Sziasztok!Valaki tudnak segíteni nekem?most vettünk egy Yamaha dtr 125- ös motort és a következő a probléma vele.Ha leálítjuk és kb 2-3 óra mulva be akarjuk indítani nem indul és szinte még betolni sem lehet.de ha kiveszem a gyertyát az tele van olajjal és ha megtakarítom akkor egyből beindul.mi lehet a baj?Köszi
6almas gondban vagyok úgy érzem. Van valami trükkje a hátsó villa kiszedésének? Van egy nagy tengely ami az egészet odafogja a vázhoz, ki lehet azt egyáltalán szedni?
Bocs!Tényleg elnéztem a dolgot!
YPVS=Power szelep
YEIS: ez a membránházból kivezetet cső ami egy méretezett tartályba vezet, aminek a feledata, hogy helmolc rezonátorként leszívja az egy munkaütem alatt a főfóvókából többszörösen felvett benzin által túldúsított keveréket. Ez a tóldúsulás, abból adódik, hogy amikor a membrán lezár, a légszűrő felől érkező levegő, tömegénél fogva nem képes azonnal megállni, és mivel a karterbe jutni sem tud, rezonanciába kezd a légszűrő és a membrán között(magyarul ott rohangál le, föl) és minden alkalomal amikor elmegy a főfuvi előtt felveszi a beállított benzinmennyiséget, ettől a cucc csúnyán bedúsul, és mikor a szelep nyit, már egy jelentősen túldúsított keverék jut a motorba.Ezt a rohangálást akadályozza meg a yeis azáltal, hogy a kérdéses tartományban leszívja a keveréket.
köszi!
most van a YPVS(yamaha power valve system) és a YEIS akkor most a kettö miben különbözik ?
ja és még valami, elvileg a YEIS a Dt men egy ilyen kis fekete müanyagdoboz ami egy gumicsővel csatlakozik a karbihoz
Az YEIS a yamaha által kifejleszett(ha jól tudom elektonikus és nem mehanikus) power szelep.A szelep feladata a kipufogó csatorna keresztmetszetének változtatása, a fordulatszám függvényében. Alacsony fordulatszámon a szelep leszűkíti a kipufogó-csatorna keresztmetszetét, ez által biztosítva alacsony fordulatszámon a nyomatékot, míg magas fordulatszámon teljesen kinyit a szelep, hogy a megnövekedett fordulatszámon is tökéletes legyen a hengerben a gázcsere. A power szelep hiánya alacsony fordulatszámon lenne hangsúlyos, ebben a tartományban lenne erőtlen a motor.
Röviden ennyi!
Cső Zsolti
Sztem rendelj a yamahából szimeringet és vegyél 1 liter teló olajat
azt nem hogy mennyibe kerül a szimering de 5-6000-ból kijön az egész!(sztem)
a szétszedéshez szerezbe egy robbantot rajzot!
Petya king: ha ugyanarra a tengelyre gondolok mint amire te akkor azt símán ki lehet húzni a helyéről. Csak szedd le a csavart a megfelelő végéről.
6almas gondban vagyok úgy érzem. Van valami trükkje a hátsó villa kiszedésének? Van egy nagy tengely ami az egészet odafogja a vázhoz, ki lehet azt egyáltalán szedni?
YPVS=Power szelep
YEIS: ez a membránházból kivezetet cső ami egy méretezett tartályba vezet, aminek a feledata, hogy helmolc rezonátorként leszívja az egy munkaütem alatt a főfóvókából többszörösen felvett benzin által túldúsított keveréket. Ez a tóldúsulás, abból adódik, hogy amikor a membrán lezár, a légszűrő felől érkező levegő, tömegénél fogva nem képes azonnal megállni, és mivel a karterbe jutni sem tud, rezonanciába kezd a légszűrő és a membrán között(magyarul ott rohangál le, föl) és minden alkalomal amikor elmegy a főfuvi előtt felveszi a beállított benzinmennyiséget, ettől a cucc csúnyán bedúsul, és mikor a szelep nyit, már egy jelentősen túldúsított keverék jut a motorba.Ezt a rohangálást akadályozza meg a yeis azáltal, hogy a kérdéses tartományban leszívja a keveréket.
most van a YPVS(yamaha power valve system) és a YEIS akkor most a kettö miben különbözik ?
ja és még valami, elvileg a YEIS a Dt men egy ilyen kis fekete müanyagdoboz ami egy gumicsővel csatlakozik a karbihoz
Szép lett nagyon!!!!
Röviden ennyi!
vegyél ffel msn en és átküldöm
a robbantott rajzokat honnan szeded
milyen sűrűségű?
kössz
autószerelő ismerősöm van ,vele megcsinálom ha én nem tudnám
éánt
Sztem rendelj a yamahából szimeringet és vegyél 1 liter teló olajat
azt nem hogy mennyibe kerül a szimering de 5-6000-ból kijön az egész!(sztem)
a szétszedéshez szerezbe egy robbantot rajzot!
vki lécci válaszoljon az előző hozzászólásomra!
Itt egy pár újabb kép a motoromról!!
És már a blok is benne van - Kösz a segítséget Janz!!