Köszi a gyors választ :) ugyláttam a KMX olcsóbb is mint a DT. 180-2000ból mein idős KMXet lehet venni? általában mine időközönként szorulnak 95ös körüli motorok javításra?
Mi úgy csináltuk mindig,hogy egy kis szorítóval visszanyomtuk a dugattyút mindig,hogy nehogy kijöjjön,(a szerelés ideje alatt maradhat is rajta)érdemes a szorító feje és dugattyú alá egy fa darabot tenni hogy ne nyomorgasd meg nagyon.fékbetétcserénél tökéletesen vissza lehet nyomni a dugót.Egyébként meg nem szabad a fékkart babrálni ilyenkor :)
vissza kell nyomni a dugatyúkat.
attól hogy leengedeg az olajat a dugatyú még kinmarad.
a két fékbetét közé nyulj be ovatosan csavarhuzioval és feszisd szét hogy a dugatyúk viszamenjenek.
ha kiakadt volna a dugó akkor magátol elfolyt volna az olaj.
Nekem egy yamaha dt 50-em van.És tegnap sikerült öszeszednem valahol egy akáctüskét, aztán gondolhatjátok mi következett.Na jól is van ez még nem nagy gond nekiláttunk megcsináltuk a deffektet.Ám a kerék ki volt szedve és valaki meghúzta az első féket így a két fékpofa szépen össze is ugrott.Így aztána tárcsát nem tudjuk a helyére csúsztatni mert valószínűleg kiakadhatott a fékdugattyú.Már az olajból is leengedtünk hogy elmenjen a nyomás de nem sikerült visszahelyezni a tárcsát.Esetleg tudnátok segíteni?Vagy járt már így valaki? előre is köszi
Szevasztok!
Te kishapsi! Ugye te a Lehel alján laksz? Mert lehet hogy elkélne a segítséged majd. Pénteken vettem egy 92-es piros-fehér 80-as gyártású dt-t, és van rajta mit csinálni. Egyébként előtte nekem volt a városban az az idióta kis narancsszínű Honda Crm, amit a kukacnak eladtam. Index kéne a gépre, mert az előző tulaj egy ág segítségével letörte, meg érdekelne, hogy van e valami gáz a géppel, mert a csávó akksi nélkül használta. Ha segítenél, akkor írj. köszi!
Balázs
A Dt városi motornak tökéletes. Én főként városban rohangálok vele, de nagyon megvagyok vele elégedve. Keveset fogyasz az ereje városban elég. Szerintem mindenképp valami japán mocit vegyél!
Faterral a télen nekiálltunk kipuffot készíteni. A hangja nem lett olyan mint egy igazi cross mocinak, de sokkal élesebb lett mint a gyári volt, meg most már hallani ha megyek . A teljesítményen is dobott egy kicsit, mert szerintem magasabb fordulaton könnyebben pörög. A belsejében nem sok minden van csak annyi, hogy pont nem látni bele.
hogyan lehet jó kis pattogós stilűrészes hangot kivarázsolni a dt-ből,mert nekem aprilia hátsó dob van rajta,az okozhatja a kissebb mélyebb hangot?mert olyan a hangja ig mint egy négyüteműnek,vagy el lehet már rakódva a pufogó első nagyobb része is?
125-ös dt-n az üres visszajelző vezetékét hová kell kötni?mert úgy vettem a dt-t hogy csak lóg lent a vezetékje.hogyan érzékel rugó vagy mi megy a blokkba?csavar?
Az lenne a kérdésem hogy szerintetek mi a jobb egy Yamaha DT125 vagy egy Kawasaki KMX 125? (meik megy jobban, meikhez olcsobb az alkatrész, iesmik)
attól hogy leengedeg az olajat a dugatyú még kinmarad.
a két fékbetét közé nyulj be ovatosan csavarhuzioval és feszisd szét hogy a dugatyúk viszamenjenek.
ha kiakadt volna a dugó akkor magátol elfolyt volna az olaj.
Te kishapsi! Ugye te a Lehel alján laksz? Mert lehet hogy elkélne a segítséged majd. Pénteken vettem egy 92-es piros-fehér 80-as gyártású dt-t, és van rajta mit csinálni. Egyébként előtte nekem volt a városban az az idióta kis narancsszínű Honda Crm, amit a kukacnak eladtam. Index kéne a gépre, mert az előző tulaj egy ág segítségével letörte, meg érdekelne, hogy van e valami gáz a géppel, mert a csávó akksi nélkül használta. Ha segítenél, akkor írj. köszi!
Balázs
azok ott jol mennek de nem sokáig,és nincs alkatrész.
van de nehezen a DT -t kivéve.
DT-be mindenhol van fújtás.
Kérdeznék valamit.
Motort szeretnék venni, 125-ös, endurót.
Ezek közül melyiket ajánljátok?
Aprilia RX125
GAs Gas 125
Husqvarna WR125, WRE125,
Tm 125
KTm EXC125
Yamaha Dt125
olyan 1993-tól nézve.
Köszi előre is.
lehet hogy már a gyujtáskapcsolotol nem jon ki a cucc.