Tévedtem.
Mégis van 530 VX 110 lánc. 95 lőerőig írják. Arra gondoltam biztos azért mert volt FJ-ből 100 lovas is, és biztos az szerepel a katalógusban. Csak azt a láncot írják ám pl. zzr1100-hez. Ami 150 lovas. Szerintem nem a legjobb dolog, ha valakit hátbaver a lánc.
Úgyhogy DID 530 VM 110 - lesz a nyerő.
Köszi a linket!
A gyárival megegyező láncnak az 50VX 110-et írja. Az a baj, hogy nem tudom ez melyik lánc. Mindenhol 50VM 110-et találok, gondolom ez lehet az, mivel az VM láncol X gyűrűsek, gondolom ebből jöhet össze a név. Aztán írja a "fejlesztés"-t. Az aranyszínű-fekete (GB- gold-black) VX-et, ami ugyan úgy 130 lóig jó, és a ZVMX-et, asszem 200 lóig.
Mostmár a láncokat is kiokoskodjuk.
Engem is meg akartak győzni, hogy jó nekem a 120 lovas Tsubaki lánc. "Mert ezt írja a katalógus". Amúgy a Tsubaki honlapja elég egyértelműen nem ajánlja az Fj-hez. Sajna az eladó srácok tudása gyakran megkérdőjelezhető, tapasztalatom szerint néha gőzük sincs a dolgokról...
A láncot már megálmodtam, valószínűleg a DID lesz a befutó, még a lánckerék kérdéses, de mivel az ABS-es modellen "teli" a lánckerék, így talán az Esjot mellett döntök. Árban pár ezer forint a különbség a többihez képes, viszont azt nem tudom az ABS-es modell lánckereke miért tér el, ugyan az a méret, csak a sima modellek lánckerekén van kikönnyítés. Szeritem amúgy tök mindegy, nem találtam értelmes magyarázatot.
Üdv.
Ha jól tudom a yamaha fehér http://www.fehermotor.hu/ csomagküld országosan és hogy értenek hozzá az tuti.Ha gondolod hívd fel őket és kérdezd meg mit tudnak javasolni.
Üdv.
Természetesen nem pályázni fogok a géppel. (:
De azért azt se szeretném, hogy egy nagygáznál hátbaverjen a lánc, szerintem ez már egy "120 lőerős" láncnál se fordulhat elő, de csak jobb lesz a lelkemnek, ha megfelelő lánc van fenn.
A lökettérfogat szeritenm azért lehet feltüntetve, mert a fogatőnyomaték természetesen kapcsolatban áll a lőerővel, de mégsem teljsen ugyan az. Egy 600-as 130 lovas gép nyomtéka majdnem csak fele az Fj-nek. Szerintem emiatt esetleg láncban is más kellhet rájuk.
Szerintem vagy Did vagy Rk lesz, mindkettő a 130-ig kategóriából. Még a lánckerekeket kell kiokoskodnom.
Köszi a segítséget, megerősítést.
A láncok alaposan túl vannak méretezve.Láttam már fj-n patentszemes láncot és a kresz határain belül lehetett menni vele.Azért került fel mert az eredeti lánc már a lengővillán futott amit egy bicikli külső védett hogy ne egye meg a falát.A hátsó lánckerékből 5 fog volt letörve az elsőből 2 vagy három már nem emlékszem.Na hát alig tudtuk leflexelni mikor a patentosat akartuk feltenni helyette.Változnak az idők persze ma már eszembe sem jutna hasonlót csinálni.Szóval szerintem a 120-130LE-ig kalibrált lánc is elég kell legyen,főleg mivel általában azért nem a max teljesítmény közelében motorozunk. Vagy igen?:)
Üdv.
Láncvásárlás előtt vagyok. Érdekelne a véleményetek. Amiket néztem 120 és 130 lőerőig vannak, meg persze e felett. Elvileg a "130 lóerőig" az jó nekem, viszont ott a gyártó, pl. did, azt mondja, hogy csak 1000cc-ig. Az RK, meg hogy 1200 cc-ig, holott a Did elvileg erősebb (40.9 kn vs. 43.9 kn). A 130 lőerő feletti láncok meg kb egy 10-essek drágábbak. Nem minden a spórolás, de ha lehet az olcsóbbat választanám, persze amennyiben biztonságos.
Vélemények?
