igen
és légteleniteni is ugy kell, ha frissen rakod össze.
tegyél a benzinbe olajat, és indisd be a mmotort.
a csövet meg hutd le a karbiról.
alapjáraton éppenhogy csak lökdösni fogja az olajat magyon minimálisat kell neki tolnia.
én fel szoktam csavarni az a lapjáratot, és kézzel fulra huzom az olajpumpa bowdenját, és igy sokkal gyorsaban megjelenik az olaj, és le is légtelenedeik.
SUZUKIST írta: "legalább egy rendes név nem mint az hogy jeee stb..."
Bocsi, de nem érdekel a véleményed...
Én nem mondtam neked semmit, csak te annyira el vagy szállva magadtól.
Én leszarom hogy ki vitatkozik rajtam kívül, csak te olyan vagy hogy minnél
több embert akarsz a vitádba belerángatni...
Én ezennel ezt a témát lezárom...
ui.: Ja és nekem nem is DT-m van, mert már eladtam...
tudja valaki hogy hogyan lehet megállapitani hogy működik-e az olajszivattyú,mert most raktam össze a mocim.ha leveszem a slagját akkor nyomni kell az olajat neki?
én sokallom érte a 17 et bontottam alamelláért.
az enyémhez 35 lenne úgy hogy a gyárból jön, de pesten 12 ért felragasztoták, csak tudni kell a pontos vastagságot-
Köszi! A helyi motorosboltban azt mondták hogy a gyári yamaha kb.80ezerbe lenne azér akakrtam bontottat! Énis cserélnék lamellákat is! Felhívtam 1bontót ott azt mondták hogy a használtat új lamellákkal 17be adnák! Csak azagáz hogy qrva messze volt!
A mocim meg köszöni a dícséretet! Egyébként szerintem több köze van egy yz hez mint dt hez! Nemtudom de nemsok szaladgál belőle kishazánkban !
nekem a husky ba 99 ezer volt a komplett kosár az előző gazdi cserélte, de odaadta a régit is. ebbe is vmi könyitett sport buziság van azért ilyen baszott drága
formasabb mint a tobbi sima DT,gondolom jobban is megy szerintem a kosar nem olyan nagy penz inkabb ujjat tennek a helyedben.
cca 10000 Ft az uj,LC-be volt 1200 Sk 8000 Ft max eredeti YAMAHA,es ha mek szerzel valami mas markat mondjuk WISECO-t akkor az a legjobb,meg konnyitett es dural otvozetbol van szivosabb joval mint az eredeti az van a kx-unkon,erezni kulombseget,de mink lamellakat is csereltuk tuningosra.
cca suly nereseg 450-530 g ez sok ha ugy vesszuk kissebb a rotacios meghalytasra szant ero, nagyobb a motor hatasfoka.
alulrol hamarebb felveszi a fordulatot.font meg mindegy.
az a jo hogy nem kell kuplungolni meg vissza valtani annyit kanyarban .
Szevasztok! Nekem dt200wr em van és ehhez kéne pár alkatrész! Olcsó bontott de jó állapotú cuccok kellenének! Ha valaki tud Segítsen!! Veszprém megye körzetében kellene!(pár megyével arrébb még elmegyek)
na és akkor mi van ha tobb motorod volt a tulajdonodban mint nekem
,én nem veszek azér mocit hogy legyen ozt ha megunom eladom.
kulomben is mivel hogy mocikkal foglalkozom a helyett hogy itt okoskodjak mint eggyesek , tobb moci van nálam mint neked azon a 2cm -es papir cetliden ,ja és nem -MZ-k jawák meg ilyen szarok.
már megint te kezded hogy istenítem a TS-t
azt honnand vetted te tulok mert az a nevem?
Ha nagyarc lennék elkezdeném felsorolni a motorokat amik voltak 1oldal kevés lenne.A mostani motor"kotlokergeto"többet tud a te összes motorodnál(+kicsit ritkább)de tök mindegy néz utána mielött jártatod a szád(ami nem kicsi ellenben az agyaddal)A dt jó motor te nagypályás TS istenkirály.Nem baj ha nem jössz ide többet jot vitáztunk
Sziasztok egy 92es évjáratú dt125-öm van, de csak 15 lovas. A télen leszedtem az egész kipufogó rendszert, de nem nagyon találtam benne semmi folytást. A végdobban lehet? Vagy hallottam olyat is hogy a karbiban is lehet? Lécci segítsetek!
"Éljen" már ez a topik...
Mizu van????
Ki volt már kinnt motorzni
ebben az évben.
Én am nekem nem is DT-m van hanem egy derbit vetttem.
és légteleniteni is ugy kell, ha frissen rakod össze.
tegyél a benzinbe olajat, és indisd be a mmotort.
a csövet meg hutd le a karbiról.
alapjáraton éppenhogy csak lökdösni fogja az olajat magyon minimálisat kell neki tolnia.
én fel szoktam csavarni az a lapjáratot, és kézzel fulra huzom az olajpumpa bowdenját, és igy sokkal gyorsaban megjelenik az olaj, és le is légtelenedeik.
Bocsi, de nem érdekel a véleményed...
Én nem mondtam neked semmit, csak te annyira el vagy szállva magadtól.
Én leszarom hogy ki vitatkozik rajtam kívül, csak te olyan vagy hogy minnél
több embert akarsz a vitádba belerángatni...
Én ezennel ezt a témát lezárom...
ui.: Ja és nekem nem is DT-m van, mert már eladtam...
az enyémhez 35 lenne úgy hogy a gyárból jön, de pesten 12 ért felragasztoták, csak tudni kell a pontos vastagságot-
A mocim meg köszöni a dícséretet! Egyébként szerintem több köze van egy yz hez mint dt hez! Nemtudom de nemsok szaladgál belőle kishazánkban !
formasabb mint a tobbi sima DT,gondolom jobban is megy szerintem a kosar nem olyan nagy penz inkabb ujjat tennek a helyedben.
cca 10000 Ft az uj,LC-be volt 1200 Sk 8000 Ft max eredeti YAMAHA,es ha mek szerzel valami mas markat mondjuk WISECO-t akkor az a legjobb,meg konnyitett es dural otvozetbol van szivosabb joval mint az eredeti az van a kx-unkon,erezni kulombseget,de mink lamellakat is csereltuk tuningosra.
cca suly nereseg 450-530 g ez sok ha ugy vesszuk kissebb a rotacios meghalytasra szant ero, nagyobb a motor hatasfoka.
alulrol hamarebb felveszi a fordulatot.font meg mindegy.
az a jo hogy nem kell kuplungolni meg vissza valtani annyit kanyarban .
,én nem veszek azér mocit hogy legyen ozt ha megunom eladom.
kulomben is mivel hogy mocikkal foglalkozom a helyett hogy itt okoskodjak mint eggyesek , tobb moci van nálam mint neked azon a 2cm -es papir cetliden ,ja és nem -MZ-k jawák meg ilyen szarok.
már megint te kezded hogy istenítem a TS-t
azt honnand vetted te tulok mert az a nevem?
legalább egy rendes név nem mint az hogy jeee
ilyen névtol ne is várj sokat.
kuldj mail-t segítek neked
csak itt nem lehet mert itt a sok ész,én csak a hulye vagyok.
kele14@stonline.sk