szóval a nagy résznél vékony flex korongal felnyitoma heggesztést és azt kell kibelezni?? nem lessz sokkal nagyobb hangja? és még mit kell csinálni a kipuffal????????????????
azt gondolta hogy nem lesz benne nagyobb lo ha vortex hajtokar van ben ti meg ostobák vagy tok már bocsika a kifejezésért mert nem a hácso vagy első fogaskerekeket cseréltem ki hanem a blokba lévőkett
és engem nem érdekell hogy ki mit mond én egy nagyon szakember motor szerelővel csináltatam a motort rendes motoros servizbe dolgozik ugy hogy a robbano térve visza térve ha már olyan okosak vagytok ha le vágtok a henger fej tetejéből akor + 1-2 lovat kaptok de ha nem hiszitek el akkor kérdezetek meg egy auto szerelőt az bisztos meg tudja mondani nektek hogy igaz
és ha így szétszeded a pufot és kiveszed,amiket írtál,oan lesz mint 1 arow dob nem? mer néztem, h a gyári is oa ,mint az arow,szval belül kel lenie vmi csodának.. amúgy én anyiér vetem arow rendszert,hogy ezer ft omba került,me elattam a gyárit..
na figyelj D.K. elmondom h h lehet jol megcsinálni nem kell "tuning gyertya" ami szinte semmit nem jelent ja és nem toom h milyen égéstérröl beszélsz mert semmi értelme!!!!!!!!!megfogod a kipuffogot ahol a legvastagabb a hajlatba ott van egy heggesztés ott vékony flexkorongal szétvágod ott lessz 3 szürö azt kihajintod a faszomba utána ahol összeszükül és találkozik a dobbal azt a csövet levágod és raksz egy vastagabbat oda kibeleled a gyári dobot is!!!!!ez már + 3-4le és ha nagyon beleakarsz mélyülni persze az áttételt +változtatod elöre 12-13-as kis lánckerék hátra elég nagyot! leveszed a deknit kiveszed a kiegyenlitö tengelyt ez kb2-3le stb.stb.sorolhatnámde lehet még büvölni jobban ja és attol h vertex hajtokart rakx bele attol nme lessz erössebb a motor!!!!!!!!!!!
akkor megnyugodtam hogy mindenkiek kb annyit megy akkora fordulatnál csak olyan fura hangja volt és ahogy megvettem 110 et mutatott max az órája kocsival jöttek anyámék mögöttem 140 és most hétvégn 95 nél többet nem akart menni az órája ezen csodálkoztam meg nem is tünt többnek 95 nél megszoktam volna a sebességet?
oké köszi a bowdenmoegoldást muki ugyis igy csináltam meg a kuplungbowdent ahogy leszakadt bogyo cinfürdő azt ennyi és a müanyaramit mondasz van olyanod tudnál küldeni?????
sztem hiába is veszekedtek itt a lovakon hogy ugyis lehet olyat csinálni de nem hiszem hogy magyarországon ilyen valaki birtokában lenne azt mégis hogy mérte le a 32 lovat ezis szát meg sztem attol hogy a lánckereket kisebbited hátsót nagyobbitod nem a lóeró nő csak az áttétel változik vagy tévednék ez a lóerő nagyobbítás mert ha igen hátra raksz egy 100 fogasat előre meg 3 fogasat azt megy 6.ba 6000nél a gép 40 el azt lessz 200 lovas vagy mi???
ok kösszike
Előre is köszi!
kurvajó hangja lett..
és engem nem érdekell hogy ki mit mond én egy nagyon szakember motor szerelővel csináltatam a motort rendes motoros servizbe dolgozik ugy hogy a robbano térve visza térve ha már olyan okosak vagytok ha le vágtok a henger fej tetejéből akor + 1-2 lovat kaptok de ha nem hiszitek el akkor kérdezetek meg egy auto szerelőt az bisztos meg tudja mondani nektek hogy igaz
itt az én dt-m, de még fejlesztés alatt
sztem hiába is veszekedtek itt a lovakon hogy ugyis lehet olyat csinálni de nem hiszem hogy magyarországon ilyen valaki birtokában lenne azt mégis hogy mérte le a 32 lovat ezis szát meg sztem attol hogy a lánckereket kisebbited hátsót nagyobbitod nem a lóeró nő csak az áttétel változik vagy tévednék ez a lóerő nagyobbítás mert ha igen hátra raksz egy 100 fogasat előre meg 3 fogasat azt megy 6.ba 6000nél a gép 40 el azt lessz 200 lovas vagy mi???
hid el nekem tapasztalat