Árat az átfestésre nem tok, de sima autófestékkel fújtam le (pl PPG). Ha fújod akkor csak zsírtalanítsd le a plasztokat és vegyél festék alá való sprét. A neve Plast Primer. Arra jó hogy ne pattogjon le a festék a műanyagról.
1. a színe alapján 94 kb (nekem is így nézett ki vmikor )
az olajpumpa védője alapján max 97es mert onnantól máshogy néz ki
2. a 3BN a szériát (generációt) jelzi (ez szerint tudsz alkatrészeket venni)
3. a rend őre nem tudja motorszám szerint, de a henger oldalán fel van tüntetve a 124ccm
4. a karbin a két kivezetés az úgynevezett előmelegítés. össze szokott lenni kötve a henger tetejével így a felmelegedett hűtővíz melegíti (télen) a karburátort. Állítólag jobban megy.
Az YPVS-hez (Power szelep) meg annyit, hogy akkor tudod hogy működik e ha a kulcs elfordításakor a szervomotor megmozgatja kicsit, lehet hallani.
Nekem is ugyan ilyen motorom van ugyan ez a kiadás csak már átfestettem és kipofoztam (olasz behozatal, 20kW ) Nem is néz ki 94esnek
Hali mindenkinek! Az erőlefogásról annyit hogy attol függ hol volt véve a DT (R). A német, cseh, szlovák DT csak 80km/h-t megy és a rezonátorban is árnyékolás van. Nekem olasz DTm van ami annyit tesz hogy nincs semmi a rezonátorban és a CDI is engedi a motort 12ezerig pörögni.
Sziasztok.Ezt a felnibe számos dolgot megnéztem ma havernak.És neki egy Suzuki TS van vagy TSX? nem tudom.Annyira nem értek még ezekhez a dolgokhoz.Az volt benne hogy 284.Ezekszerint 1984.02 nem?
SUZUKITS lenne pár kérdésem, a végdob készítésével kapcsolatban. Úgy döntöttem csinálok egyet házilag , szóval arra lennék kíváncsi: 1.hogy a dob milyen átmérőjű, és hosszú legyen
2.a belső csőn milyen sűrűn legyenek a lyukak kifúrva
3.mennyire kell kitömni üveggyapottal a kipuffot(lazán vagy
keményre),mennyit kell kb. beletenni???
Ja és valamit kell a motorban utánna állítani, ha egy ilyet rakok rá??? köszi, csáó
A Te mocid, hogy pörög 12000-et??? Az enyém 96-os, ebben az évjáratban a CDI-ben van fojtás???
taki es ha meg nem lattal olyat akkor elobb nezz utanna minthogy hulyesegnek veld
utánvét megolható!!!!
1. a színe alapján 94 kb (nekem is így nézett ki vmikor )
az olajpumpa védője alapján max 97es mert onnantól máshogy néz ki
2. a 3BN a szériát (generációt) jelzi (ez szerint tudsz alkatrészeket venni)
3. a rend őre nem tudja motorszám szerint, de a henger oldalán fel van tüntetve a 124ccm
4. a karbin a két kivezetés az úgynevezett előmelegítés. össze szokott lenni kötve a henger tetejével így a felmelegedett hűtővíz melegíti (télen) a karburátort. Állítólag jobban megy.
Az YPVS-hez (Power szelep) meg annyit, hogy akkor tudod hogy működik e ha a kulcs elfordításakor a szervomotor megmozgatja kicsit, lehet hallani.
Nekem is ugyan ilyen motorom van ugyan ez a kiadás csak már átfestettem és kipofoztam (olasz behozatal, 20kW ) Nem is néz ki 94esnek
Több fórumon olvastam már, többek közt itt az Endurocross topicba is, ha nem hiszed kérdezd meg ott!
SUZUKITS lenne pár kérdésem, a végdob készítésével kapcsolatban. Úgy döntöttem csinálok egyet házilag , szóval arra lennék kíváncsi: 1.hogy a dob milyen átmérőjű, és hosszú legyen
2.a belső csőn milyen sűrűn legyenek a lyukak kifúrva
3.mennyire kell kitömni üveggyapottal a kipuffot(lazán vagy
keményre),mennyit kell kb. beletenni???
Ja és valamit kell a motorban utánna állítani, ha egy ilyet rakok rá??? köszi, csáó
3. hó 92, de aszem ha a felnibe 92 van akkor 93as maga a motor....