Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

áááh,szinte semmit se ér ez a hülye légszűrő csere,én azé nem is foglalkozok vele
most 1 nagyon kicsi javulás vagy romlás..észre se veszed
inkább 1 arow dobot rá,az má érződik én is smot szereztem a mocimra
ezek a dt-k amúgy hogy mennek? még soha se mentem dt vel
Amúgy elre hiába raknál direktszűrőt most membrán ide vagy oda akkor is szarabbul megy a moci tőle
na látjátok,mégis csak van ott membrán
egyépként ezt nemtudom hogy mi a pontos szerepe ennek a membránnak növeli a teljesítményt és csökkenti a fogyasztást vagy mi?
na van benne ilyen ezt mondom én is csak nemtudtam hogy ezt membránnak hívják
na ez a szívómembrán,és ne mondjátok már,h a dt be nincs ien
karbi le,az a gumi szívócsonk le,aztán a hengerbe ott kell h legyen ez a membrán,ami a képen is van...
pontosan... ezt honna másoltad ki ?
asonló szerepet tölt be, mint a 4 ütemű motornál a szívószelepek:

A szívónyílás nyítása-zárása révén szabályozza a kétütemű motor forgattyúsházába jutó benzin-levegő keverék mennyiségét.

A rugalmas lapkák a dugattyú mozgása révén keletkező depresszió, azaz szívóhatás következtében felemelkednek, a keletkező nyíláson bejut a keverék a forgatytúsházba, majd a hengerbe.

A szívás befejeződése után kialakuló ellennyomás a lemezt visszanyomja eredeti pozicíójába.
(zárás)

A membrán mozgása a motor fordulatának megfelelő, így meglehetősen gyors.
Anyaga különleges acél, vagy karbon lehet.
Akkor a dt be is van olyan membrán legalábbis az enyémbe van a karbi alatt a hengerbe mondgyuk nemttom milyen benzinszűrő van a karbi meg a henger torka között
na megnéztem rajzon... a hengerben van a karbi alatt és a benyaszűrővel van egybeépítve. mind2 oldalt van lemez rajta.
De mien membrán mi az ird már le rendesen? nem alrol a kis lapkárol beszéltek ami a karbi alatt van a hengerbe?
áh,henger tuning az nem kell
volt polinis mitom,aztán megragatt,lett rá gyári,hát mintha kicseréltél volna a mocit!
polininél mindig volt vmi baj,nem birta az aksi meg mitomén...gyárival meg ment jól...
nem tom én csak 2t cross membránjával találkoztam. amikor leszedtem a dt karbiját csak benzinszűrőt találtam... de leht nem ugyanottvan... télleg hülyeséget írtam
hengerrel inkább nem szarakodnék... jó a gyári, inkábbb egy arrow rendszer
nincs benne szívómembrán?
komolyan??pedig az má szokott lenni minden 125ös mociban..jó mz be nincs
dt be nincs membrán.... csaka 2t crossokban
Jah jah A sport pufó sokkal többet ér az tuti , kell rá tenni egy malossi vagy egy pollini hengert aztán fog az mennio
amúgy nemttom mien membránról beszéltek Hol van abba membrán?
monyuk ha tuningolni akarsz,nem légszűrővel kell
akk má minimum1 sport puff
há ja... jó a fasza kis twinair
nemtom
mer bekoszolódik hamar
amúgy ezek a gagyi direktszűrők téleg nem érnekj semmit,az én is hallottam,de vannak komolyabbak,azok má jól..vagy mitomén,nem foglalkozok a légszűrővel,kitakaírom,ha koszos,tovább nem érdekel
hát figyelj akkor ha nem hátrány akkor pl a 2t crossmotorok már membránosak.. akor abba miért nem direktet raknak?
most nézem hogy 17 rongy egy fém fékcső a dt be
membrános mocikon má jó a direkt szűrő,az azon hátrány,amibe nincs membrán,pl szimó...
meg ezt a direkt szűrőt gondolom gyakrabban kell takarítani