Nekem majdnem 2 éve a KPM vizsgán utólagosan felszerelt nappali menetfényekkel ment át a motor hiba nélkül. A hátsó lámpának világítania kell a DRL-el együtt, aztán már helyzet kapcsolásakor teljesen ki kell hogy kapcsoljon a nappali fény. Valamint a DRL-nek megnézik minden megfelelőségét.
Régebben még az SV-nél és az R1-eknél sem világíthatott 2 tompított egyszerre. Sosem értettem miért, baromság volt és bután is nézett ki, hogy egy oldalon fényszóró a másikon helyzetjelző...... fax volt, aki ezt hagyta jóvá.
Lásd. HD és ilyenek, ahol akár 3-5 fényszóró is van elől, persze van egy nagy és kisebbek a többiek.
Amúgy meg pont jó lenne ha az lenne az alkalmazható megoldás, hogy a fényszóró + 2 DRL, hiszen semmiképp nem utalna féloldalas autóra, mert olyan autó nincs ahol 3 egyszerre világító lámpa van egy oldalon.
Ja-ja, második olvasatra már értelmeztem én is. De mindenestre érdekes hogy a gyári konstrukció jó (egyébként is jó) az utólagos nem. Tisztára mint anno a pótféklámpa esetében.
Magyarországon szerintem sehogy:
- tompítottál együtt nem éghet;
- a tompított használata viszont motoron kötelező.
- 2 db-ot eleve nem tehetsz fel motorra.
Úgy tűnik végre találtam egy E jeleset. Nem kinai ár, nem tudom szabályosan bekötni menetfényként, de legalább az E jelzés miatt nem csesztethetnek külföldön.
Amúgy meg pont jó lenne ha az lenne az alkalmazható megoldás, hogy a fényszóró + 2 DRL, hiszen semmiképp nem utalna féloldalas autóra, mert olyan autó nincs ahol 3 egyszerre világító lámpa van egy oldalon.
Amelyiken pedig gyárilag nincs DRL, azon kötelezően világítania kell a tompított fényszórónak. Vagyis ....
Meg ha jól emlékszem a gyári DRL-es motorokon nem a fényszóró mellett van még kettő világítás.
- tompítottál együtt nem éghet;
- a tompított használata viszont motoron kötelező.
- 2 db-ot eleve nem tehetsz fel motorra.
https://onroad.hu/2017/01/29/nappali-menetfeny-motoron-szabad-vagy-sem/
Hogy lehet bekötni szabályosan?
https://www.hansen-styling-par...