Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Évjáratot a felnibe szokták bele írni, ha nem volt még cserélve akkor benne is van pontosan! hónap/év
Estére megnézem hogy is van pontosan...
köszi, a segítséget
a gyarit dobd ki mert teljesen alkalmatlan a dologra.....cross rol tegyel ra 80 vagy 125 ccmrol egyarant paszol....vagy ha csinalni akarsz akkor egy dobot akkor a kozepen ures cso kilyuggatott fallal...es koreje uvegvatat tegyel.
kesz a kipuff. a cso atmeroje olyan legyen mint a rezo csove....ja es minel vekonyabb falu anyagokat hasznaljon hogy az is tudjon rezonalni...
Szeva SUZUKITS!

Lenne egy kérdésem , a dt-émnek akarok valami jó hangot csináni, sport rezó van rajta(üres), szóval elvileg jónak kellene lennie, a végdob az gyári. Úgy döntöttem, hogy a gyári dobot piszkálom meg. Hogyan kell csinálni belőle valami jó kis dobot??? Köszi, csákó
picsasag a tetofokon...rezobol kell kiszedni mindent es a kipuffot meg krossra kell kicserelni...semmien biztositek nem kelll........jaj istenem mekkora allatok.
de a tied 80 as,a 125 os lcket gyartottak 89ig .
9000 nel kb 120 at kene mennnie neki,lehethogy kisseb hajtokerek van rajta elol hogy legyen erossebb...de viszont ha nehezen megy akkor csunyan ki lehet futva,amugy meg dt-nek nem tetszik a 9000 fordulat 7-8 kozott jonnek a lovak es egy 8500ig huz valahogy...kompressio nyomas mien benne?
mivel merte le a teljesitmenyt?hat az uj dt-k mar nem a regiek,levannak fujtva,ero van bennuk abba igazad van megy szelnek szembe ...de nem sportosak vagy hogy mondjam nem olyan ellesek mint a regi lc-k.
Bocsi, a karbis kép véletlen kétszer került be.

Helyette ezt akartam küldeni:
Helló mindenkinek!

Lenne pár kérdésem:D
1.Minap szétszedteem a DT-met teljesen lebontottam, évjárat után szaglásztam, de sehol nem találtam rajta, h ugyan mennyi idős lehet a kicsike.
Rakok fel pár képet azt tapasztalataitok alapján próbáljátok megbecsülni mennyi idős lehet.Esetleg van egy alvázszámom is hátha az segít:3DD000823.
2.Valamint ez a 3BN ez micsoda?Mindenhova ez van írva a motoron.
3.Alvázszám alapján meg tudja nézni a rend őre, h hány köbcentis egy moci?
4.Karbin a képen bejelölt két kivezetés az mire szolgál?

Amúgy én is küzdök azzal a problémával, amivel ti is itt sokan amennyire olvasom, h nem nagyon érzem a fránya power-szelepet:( De erre már jónéhány gyógymódot olvastam tőletek:D

A válaszokat előre is köszi.
heló giorgió!
hallod a power szelep működik az tutilehet rajta érezni mikor kinyit!
Valami Rezót nem tudsz rá valahol hool lehet venni?
az egyik szerelővel beszéltem aki a yamaháná dolgozik és azt mondta hogy valami biztosítékot kell berakni hogy össze zárjak valamilyen áramot!
Csá Pistiquad!

Az 1. fojtás a dt-ékben a rezóban van, a másik fojtás pedig az , hogy a power szelep fordítva van benne(így nem működik), ezt vissza szokták fordítani. A rezót meg vagy szét vágod és kiszedet belőle a fojtást, vagy teszel rá egy másikat(fojtás nélkülit persze). Csá
Ha esetleg olajfolyást tapasztalnál a váltókar környékén,akkor az ott elhelyezkedő szimering is elfáradhatott már.Sztem,de lehet hülyeséget beszélek:))) Tényleg Dt blokkos ez a fajta KTM?? Üdv
Valszeg a főtengely szimeringed adta meg magát!
Hy!

Nekem van egy KTM LC2 125-ösöm, ami ha jól tudom Yamaha DT blokkos. A gondom az vele, hogy nemrég elkezdte enni az olajat a hajtómű házból (7.5 dl-ből kb. 5 dl -t 1500 km alatt). A kérdésem az lenne, hogy ez mitől lehet?
Helósztok!
A multhéten vettem egy uj dt 125re-t!
hol van ezekben a motorokban a folytás?
a yamah kereskedő azt mondta hogy 500km-nél vigyembe szervízbe akkor kiveszik belőle?
hA enduro gumikkal szaladgálsz erdobe es elkap az eső akkor a sárba ugy fogsz csuszkálni mint a takonyban...... INdex nem kell motorra akkor a dt-n van a hátsó lábtartó--mehet kuka akkor az a vasrács hátul lámpát meg fogod átépited a hátsó sárvédőbe akkor az a leffentyű vagy mi a szar is fölös...úgyhogy egy pár kilót lelehet faragni a 120 kilós dögből
hu de ügyi vagyok.lámöákra uj szo a magyar helyesirási szotárban,sorry az lámpákra akart lenni.
Hy.Andris90 a fölösleges dolgok alatt mire gondolsz????Mert nekem rendszámos kell,és ha te a lámőákra+indexre+km ora stb... ezekre gondolsz akkor az nem lenne fölösleges.Vagy más kütyükröl beszélsz?? És az enduro gumival mi a baj terepen???JO tudom nem cross gumi nincs olyan tapadás,de ha meg tiszta cross gumival aszfalton járkálnék(mert ugye ott is használnám)nem lenne hosszu életü.
A 125 dt viszonylag jó terepen, telók is jól birják de csak ha minden megfelelő benne, én a te helyedben az első telót szétszedném és megnézném minden rendben van e benne főleg szimering meg a szelepek felveszik e az olajat + csak cross gumikkal próbáld meg mer enduroval enyhén szívás ...tapasztalat
Meg ha terepen akarod használni minden felesleges dolgok vegyél le róla mer sokat számit!!!
Hy.A dt 125,milyen terepen???Jol birják a teleszkopok stb...Van benne elég craft???
Egy normál állapotunak mennyi a végsebessége???Ha huzom neki rendesen mennyi eszik???
Egyenlöre ennyi,köszike.
Felvettelek!
DLaci vegyél fel !!!!
ha jol emléxem bowdenes a forimérö nem?én vagy a kihajtásnál(blokk)vagy a müszernél keresném a hibát.....sebbesség-áttételtöl nagyon függ...
Hali!

Köszi mindenkitől, hogy próbáltatok dt-t keríteni nekem, de nyár elején sikerült egyre sert tennem.:-)
Viszont kérdésem a következő:
Múlktor már rendberaktuk a karbit, power-t, és még mindig nem megy 112-nél többet :s
A fordulatszámmérőm pedig rosszul mér, mert sebességbe 6000-nél tovább nem mutat, pedig valójában nagyon pörög és az nem 6000. :S

Valaki ha tud ezzel kapcsolatban mondani v.mit az írjon.

Köszi