...nekem pl egy 2003-as évj. 80-as, poweres DT-m van és egy KTM SX125-ös endurót, úgy odacsaptam vele, mint a szart!!
A DT-n semmi tuning nincs csak külföldni alkatrészek vannak benne és sokkal erősebbek, mint a sima powerexline vagymás egyéb magyar kacatok!
ktm sx az crossgép az exc az endúró
ktm sx 125 meg majdnem 40 paci egy dt 80-as ha geci jó akkor 15 LE de akkor már a holdról vannak benne a cuccok!!
ez abban az esetben lehetett ha a ktm nem volt beindítva másképpen kivitelezhetetlen a mutatvány!
Érdekel valakit 1 új 0 km-es DT 50-es akciós áron?
Nekem van egy és 550.000.- az ára, tehát jóval az új ár alatt. Ja, szalonból.
Ha valakit érdekel hívjon. 06-30-40-89-176
Sziasztok!
Nekem van egy 80-as DT (96-oskiadásu) szeretném egy kicsit megtuningolni.Milyen kipufogót lenne érdemesrá venni, és ezek naggyából milyen árba vannak?
Szevasztok!
Ahogy nézegetem a fórumot, azzt látom, hogy mindenki a nagy márkájú motorokról beszél!
KTM, Kawasaki...nekem pl egy 2003-as évj. 80-as, poweres DT-m van és egy KTM SX125-ös endurót, úgy odacsaptam vele, mint a szart!!
A DT-n semmi tuning nincs csak külföldni alkatrészek vannak benne és sokkal erősebbek, mint a sima powerexline vagymás egyéb magyar kacatok!
Amúgy ha érdekel vkit egy 125 DT akkor szóljon mopst újítattam, küldök képet is meg elmondok róla mindent!
nacsá
Csak azért mert nemcsak én fogom használni a motort hanem a tesvérem is.Ezért már inkább 1 rendes motort veszünk minthogy kettő szart vennénk használtan! Ja meg azért vettem ötvenest ,ert motorozni tanulni és belejönni ez is elég meg városi vagyok és a rendőrök így is szopatni akarnak de hát becumizzáka fa**omat mert 50-es!
Hy nekem a legújabb dt-m van.és nagyon megvagyok vele elégedve. Ahogy én használom átlagosan eszik 3 littyót. Ez általában terepen ahol húzom is neki . A tankja 6.5 liter úgyhogy hosszab utat is kiibír itatás nélkül. Nekem végbe megy 80 körül de semmi tuning nincs benne és még menne többet is csak akkor már gyilkolná a dugót. Hát szerelni meg nem nagyon szoktam legfeljebb a sztendert mert meg kell valljam a yamahától elég szar megoldás. Mert mindig lötyög és alátétet kell alá tenni hogy ne kotyogjon de azt meg havonta szinte cserélni kell mert megeszi.Ezen kívül jó kis gép, örömmel ajánlom!
Dt50 esek! lene pár kérdésem
sokat eszik?
hány lityós a tankja?
végsebeség?
sokat kell szerelni?
mármint csak simán aszfalton közlekedésnél.crossozni nem szeretnék vele,max egy kis földút
hát tudni kéne hogy mikori dt be kell.
de vagy vértestolnán a Grofnál, ő kimondottan dt kel foglakozik, kintről hordja be őket, meg az alkatrészeket is.
a másik meg a Szatyina Tarjánban. ő meg mindenféle motorokal foglalkozik. alkatrészti sárul. én tőle vettem az lc2 es dt be az első telot, kompletten a kormánynyakkal együtt volt 20 guriga.
...nekem pl egy 2003-as évj. 80-as, poweres DT-m van és egy KTM SX125-ös endurót, úgy odacsaptam vele, mint a szart!!
A DT-n semmi tuning nincs csak külföldni alkatrészek vannak benne és sokkal erősebbek, mint a sima powerexline vagymás egyéb magyar kacatok!
ktm sx az crossgép az exc az endúró
ktm sx 125 meg majdnem 40 paci egy dt 80-as ha geci jó akkor 15 LE de akkor már a holdról vannak benne a cuccok!!
ez abban az esetben lehetett ha a ktm nem volt beindítva másképpen kivitelezhetetlen a mutatvány!