Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az is lehet hogy el van dugulva valameik fúvóka ,akkor is szokta azt csinálni hogy felpörög így mint asmikor ki akar fogyni a benya majdnem úgy. Giorgió hanyas fúvókát teszel a gépbe? nekem 110 es van a 80 as dtmbe
cső
lehet egy nagyobb fúvóka elkéne bele, vagy állíts a súbertűn a karbiba ha még tudsz, vagy esetleg a levegőcsavaron tekerj belejebb, hogy egy kicsit sűrűbb legyen a keverék. én most teszek bele eggyel nagyobb fúvókát, a hideget megérzik még a motorok is ilyenkor több benya nem árt
sziasztok olyan bajom van hogy ha ráhuzom mocira a szivatot pörög vagy 6 ezerig ha visszanyomom leáll:( és hidegen mekegen ezt csinálja pls segitsen valaki aki tudja mi lehet a baj
Szerintem is jó a papírtömítés ,mondgyuk én a dtmet most tömítőragasztóval raktam össze tömítés nélkül és úgy is tökéletes.
na én írok! tökéletes a papírtömités amit te vágsz ki csak ne írólapból pl spirálfüzet boritojábol vagy nesquik-es dobozbol mi is ienekböl vágjuk mindig és tökéletes de felölem megveheti a 4ezer ftosat is a szinén kivül nem sokban különbözik
Hát nem tudom, de szerintem a gyári se jobb mint a jó papírból készített, sőőt, de ez egyéni vélemény, minnél többen cáfolnak meg annál jobb, legalább több lesz az infó, máshogy úgyse ír senki.
cső
nem érdemes papírból vágni bele tömítést,biztosabb ha megveszed az eredeti tömítésszettet,mert a papírt lehet hogy majd kilöki mint nekem a régi dtm!!!!
a hátsó tartály pedig a hűtővíz kiegyenlítő tartály és kb félig kell lennie mindig!erre azért figyelj!!ha ebben forr a víz akkor azt jelenti h nem jó a tömítésed és eszi a motor a vizedet!
ezek csak tapasztalatok mert nekem is dtm volt és van is!az előző egy 95ös kiadású volt azzal voltak ezek a gondok,most pedig egy 2004es kiadásúm van,na ezzel no problem
jó motorozást
ha valami kérdésed lenne akkor itt az msn címem: csonkamail@citromail.hu
Hengertalptömítésnek jó egy papirlapból kivágott tömítés+paszta.
Hátsó idom alatti tartály mekkora? Mert szerintem ha picike és tárcsafékes hátul a mocid akkor az a féké, ha nagyobb akkor meg az keverékolajtartály, nekem mtx-en ott volt.
Ma levettem a hengert, elég sokáig tartott. A hengerlábtömítés meg elszakadt. Lehet azt csak tömítőpasztával pótolni, hogy nincs ott tömítés csak paszta. Mert egy olyan tömítés 4400 azaz négyezer-négyszáz fornintba kerül. Csinált már valaki így 125-ös DT-n?
És még egy kérdés, van a bal hátsó idom alatt egy kis tartály az...az meg mi a franc?
Amikor feltöltöm vízzel a hűtőt, kell utána légteleníteni v. ilyesmi? Hogyan? Csak forgatom a motort?
Tudom sok a kérdés de most fontos lenne.
szevasztok dehogynem lehet leengedni semmilyen csövet nem kell levenni csak a vizpumpa also csavárját kell kivenni:D és annyi ha nem tod a vizpumpát küldök képet csumee
Az alsó csövet le kell venni ami megy a vízszivatyúba és ott kifolyik a nagyrésze,nem az összes ,de a többit nem lehet leengedni azt a kicsit ami a hengerbe van.
És a hűtővizet hol kell leengedni? Áh Simsont 5 perc alatt szétz lehetett kapni, ennél meg egy csomó mindent le kell venni
Már ígyis kicsit zavar hogy csak 80 as és kurva sokat eszik a gép igaz tőgázon de akkor is olyan 8 lityó lehet mondgyuk ha meek valahova városba akkor nem túrom neki mint az őrült csak fent a hegyen
Végülis elre a célra tökéletes és nem is eszik olyan sokat legalább , amúgy ha le akarod venni a hengert csak 4 csavar fogja + le kell venbni a pufót meg a karburátort de azt nem biztos nem toom annál hogy van, a hengerfejtömítés közé meg lehet ragasztót nyomni és nem fog kifújni vagy ha igen akkor úgyis meglátod mert kinyomja a vizet a multkor nekem is ez volt naon nagy a kompresszió és szétnyomta a tömítést,úgyhogy ráragasztottam locktite - al 2,5mm el nagyobb a dugó mint az alap 80 as dt be
Ma meg kaptam egy defektet.
