Ha megvan a leírás amit anno egy yamaha oldalról szedtem (Katalógusból másolva) akkor beteszem ide és majd nézhetsz egyet Jó lenne ha hallgatnál a többiek véleményére és visszavennél egy kicsit...csak egy nagyon picit... Thanx
nem értelek titeket...
De nyugodtan veszekedjetek...
De sztem SUZUKIST te már azt se tod
hogy mit beszélsz...
Osztod itt az észt pedig neked még annyi sincs mint
nekünk... De nyugodtan vergődjél sztem senkit
nem érdekel...
Látod látszik hogy gyerek vagy.....falusit-nem nyert,vigaszdijnak küldöm a köcsögöt ...menjél ettesd tovább a disznokat,osszad az észt a hozzád hasonlo okoskáknak.
hiába vagy annyi éves hogy az apám lehetnél,mert az eszed még csak gyerek.
az a megveréses dolgot meg.....
lászik hogy primitív falusi vagy ott szokás az ien.
egy 2 éves csecsemonél használl de nem az én koromban,ha apám lennél még lehet hogy véletlenul tekapnál.
Otthon a szüleidnek mondhatsz ilyet te taknyos gyerek,ha én majd le faszfejezlek akkor szolhatsz be.Apád lehetnék(jol elvernélek) te tuningmester titulált SZARJANKO
Okos toni!Ne a gyári adatokat mond,megmértél 1db nyitottat is?Tudod ez nem lenne ha nem vagdaloznál a számokkal,mellesleg hallotál már különbözö piacokra gyártott modellekröl.Tudod mit élj abban a tudatban te tudsz mindent jol Részemröl téma lezárva neked 16/le nekem +mindegy.
DT LC-t gyártottak 84.tol 89-ig ami 16 lo YPVS poverral 1 tárcsa elol dob hátul,89 tol kezdték gyártani az R modeltt 2 tárcsa power de szar 12-14 loig egészen 99-ig gyártották.
és az uj szarokban is van power az a rendoros dolog meg egy vakbel nevetteto dolog.
tik ezt tényleg komolyan gondoljátok?
DT 30 lo.írd be más topikba,neten keresztul rúgják szét a valagad.
DT az midig is kis motorok kozé tartozik ugyhogy 15 lo felé ritkán ment hogy a 16 évesz esznélkuli banda ,mehessen vele.
hasbol nem mondok le-t soha ellentétben veletek.
tik dobállodztok a lovakkal ossze vissza mint a fillérekke.
Nos: az 50-es dt gyárilag 2.2 LE mert az EU szabvány szerint le van folytva!!
És nem megy 40-45 nél többet és nem is pörög rendesen!
A 125 DT-ből a régebbi az 25-30 LE mert poweres!!!!!!!!! ez a 1985körültől-1995-96ig
Az újba már nincs power mert ugye a 125-ös csak 11KW lehet és azt simán power nélkül ki lehet hozni és az újba nem raknak powert !!!!! Nos ennyire egyszerű ez a kis történet !! És azért nem rak a Yamaha a DT 125-be powert hogy a rendőr ne kötözködjön és ezáltal jobban eladható a motor is!!!!!!!!
Na ne veszekedjetek má!!!!
Nem azért nyitottam a DT topikot
hogy ti veszekedjetek...
De abban nincs igazad Suzukist, hogy
a DT nincs 20 le-nél több...
(de arrol senki nem beszélt hogy ki hogy tuningolta)
Én már lassan a yamahának se hiszek, mert
a legujjabb DT 50-es is csak 2,2 le... EZ HÜLYESÉG!!!!!!!!!!!!!!
De sztem ez több mint 2,2.
De ha ti veszekedni akartok akkor nyugodtan...
Állapotra gondoltam,nem a műszaki tartalomra,hogy elég rendben volt,az enyém gyárilag 23 lovas,mert megnéztem az adatlapját Amugy már eladtam.És azért jó érzés volt lenyomni a másik Dt-t :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
és akkor mivan ha lehagyott egy 2003-as csettegot.
aki ért valamit a DT-khez az tudja hogy az LC 2-es ami neked is van az a valaha legyártott legerossebb DT ami 16 lo.eredeti 16 lo.es ha kinyitod a kipufogot egészet,akkor a kdx elmegy ap icsába.
ha hiszel egy katalogusnak akkor....
az sosem ír igazat,vegyél meg leg 2 vagy három moci katalogust ozt nézegesd.
van amelyik 12 14,esetleg 15 loerot ír DT-re,némelyik oda írja hogy ,,a megnyitás után le ad 27 loerot a 2004-es modell,,
nekem 2004-es katalogus volt az elso és egyben utolsoamit megvettem.
ti katalogus buzik.
akkor dudu is bitos onnand szedi hogy 34 lo a kdx!
mentetek már legalább egy crossz mocival?
az is 38-tol 42 loig van és hol van a DT ahoz,negyed ugy megy talán.