Konkrétan nem vágom melyik furatokra gondolsz. Tudnál esetleg felrakni ide egy képet amin megjelölöd a kérdéses furatokat ? Sokat segítene. A szervízkönyv sok fekete-fehér képet és rajzot tartalmaz, de azokon nem tudom eldönteni hogy hol keressem ezeket .
Szia Vilman.
A szívósornál a hengerfejen található furatok rendeltetésére lennék kíváncsi. Nem tudjuk eldönteni, mi célt is szolgálnak? Lehet, hogy csak könnyítés? Ráférne.
Sziasztok.
Nagy az én bánatom... Hengerfejet javíttatunk a kedves gépen. Kéne egy hely, ahol rá lehet nézni az FJ 1100 hengerfej metszeti képére. Előre is köszi.
Döme
Sziasztok.
Nekem is van egy Fj 1200-am már 6 éve. Beletetten 100000 körül és most jelentkezett egy olyan probléma, hogy nem akar indulni illetve ha elindul nem megy csak 2000 felett. Szerintem az alapjárati fúvókák mondták be az unalmast. Ha valakinek lenne hasonló problémája megoszthatná, hogy mi is a helyzet. Kedden indulok vele egy 5000 kmes túrára és addig meg szeretném illetve meg kell csinálnom. Köszi előre is
Az én tapasztalatom az hogy egy ennyire nyomatékos (108 NM az 1TX) motornál nyugodtan játszhatunk a lánckerekekkel . Csak meg kell tanulni kezelni a megváltozott viselkedését. Most hogy 38-asra cseréltem a 40-est, sokat nem vett el az erejéből, csak kis fordulaton éreztem meg egy kissé, de ezt viszont nagyon meghálálta hosszú távon. Egyrészt ~0.5 Litert esett a fogyasztás, másrészt eltűnt a néhányak által jelzett 100-110 Km/h körüli rezgés.
Köszi a linket! nagyon hasznos infók vannak rajta.
Amire viszont figyelni kell, az az évjárat/motorszám. Pl. nekem nem 40-es, hanem 39-es lánckerék kell hátra.
Én megmondom az őszintét nem figyelem a fordulatszámmérőt de nekem 110-es tempóig 5 liter felette 6 liter és ennél többet nem is fogyaszt. Most voltam egy hosszú túrán 300 km után 14 litert tankoltam a gépbe. szerintem ez korrekt fogyasztás, csak a benzin árra nem korrekt. A pink motor honlapjáról le lehet tölteni a lánckerék párosítási katalógust és ott megmutatja. hogy milyen kell az FJ-re. előlre 17 hátulra 40, ha jól tudom, mert az aránynak 2.35 nekk kell lennie. Ha előlre kisebbet raksz akkor csökken a sebesség de nő a nyomatékossága, ha nagyobbat teszel előlre akkor nő a sebessége de kevesebb lesz az ereje. http://www.jtsprockets.com/52.... Ezen a linken meg lehet tekinteni a táblázatot. A találkozó remélem össze jön majd, csak ki tudja mikor, a meló miatt. Remélem azért valahogy összehozzuk. Addig is legyetek jók és vigyázzatok magatokra.
Mégis van 530 VX 110 lánc. 95 lőerőig írják. Arra gondoltam biztos azért mert volt FJ-ből 100 lovas is, és biztos az szerepel a katalógusban. Csak azt a láncot írják ám pl. zzr1100-hez. Ami 150 lovas. Szerintem nem a legjobb dolog, ha valakit hátbaver a lánc.
Úgyhogy DID 530 VM 110 - lesz a nyerő.
A gyárival megegyező láncnak az 50VX 110-et írja. Az a baj, hogy nem tudom ez melyik lánc. Mindenhol 50VM 110-et találok, gondolom ez lehet az, mivel az VM láncol X gyűrűsek, gondolom ebből jöhet össze a név. Aztán írja a "fejlesztés"-t. Az aranyszínű-fekete (GB- gold-black) VX-et, ami ugyan úgy 130 lóig jó, és a ZVMX-et, asszem 200 lóig.
Mostmár a láncokat is kiokoskodjuk.