Indultam haza haveroméktól, húzom neki, erre érzem hogy kúszik jobbra balra, na mondom ennyire nem hideg az aszfalt, hogy elpörögjön 3-as ba, megállok na király. Lehet hogy a szeleppel van gond mert forog.
Ez a hengerlevétel dolog mennyire bonyolult? Ha lemeztömítések akkor nem kell új tömítés csak paszta ugye?
Hát persze a krossz erősebb, könnyebb, jobban lehet vele veretni, csak én utcán is sűrűn használom, és nem vagyok az a rendőrök elől menekülő típus, bármennyire is otthagyom őket mint a szart. Meg felújítgatni kell az is drága. Ha nagyon pénzes lennék, vettem volna egy KTM exc-t az erős is, könnyű is, lámpás is, rendszámos is. De 250-ért nekem ez volt a legjobb. A motor az eladó szerint 24 lovas de lehet hogy kevesebb, mert csak 9-ig pörög. Majd tavasszal, ha lesz pár tízezresem veszek tuning cucokat a götzből vagy valahonnan és feltúrom vagy 35 lovasra, úgyse lesz még krosszmotorerejű, de már majdnem Addig meg szokom a gépet.
Akkor jó végülis ha jó állapotba van akkor simán jó ,az hány lóerős amúgy?
Hello
Amúgy bocs DT
250 ért én is egy gyári krosszt vettem volna de nagyon topp kis gép !
Amúgy nekem is power nélkül van és ugyanaz mint neked én már próbáltam egy 96-os poweros Dt-t és jó volt (kemény )
amúgy nekem ha lenne 250 en akkor már valami faxa gyárikroszt vettem volna Suzuki rm vagy yamaha yz , vagy Kawasaki kx et vettem volna azok odavernek rendesen és a világítást is meglehet buherálni hogy legyen az is
Amúgy nem tudjátok hogy húz egy rendes póveres DT, mert nekem így póver nélkül 6000-ig semmi különös
6000-nél megy ránt egyet és megindul.Hallottam olyat hogy a normális az fokozatosan kezd el húzni.
Tényleg, az 50-es papír az csak az ötvenes adásvételit jelenti, ugye, 50-esnek nincsenek más papírjai?
Amúgy a moci 98-as 35000 km-es felújított, de csak 8500-ig pörög a letekert gyújtáselektronika miatt, de már utánanéztem, hogy lehet 12-ig pörgetni. Kár hogy csak télen lett meg, ma meg beütött az igazi tél, de
legalább nagyon jól jártam.
Amúgy ennyi
Szem én is beleüttetem vkivell vhogyan!
A kormány alattiről + csak annyit h nekem már akkor nem volt rajta mikor vettem!
De nekem is nézegették rendesen
Előnynek számít az is h vízhűtéses blokk és jóval kisebb mint e gy levegős 125-ös
enyémről is ki van flexelve a felirat, meg kapott egy kis akksisavas kezelést is :D így már semennyire nemlátszik h hol volt a felirat. egyszer azota meg is állítottak kereste pár percig a 125ös feliratot de belesült... de tényleg kell a zadásvételi 50esről meg biztosítás! ha meg még bele is lesz írva h 49 cm !!!! (nem 50 hanem 49!! figyelj!) akkor nem lesz kötöszködés.... bár a vázon a kormány alatt elöl van egy matrica, azon is rajtavan h 125köbci, aztis ke kell cserélni!
nekem sincs meg a power meg a motorja!
Jó ára volt és milyen évj.?
De hidd el szépen kireszeltük semmi nyoma!
Én mondtam h 50 es így kaptam ! meg mittom én meg nem mentem gyorsan nem flegmáztam nekik papírokat mindent odaadtam !
Ja és egy tanács ha a papírokat odaadod és biztosítás nincs akkor mélg mgebüntethet! és meg is fog!
visszaérrve a korára............ ha németbe rendszámos volt és fiatalabb mint 10 év akkor tudtom szerint lehet vizsgáztatni 125-re és ez ennyi pénzért ajándék (feltéve ha lehet
A powetől meg ne félj nem halsz bele egy olyan 25 rongyból megúszod
Teccik a gép !
200ezer + a Simsonom, 245 ezerért árulták (jó ára volt mi?), úgy nézett ki miint a képen, csak azon fintorogtam, hogy a póver ki van aksztva és a power-motor sincs benne, amúgy király. És még odaadták a német papírjait is. Nagyon le volt folytva, 12 LE-re. Amúgy a hengerrel úgy vagyok, hogy apum esztergályos, van számbeütő cucc is a munkahelyén, megcsinálja szépre. Inkább leveszem, nem csak reszelővel nekiesek. Akkor végül is elhitték, hogy 50-es? Kérdezték? Hitetlenkedtek? Mit modtál?