajnos ez magas.
Na tessék, beugorhattál volna megnézni a gépezetet. Ha jössz legközelebb szóljál előtte!
A vizsgát a haver intézi már, Ő Bogdányba viszi a Gráff-hoz. Enyém is ott vizsgázott 2 éve, idén nemsokára októberben vinnem kell megint, de most nem oda akarom...Előtte meg Pomázon vizsgáztattam. Mind a két helyen kb. 15-be került, de most valahogy úgy próbálnám, hogy hivatalosan bejelentem asszem akkor csak 6eFt körül van a vizsga. Csak nem tudom ha valami bibi van akkor egyből bevonják a forgalmit? Szentendrén hol van vizsgahely és mennyi?
JA! Persze hogy a zongoragyárban csinálják a legjobb motorokat!Mentem egy 900-as divivel a múlt héten.Pár dologban finomabban adta elő magát mint az enyém de azért nem cserélném el rá.Pedig 95-ös és nincs benne 50.000 km sem elméletileg.Az FJ akkor is jobban tetszik.
Nekem ugyan nem FJ-m, hanem egy XJR1200-am van, de olyan kérdésben szeretném a segítségeteket kérni, ami talán megegyezik a két motoron.
Szivárog az olaj az olajszintjelző mellől. Egy O-gyűrűs tömítés van alatta. Sajnos az alkatrész listákon nincs rajta ez a tömítés. A szerelési könyvben pedig azt írják, hogy minden szétszedéskor cserélni kell. Persze cikkszámot ott sem találtam hozzá.
Volt esetleg már valakinek tapasztalata ezzel a tömítéssel?
Jó lenne tudni, hogy milyet vagy mekkorát szerezzek be, mert azonnal össze is szeretném rakni.
Tegnap megnéztem azt a zörgő középsztendert és ki van kopva teljesen, nemcsak a csavarok, hanem maga a sztender is, meg tudnád nézni hogy az alkatrészmocin milyen állapotban van? Gumikra milyen árat gondoltál?
Az önindítóval gondoltam, hogy lesz valami bibi, mert elég sokat árulnak az e-bay-on...
Elolvastam azt a használt motor tesztet, tetszett a cikk!
Az én első teleszkópom is felütött, mert elgyengült a rugó, így 1-1 feszítő tuskót raktunk a rugók felé. Így nem koppan már fel, mert az olaj csere nem oldja meg a problémát. A kompresszíó az nem annyira rosz, egy ilyen idős géptől. Remélem sok élménydús km-rel fog megajándékozni majd.
Szélas utat és Isten óvja minden motorost!
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/hasznaltmotorteszt_yamaha_fj_1100_
1200
Gondolom árához, bonyolultságához képest nem érte meg tovább alkalmazni. Nekem nincs, korábbi 1200-asokon, amiken még elől is belső hűtésű tárcsák vannak, azokra tették még. Szerintem valami szelep lehet, ami nem engedi az olajat egyik helyről a másikra hirtelen átfolyni, így megakadályozza az előre bólintást. Szerintem ennek az erősségét, tehát ezt a szelepet lehet állítani, de csak szerintem.
Az anti-dive jól működik? Van tapasztalat? Valamit lehet állítani is rajta...
10w-s teleszkóp olaj kell bele. Az 1200-es anti-dive nélkülibe 446ccm száranként. Sajna az 1100-es mennyisége szeritem eltér ettől, és azt nem tudom.
Annyit találtam egy amerikai oldalon, hogy "olaj szint": 140. Így mindenféle mértékegység és egyéb nélkül. Ez elvileg mm-ben van, és talán felülről mérik. Hátha valaki találkozott már ilyen mennyiség meghatározással, nekem sajnos ez magas.
A vizsgát a haver intézi már, Ő Bogdányba viszi a Gráff-hoz. Enyém is ott vizsgázott 2 éve, idén nemsokára októberben vinnem kell megint, de most nem oda akarom...Előtte meg Pomázon vizsgáztattam. Mind a két helyen kb. 15-be került, de most valahogy úgy próbálnám, hogy hivatalosan bejelentem asszem akkor csak 6eFt körül van a vizsga. Csak nem tudom ha valami bibi van akkor egyből bevonják a forgalmit? Szentendrén hol van vizsgahely és mennyi?