Nebasz, tényleg?
Nincsenek rajta panelok, azok a feületek a vasmag széle. Körülötte forognak az állandó mágnesek, ami feszültséget indukál azokban a tekercsekben, amiket látsz körben. A vasmag a jobb hatásfok miatt kell.
Akkor végülis mi a problémád? Csak mert gyújtótekercs az csak egy sima trafó, ami azt a megszaggatott 12V-ot transzformálja fel néhány tízezer voltra, hogy legyen szikra. Bármelyik motoréval működnie kell elvileg.
Akko én valamit nem értek.
Bementem szerelőmhöz,mondom lefényképezem a gyujtótekercset.De ennek a szélein nem mágnes van a jobban megnézed,hanem kis panelok
nem?
én vettem volna rá ufó idomszettet.Ennyi
Amúgy meg tudok motorozni terepen, de igazán komoly terepen mindig benne van a csukás veszélye,ami nem probléma soha!
Ja az biztos hogy ha nyírod akkor lejön, viszont motorozni tudni kell még terepen is . Már van néhány csikarás, de úgy gondolom ha van rá papír akkor nézzen ki valahogy, mert előtte igen ramaty volt. Látsd a képeket lejjeb.
Köszönöm az elismerést! Szívesen segítek amiben tudok! Az MSN címem titkos csak VIP tagoknak . Írj le egy eMail címet és arra elküldöm neked az MSN címem!
Szerintem marhaság a plasztikot lefújni egy endurón, de te érzed.Majd kíváncsi leszek egy endurószezon iután amikor szanszét csukod, hogy fog kinézni a megmaradt festék...
Természtesen utcára jó.
A barátom DTje 99es évjárat volt, videóm is van róla belepörgött a 11.500ba.
A 92es motort mégha tótágast állnál se tudnád forgalomba helyezni.Kéne az eredeti forgalmija, a hivatalos fénymásolat sem ér ár szart sem.de tárgytalan mert 96ősze most a limit!!!az előttieket csak veteránként ha xxx évesek.Mivel ez lenne az első forgalomba helyezés, ezért regadót kéne fizetni...(most csak 93ezer )de mondom lehetetlen koránál fogva.Írjál magyar adásvételit, ha az sincsen, akár a barátoddal 50esként és slussz passz.Meg a 124ccm helyére szikraforgácsoltass egy 49ccm et.domború lesz, beveszi a rendőr(máramelyik nem ért hozzá, ami ért vagy rendes és elenged,vagy szopsz). Nem minden esetben,de a létező megoldások közül talán a legéletszerűbb.És imádkozz, h gondtalan,rendőrmentes motorozásod legyen!
üdv
Nagyon szépen köszi a válaszokat Siki, meg BlueDT, meg persze mindenkinek aki kicsit is gondolkodott a kérdéseimen
A DT-m felnijeibe 288 van beleütve, de én is olyan "92-esre becsültem minimum.Megnyugtattál, hogy "94 körüli lehet így még viszonylag fiatal a kicsike.
BlueDT a mocid állati, ha nem lenne ellenedre adhatnál msn címet felvennélek kiokíthatnál, hogy "s mint
készült a gép, meg mit is tud.Nagyon bejön eszetlen jó:D
A gépem meg nemtom h hogy is van.Külföldi a DT de nem tom honnan jött valszeg osztrák.
10000-et pörög, de ha ráfexem a menetszélre kiviszi a 115-120at is, csak erőtlen.Nem érzem h több lenne 13 lónál.Nem tom hol tűnnek el a pacik:(
A 124 ccmes felirat meg már nem segíti a rend őreit, mert az már nincs ott a hengeren;)
Viszont felmerült egy új kérdés bennem, aki tud valami hasznosat írjon plíz:
A DT-mre nincsen semmmi papír mert úgy lett behozva valószínűleg alkatrésznek.Semmi papír nincs róla, kishazánkban nem volt még forgalombahelyezve, jelenleg úgy fut, mint 50es:D
Kérdésem:
Lehet-e forgalomba helyezni valamilyen módon? Levizsgáztatni KPM-nél h kapjon kis papírkát?Esetleg folytani h télleg mehessen 50esként?
Apropó a 200as DT WRről tud valaki valami infót?Nagyon ppec kis gép az:D
SZEVASZTOK
Nagyon keresek egy gyujtótekercset de sehol nem találok,ha tudtok segítsetek
egy yamaha tdr hez kéne 96évj 125 cc de lehet a régebbi is jó bele
itt egy kép
Tudtok mondani olyan helyet ahol műanyag idomokat, DT matricát lehet venni?
