A gépkönyve úgy írja, hogy:
olajcsere= 3.0 L
olajcsere szűrővel= 3,5 L
olajcsere a hűtőből is kifolyik az olaj akkor 4.2 L
Ha jól fordítom a német szöveget. De mint ahogy más is írta lehet egy kis kosz is ami majd elmúlik. Addig is széles utat és Isten óvjon minden motorost!
Lehet hogy az olajszint érzékelőhöz került egy kis szennyeződés vagy ilyesmi. Ez a probléma többeknél is előfordult már de mindig megoldódott egy kissé több olajjal.
4 liter lett beletöltve anno olajcserénél, mostanra valószínűleg kevesebb van benne, de megpróbálok rátölteni. Azért kicsit érdekes, hogy a 10w40nel nem csinálta ezt, nem?
Én is Motul olajjal járok olyannal amit te is használsz és nem az olaj hibája. Én is tapasztaltam hasonlót, egy kicsivel több olaj kell bele, mert az a lámpa nem az olaj nyomását jelzi, hanem olaj szint jelző akkor világít ha nincs megfelelő szinten özem közben az olaj. A felső jelölés felé kell tölteni az olajat és nem lessz semmi gond. Persze ez nem azt jelenti, hogy világító lámpával el lehet motorozni, mert ekkor is előfordulhat a motor károsodása. De egy kis plusz olaj megoldhatja a problémádat. Remélem segíthettem. Széles utat és Isten óvjon minden motorost.
Olajnyomás problémám adódott a motorommal, legalábbis remélem hogy csak az. Van egy 84es FJ 1100es motorom, idáig főként 10w40es Castrol olajjal jártam vele és csak néha gyúlladt ki az olajvisszajelző, főként ha hegynek főlfelé álltam meg vele, leállítás előtt, előtte se alapjáraton, se fordulaton semmi. Most kb. 1 hónapja kapott 20W50es Motul olajat és kb. azóta főleg fordulaton gyullad ki a lámpája. Olajszint rendben, füstölni nem füstöl jobban mint előtte, persze a motor már kopott. Valaki találkozott már hasonlóval? Nagyon szeretem a mocit, de így nem merek vele járni, pedig még lehetne ha az idő is engedi ebben az évben még csapatni, túrázni.
Oké, meg is oldottam, sajna egyenlőre csak kábelkötegelővel de már dolgozom a pótláson.
Megvan a fényváltó hiba helye : az ülés alatt az egyik relé kontaktos. Megnézetem egy autóvillamossági mókussal, hátha meg tudja csinálni. Első ránézésre úgy tűnik hogy nem lehet szétszedni.
Hogyan lehet a legkönnyebben hozzáférni az első foncsorhoz ? Szét kell szednem mert a kis drótrugó ami a helyén tartja az izzót, kilágyult és cserélnem kell.
Az én bal tükröm síkja kijjebb van mint a műanyag ház.Szerintem simán csak rá lett ragasztva a régi üvegre.Lehet vágatni direkt visszapillantó üveget is az arra szakosodott helyen.Szerintem a neten találsz ilyet.A tanksapkát nemtom.Talán a tengelye lóg.Kiszerel és szemrevételez.Tutira látszik hogy mi a gond.
Másik tükröt nem éri meg nagyon belevágatni, mert a visszapillantóba való tükör az domború, hogy nagyobb legyen a látótér, a sima tükör ezt nem tudja. A lámpám nekem is kissé rossz nekem gyenge a tompított fényem, pedig feszültséget megkapja rendese, és nincs bemattulva a foncsor, de a reflektor az nagyon erős. De a tied az szerintem is kapcsoló probléma. Nekem ezt az első féklámpa kapcsoló művelte és egy kiss kontakt spray megoldotta a problémát. remélem segíthettem válaszommal.
Köszi. Most vettem észre hogy felcserélődött a probléma : tompított nincs, fényszóró meg visszajött. Ez kapcsolóhiba lesz szerintem.
Más. Két bajom is van még :
Az egyik hogy a tanksapka nem záródik rendesen. Nem tartja lenn a zár nyelve a helyén, hanem 1-2 milliméterrel feljebb van mint az eredeti szintje. Ez mitől lehet ?
A másik, hogy a bal tükrömet kikezdte a rozsda. Lehet cserélni a tükör üveget ? Úgy értem, ha vágatok bele másikat, azt be lehet tenni az eredeti helyére ?
Valamiért b@szakszik a fényszóróm. A tompítottal semmi baj, de ha felkapcsolom azonnal elkezd vibrálni a fény. Szerintetek hol lehet kontaktos ? A kapcsoló vagy az izzó környéke ?
olajcsere= 3.0 L
olajcsere szűrővel= 3,5 L
olajcsere a hűtőből is kifolyik az olaj akkor 4.2 L
Ha jól fordítom a német szöveget. De mint ahogy más is írta lehet egy kis kosz is ami majd elmúlik. Addig is széles utat és Isten óvjon minden motorost!