Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello DT-sek!

most vettem egy DT-ét!nagyon elégedett vagyok vele...és csak ötvenes de úgy megy hogy csak na! és nekem csak 50esre van jogsim és így nem is kell cseszekedni a rendörökkel hogy ez 80-as?vagy 25-ös?így tök tuti minden!viszont van egy problémám hogy csúszik a kuplung... és a segítségetekre van szükségem hogy mit tudok csinálni,vagyis hol tudok venni lamellát vagy eggyáltalán meg tudom e máskép csinálni vagy jó ha bontóból veszek agy mennyibe kerül..ilyesmi..???válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv.:Peti
MSN:pusszancs91@hotmail.com
ezt a képet én is láttam már de nem lehet kivenni rajta hogy hogy áll a súber, de azért köszi majd hétvégén megnézem a vasat
Jah amúgy szépen le van festve a váza a mocidnak, ecsettel kented le vagy fújtad
Hy !!
Nekem is olyan a karbim, kocka alakú a teteje , az újabb dt-éknél meg a tzr-eknél ilyen van, régebben volt a csavaros tetejű. Ha szétszeded a karbit akkor nézd már meg hogy van benne a súber, a hosszabbik fele merre áll, a henger vagy a légszűrő felé?? Ha megnézted feltétlen írd már meg, köszi!!! sok sikert
szia giorgio képzeld énis szétszettem gépem az is azt csinálja:S és nem tom h mitől van de az enyém az azt sinálja ráhuzom szivatot prög 5000 ig ha visszanyomom leáll ha felénél tartom azzal tom szabályozni gázhuzásra semmit nem csinál én hétköznap leszedem karbit akkor megmondom h mi volt enyémmel amugy mindenkinek ilyen kocka tetejü a karbija vagy csak nekem:S mert a képeken a dtken mindenek ilyen nagy csavaros mint simonak az enyémnek meg két pici csavar fogja:s most akkor az enyém nem rávalo vagy ez a dt igy jött ki ??? ha valaki tud megoldást problémánkra pls help
csákó

Lenne egy fontos kérdésem: elvittem a gépet a szerelőhöz hogy nézze meg és tegyen bele nagyobb fúvókát. Nem tett bele nagyobbat csak a súber tűn állított, az a szitu hogy ha beindítom akkor a moci el kezd pörögni az anyába mint állat, még nem volt időm megnézni, de arra gondolok hogy a súbert fordítva rakta be. Kérdés az lenne hogy ugyebár a súbernak van egy hosszabb meg egy rövidebb vége , és hogy melyiknek kell állnia a henger felé, melyiknek meg a légszűrő felé hétvégén akarom megnézni addig kérdezősködöm Ha valaki tudja írja már meg. Köszi
cső
a tiéd az pont jó dt ahhoz, azokon a leghatásosabb
van msned?mert ott könnyebben elmagyaráznám
cső
csonkamail@citromail.hu
csá dtracing milyen az a "2 perces megoldás"???
henger nélkül is gurigathatod
Bocsi de ez kellett!
cső. látom megy a szerelés. nekem a dt már karácsonykor gurulni fog.
mt50, te az én msn-emet kérted el??
figyelj
vegyél fel msnreeszéljük
képem sajnos nincs me nem fényképezgetni járunk oda hanem zúzni
csonkamail@citromail.hu
Hello
Dtracing nem akarlak zavarni + idegesíteni de nincs képed az enduro pályátokról?
És nem egy két dolgot mondani azok-ból a megpiszkálásokból?!
Jó lenne!
van msned?felvehetnél
csonkamail@citromail.hu
merre lax???????? lehet hogy tudnék segíteni
ja és az fiatalabb is
tapasztalatból mondom hogy a tdk sokat kibírnak4lehet hogy kicsit gyengébbek,de a crm se 30 lovas az tuti
én a dtt venném meg!
Annál a crm-nél is jobb a dt?
Az a baj hogy nem értek hozzá és a környékemen senki nincs aki értene hozzá pedig jolenne ha valaki ott lene velem amikor megveszem
én a dt-t választanám!nekem is ugyanilyenem volt és nagyon sokat kibírt!ja és lehet rajta állítani hogy elég bika legyen,szal ha gyengének érzed én tudom a megoldást és kb 2 perc az egész!!!!
inkább dt!ezt mondom én!most is dtm van csak az új
Nah többet nem idegesítek senkit! Lesz ami lesz...
CRM vagy DT, mtx kizárva ,menny el nézd meg a crm et próbáld ki és utánna mennyél Próbázz ki egy DT -t is és úgy már tuti el tudod dönteni