Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem majdnem 2 éve a KPM vizsgán utólagosan felszerelt nappali menetfényekkel ment át a motor hiba nélkül. A hátsó lámpának világítania kell a DRL-el együtt, aztán már helyzet kapcsolásakor teljesen ki kell hogy kapcsoljon a nappali fény. Valamint a DRL-nek megnézik minden megfelelőségét.
Ha ezeket a duplán világítókat (Tuono, RSV) valaki féloldalas autónak nézi, hát akkor az mást is benéz!
Erre én is emlékszem, hülyén is néztek ki. Elég közel vamnak egymáshoz, hogy megtévesztö legyen. De az fjr pl elsö perctöl duplán világít
Régebben még az SV-nél és az R1-eknél sem világíthatott 2 tompított egyszerre. Sosem értettem miért, baromság volt és bután is nézett ki, hogy egy oldalon fényszóró a másikon helyzetjelző...... fax volt, aki ezt hagyta jóvá.
Ezen már én is gondolkodtam, hogy a több fényszóró os hogy lehet.
Lásd. HD és ilyenek, ahol akár 3-5 fényszóró is van elől, persze van egy nagy és kisebbek a többiek.
Amúgy meg pont jó lenne ha az lenne az alkalmazható megoldás, hogy a fényszóró + 2 DRL, hiszen semmiképp nem utalna féloldalas autóra, mert olyan autó nincs ahol 3 egyszerre világító lámpa van egy oldalon.
Elnézést
Ami kiegészítő féklámpa, helyesen.
Ja-ja, második olvasatra már értelmeztem én is. De mindenestre érdekes hogy a gyári konstrukció jó (egyébként is jó) az utólagos nem. Tisztára mint anno a pótféklámpa esetében.
De nem a fényszóróval együtt/mellett!
Amelyiken pedig gyárilag nincs DRL, azon kötelezően világítania kell a tompított fényszórónak. Vagyis ....
Nem, de motorra egyébként is egyet dukálna. Viszont osztott formában már több megoldást is láttam gyáriban, ami akár kettönek is számithatna.
Mert az gyári, engedélyeztetve van.
Meg ha jól emlékszem a gyári DRL-es motorokon nem a fényszóró mellett van még kettő világítás.
Akó fasza de újabbról nem tudok.
Azt anno en szedtem ossze Mackonak es megkertem mint szaksajto kerdezze meg.
Igy tudom én is. De mint irtam a gyári új motorokon viszont elfogadja a rendőr, az nkh,mimdenki.
Viszont vannak gyári megoldások új motorokon, azt nem tudom akkor hogy magyarázzák.
Le kell szarni, fel kell rakni, ne vakítson de világítson.
Magyarországon szerintem sehogy:
- tompítottál együtt nem éghet;
- a tompított használata viszont motoron kötelező.
- 2 db-ot eleve nem tehetsz fel motorra.
Nem tudok frissebbről, mint amit az onroad anno végigjárt:
https://onroad.hu/2017/01/29/nappali-menetfeny-motoron-szabad-vagy-sem/
az elmúlt egy évben nem követtem a jogszabály változásokat.

Hogy lehet bekötni szabályosan?
Üdv. Megvannak már a lámpák? Egyébként be lehet kötni szabályosan, és már itt is elfogadott a használatuk.
Minden esetre vazelint a biztonság kedvéért vigyél magaddal, ha mégsem alakulna jól a dolog!
csak Mo-n nem megengedett...
Pont nem az E jelet fogja keresni, ha messziröl látszik hogy nem jól világít
Úgy tűnik végre találtam egy E jeleset. Nem kinai ár, nem tudom szabályosan bekötni menetfényként, de legalább az E jelzés miatt nem csesztethetnek külföldön.

https://www.hansen-styling-par...