a gyarit dobd ki mert teljesen alkalmatlan a dologra.....cross rol tegyel ra 80 vagy 125 ccmrol egyarant paszol....vagy ha csinalni akarsz akkor egy dobot akkor a kozepen ures cso kilyuggatott fallal...es koreje uvegvatat tegyel.
kesz a kipuff. a cso atmeroje olyan legyen mint a rezo csove....ja es minel vekonyabb falu anyagokat hasznaljon hogy az is tudjon rezonalni...
Lenne egy kérdésem , a dt-émnek akarok valami jó hangot csináni, sport rezó van rajta(üres), szóval elvileg jónak kellene lennie, a végdob az gyári. Úgy döntöttem, hogy a gyári dobot piszkálom meg. Hogyan kell csinálni belőle valami jó kis dobot??? Köszi, csákó
picsasag a tetofokon...rezobol kell kiszedni mindent es a kipuffot meg krossra kell kicserelni...semmien biztositek nem kelll........jaj istenem mekkora allatok.
9000 nel kb 120 at kene mennnie neki,lehethogy kisseb hajtokerek van rajta elol hogy legyen erossebb...de viszont ha nehezen megy akkor csunyan ki lehet futva,amugy meg dt-nek nem tetszik a 9000 fordulat 7-8 kozott jonnek a lovak es egy 8500ig huz valahogy...kompressio nyomas mien benne?
mivel merte le a teljesitmenyt?hat az uj dt-k mar nem a regiek,levannak fujtva,ero van bennuk abba igazad van megy szelnek szembe ...de nem sportosak vagy hogy mondjam nem olyan ellesek mint a regi lc-k.
Lenne pár kérdésem:D
1.Minap szétszedteem a DT-met teljesen lebontottam, évjárat után szaglásztam, de sehol nem találtam rajta, h ugyan mennyi idős lehet a kicsike.
Rakok fel pár képet azt tapasztalataitok alapján próbáljátok megbecsülni mennyi idős lehet.Esetleg van egy alvázszámom is hátha az segít:3DD000823.
2.Valamint ez a 3BN ez micsoda?Mindenhova ez van írva a motoron.
3.Alvázszám alapján meg tudja nézni a rend őre, h hány köbcentis egy moci?
4.Karbin a képen bejelölt két kivezetés az mire szolgál?
Amúgy én is küzdök azzal a problémával, amivel ti is itt sokan amennyire olvasom, h nem nagyon érzem a fránya power-szelepet:( De erre már jónéhány gyógymódot olvastam tőletek:D
heló giorgió!
hallod a power szelep működik az tutilehet rajta érezni mikor kinyit!
Valami Rezót nem tudsz rá valahol hool lehet venni?
az egyik szerelővel beszéltem aki a yamaháná dolgozik és azt mondta hogy valami biztosítékot kell berakni hogy össze zárjak valamilyen áramot!
Az 1. fojtás a dt-ékben a rezóban van, a másik fojtás pedig az , hogy a power szelep fordítva van benne(így nem működik), ezt vissza szokták fordítani. A rezót meg vagy szét vágod és kiszedet belőle a fojtást, vagy teszel rá egy másikat(fojtás nélkülit persze). Csá
Ha esetleg olajfolyást tapasztalnál a váltókar környékén,akkor az ott elhelyezkedő szimering is elfáradhatott már.Sztem,de lehet hülyeséget beszélek:))) Tényleg Dt blokkos ez a fajta KTM?? Üdv
Nekem van egy KTM LC2 125-ösöm, ami ha jól tudom Yamaha DT blokkos. A gondom az vele, hogy nemrég elkezdte enni az olajat a hajtómű házból (7.5 dl-ből kb. 5 dl -t 1500 km alatt). A kérdésem az lenne, hogy ez mitől lehet?
Helósztok!
A multhéten vettem egy uj dt 125re-t!
hol van ezekben a motorokban a folytás?
a yamah kereskedő azt mondta hogy 500km-nél vigyembe szervízbe akkor kiveszik belőle?
hA enduro gumikkal szaladgálsz erdobe es elkap az eső akkor a sárba ugy fogsz csuszkálni mint a takonyban...... INdex nem kell motorra akkor a dt-n van a hátsó lábtartó--mehet kuka akkor az a vasrács hátul lámpát meg fogod átépited a hátsó sárvédőbe akkor az a leffentyű vagy mi a szar is fölös...úgyhogy egy pár kilót lelehet faragni a 120 kilós dögből
Hy.Andris90 a fölösleges dolgok alatt mire gondolsz????Mert nekem rendszámos kell,és ha te a lámőákra+indexre+km ora stb... ezekre gondolsz akkor az nem lenne fölösleges.Vagy más kütyükröl beszélsz?? És az enduro gumival mi a baj terepen???JO tudom nem cross gumi nincs olyan tapadás,de ha meg tiszta cross gumival aszfalton járkálnék(mert ugye ott is használnám)nem lenne hosszu életü.
A 125 dt viszonylag jó terepen, telók is jól birják de csak ha minden megfelelő benne, én a te helyedben az első telót szétszedném és megnézném minden rendben van e benne főleg szimering meg a szelepek felveszik e az olajat + csak cross gumikkal próbáld meg mer enduroval enyhén szívás ...tapasztalat
Meg ha terepen akarod használni minden felesleges dolgok vegyél le róla mer sokat számit!!!
Hy.A dt 125,milyen terepen???Jol birják a teleszkopok stb...Van benne elég craft???
Egy normál állapotunak mennyi a végsebessége???Ha huzom neki rendesen mennyi eszik???
Egyenlöre ennyi,köszike.
Köszi mindenkitől, hogy próbáltatok dt-t keríteni nekem, de nyár elején sikerült egyre sert tennem.:-)
Viszont kérdésem a következő:
Múlktor már rendberaktuk a karbit, power-t, és még mindig nem megy 112-nél többet :s
A fordulatszámmérőm pedig rosszul mér, mert sebességbe 6000-nél tovább nem mutat, pedig valójában nagyon pörög és az nem 6000. :S
Valaki ha tud ezzel kapcsolatban mondani v.mit az írjon.
Estére megnézem hogy is van pontosan...