áááh,szinte semmit se ér ez a hülye légszűrő csere,én azé nem is foglalkozok vele
most 1 nagyon kicsi javulás vagy romlás..észre se veszed
inkább 1 arow dobot rá,az má érződik én is smot szereztem a mocimra
ezek a dt-k amúgy hogy mennek? még soha se mentem dt vel
na ez a szívómembrán,és ne mondjátok már,h a dt be nincs ien
karbi le,az a gumi szívócsonk le,aztán a hengerbe ott kell h legyen ez a membrán,ami a képen is van...
asonló szerepet tölt be, mint a 4 ütemű motornál a szívószelepek:
A szívónyílás nyítása-zárása révén szabályozza a kétütemű motor forgattyúsházába jutó benzin-levegő keverék mennyiségét.
A rugalmas lapkák a dugattyú mozgása révén keletkező depresszió, azaz szívóhatás következtében felemelkednek, a keletkező nyíláson bejut a keverék a forgatytúsházba, majd a hengerbe.
A szívás befejeződése után kialakuló ellennyomás a lemezt visszanyomja eredeti pozicíójába.
(zárás)
A membrán mozgása a motor fordulatának megfelelő, így meglehetősen gyors.
Anyaga különleges acél, vagy karbon lehet.
Akkor a dt be is van olyan membrán legalábbis az enyémbe van a karbi alatt a hengerbe mondgyuk nemttom milyen benzinszűrő van a karbi meg a henger torka között
áh,henger tuning az nem kell
volt polinis mitom,aztán megragatt,lett rá gyári,hát mintha kicseréltél volna a mocit!
polininél mindig volt vmi baj,nem birta az aksi meg mitomén...gyárival meg ment jól...
nem tom én csak 2t cross membránjával találkoztam. amikor leszedtem a dt karbiját csak benzinszűrőt találtam... de leht nem ugyanottvan... télleg hülyeséget írtam
nemtom
mer bekoszolódik hamar
amúgy ezek a gagyi direktszűrők téleg nem érnekj semmit,az én is hallottam,de vannak komolyabbak,azok má jól..vagy mitomén,nem foglalkozok a légszűrővel,kitakaírom,ha koszos,tovább nem érdekel
most 1 nagyon kicsi javulás vagy romlás..észre se veszed
inkább 1 arow dobot rá,az má érződik én is smot szereztem a mocimra
ezek a dt-k amúgy hogy mennek? még soha se mentem dt vel