Köszi
takinak a szerelők királyának
azt üzenem hogy este legyen nagy a pofája!!
vagy valami segitséget írjatok má
taki a piros dts-nek azt üzenem hogy a pofádat, befogod!!!!!
Nincsenek rajta panelok, azok a feületek a vasmag széle. Körülötte forognak az állandó mágnesek, ami feszültséget indukál azokban a tekercsekben, amiket látsz körben. A vasmag a jobb hatásfok miatt kell.
Akkor végülis mi a problémád? Csak mert gyújtótekercs az csak egy sima trafó, ami azt a megszaggatott 12V-ot transzformálja fel néhány tízezer voltra, hogy legyen szikra. Bármelyik motoréval működnie kell elvileg.
az ülést azt újonan vetted?vagy felújitottad?
mayorka19@hotmail.com címre küldheted.Ez az msn címem is.Úgyhogy te is felvehetsz.
Előre is köszi
Bementem szerelőmhöz,mondom lefényképezem a gyujtótekercset.De ennek a szélein nem mágnes van a jobban megnézed,hanem kis panelok
nem?
Csak mert a képen nem gyújtótekercs van...
Amúgy meg tudok motorozni terepen, de igazán komoly terepen mindig benne van a csukás veszélye,ami nem probléma soha!
Természtesen utcára jó.
A barátom DTje 99es évjárat volt, videóm is van róla belepörgött a 11.500ba.
A 92es motort mégha tótágast állnál se tudnád forgalomba helyezni.Kéne az eredeti forgalmija, a hivatalos fénymásolat sem ér ár szart sem.de tárgytalan mert 96ősze most a limit!!!az előttieket csak veteránként ha xxx évesek.Mivel ez lenne az első forgalomba helyezés, ezért regadót kéne fizetni...(most csak 93ezer )de mondom lehetetlen koránál fogva.Írjál magyar adásvételit, ha az sincsen, akár a barátoddal 50esként és slussz passz.Meg a 124ccm helyére szikraforgácsoltass egy 49ccm et.domború lesz, beveszi a rendőr(máramelyik nem ért hozzá, ami ért vagy rendes és elenged,vagy szopsz). Nem minden esetben,de a létező megoldások közül talán a legéletszerűbb.És imádkozz, h gondtalan,rendőrmentes motorozásod legyen!
üdv
El kell mondanom még egyszer mert nem tok betelni vele:D
Nagyon szépen köszi a válaszokat Siki, meg BlueDT, meg persze mindenkinek aki kicsit is gondolkodott a kérdéseimen
A DT-m felnijeibe 288 van beleütve, de én is olyan "92-esre becsültem minimum.Megnyugtattál, hogy "94 körüli lehet így még viszonylag fiatal a kicsike.
BlueDT a mocid állati, ha nem lenne ellenedre adhatnál msn címet felvennélek kiokíthatnál, hogy "s mint
készült a gép, meg mit is tud.Nagyon bejön eszetlen jó:D
A gépem meg nemtom h hogy is van.Külföldi a DT de nem tom honnan jött valszeg osztrák.
10000-et pörög, de ha ráfexem a menetszélre kiviszi a 115-120at is, csak erőtlen.Nem érzem h több lenne 13 lónál.Nem tom hol tűnnek el a pacik:(
A 124 ccmes felirat meg már nem segíti a rend őreit, mert az már nincs ott a hengeren;)
Viszont felmerült egy új kérdés bennem, aki tud valami hasznosat írjon plíz:
A DT-mre nincsen semmmi papír mert úgy lett behozva valószínűleg alkatrésznek.Semmi papír nincs róla, kishazánkban nem volt még forgalombahelyezve, jelenleg úgy fut, mint 50es:D
Kérdésem:
Lehet-e forgalomba helyezni valamilyen módon? Levizsgáztatni KPM-nél h kapjon kis papírkát?Esetleg folytani h télleg mehessen 50esként?
Apropó a 200as DT WRről tud valaki valami infót?Nagyon ppec kis gép az:D
Előre is köszi mindenkinek
Nagyon keresek egy gyujtótekercset de sehol nem találok,ha tudtok segítsetek
egy yamaha tdr hez kéne 96évj 125 cc de lehet a régebbi is jó bele
itt egy kép