A láncot már megálmodtam, valószínűleg a DID lesz a befutó, még a lánckerék kérdéses, de mivel az ABS-es modellen "teli" a lánckerék, így talán az Esjot mellett döntök. Árban pár ezer forint a különbség a többihez képes, viszont azt nem tudom az ABS-es modell lánckereke miért tér el, ugyan az a méret, csak a sima modellek lánckerekén van kikönnyítés. Szeritem amúgy tök mindegy, nem találtam értelmes magyarázatot.
Üdv.
Természetesen nem pályázni fogok a géppel. (:
De azért azt se szeretném, hogy egy nagygáznál hátbaverjen a lánc, szerintem ez már egy "120 lőerős" láncnál se fordulhat elő, de csak jobb lesz a lelkemnek, ha megfelelő lánc van fenn.
A lökettérfogat szeritenm azért lehet feltüntetve, mert a fogatőnyomaték természetesen kapcsolatban áll a lőerővel, de mégsem teljsen ugyan az. Egy 600-as 130 lovas gép nyomtéka majdnem csak fele az Fj-nek. Szerintem emiatt esetleg láncban is más kellhet rájuk.
Szerintem vagy Did vagy Rk lesz, mindkettő a 130-ig kategóriából. Még a lánckerekeket kell kiokoskodnom.
Köszi a segítséget, megerősítést.
Láncvásárlás előtt vagyok. Érdekelne a véleményetek. Amiket néztem 120 és 130 lőerőig vannak, meg persze e felett. Elvileg a "130 lóerőig" az jó nekem, viszont ott a gyártó, pl. did, azt mondja, hogy csak 1000cc-ig. Az RK, meg hogy 1200 cc-ig, holott a Did elvileg erősebb (40.9 kn vs. 43.9 kn). A 130 lőerő feletti láncok meg kb egy 10-essek drágábbak. Nem minden a spórolás, de ha lehet az olcsóbbat választanám, persze amennyiben biztonságos.
Vélemények?
A szívósornál a hengerfejen található furatok rendeltetésére lennék kíváncsi. Nem tudjuk eldönteni, mi célt is szolgálnak? Lehet, hogy csak könnyítés? Ráférne.
Megkérnélek benneteket hogy töltsétek ki az adatlapjaitokat. Jó érzés tudni hogy kivel beszélget az ember...
Köszönöm !
Nagy az én bánatom... Hengerfejet javíttatunk a kedves gépen. Kéne egy hely, ahol rá lehet nézni az FJ 1100 hengerfej metszeti képére. Előre is köszi.
Döme
köszi a linket.
nem durrog néha ? 2000 fölött hogy viselkedik ?
Nekem is van egy Fj 1200-am már 6 éve. Beletetten 100000 körül és most jelentkezett egy olyan probléma, hogy nem akar indulni illetve ha elindul nem megy csak 2000 felett. Szerintem az alapjárati fúvókák mondták be az unalmast. Ha valakinek lenne hasonló problémája megoszthatná, hogy mi is a helyzet. Kedden indulok vele egy 5000 kmes túrára és addig meg szeretném illetve meg kell csinálnom. Köszi előre is
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4291&session_id=J
bkIKEOlgg.5050.5050
Nincs kedvetek eljönni ? Én tuti hogy ott leszek ! :)
Amire viszont figyelni kell, az az évjárat/motorszám. Pl. nekem nem 40-es, hanem 39-es lánckerék kell hátra.
Én megmondom az őszintét nem figyelem a fordulatszámmérőt de nekem 110-es tempóig 5 liter felette 6 liter és ennél többet nem is fogyaszt. Most voltam egy hosszú túrán 300 km után 14 litert tankoltam a gépbe. szerintem ez korrekt fogyasztás, csak a benzin árra nem korrekt. A pink motor honlapjáról le lehet tölteni a lánckerék párosítási katalógust és ott megmutatja. hogy milyen kell az FJ-re. előlre 17 hátulra 40, ha jól tudom, mert az aránynak 2.35 nekk kell lennie. Ha előlre kisebbet raksz akkor csökken a sebesség de nő a nyomatékossága, ha nagyobbat teszel előlre akkor nő a sebessége de kevesebb lesz az ereje. http://www.jtsprockets.com/52.... Ezen a linken meg lehet tekinteni a táblázatot. A találkozó remélem össze jön majd, csak ki tudja mikor, a meló miatt. Remélem azért valahogy összehozzuk. Addig is legyetek jók és vigyázzatok magatokra.
Sziasztok.