Szia,
Én egy Philips Daylight 9 komplett autós DRL szettet szereltem fel. Motor indítása után automatikusan bekapcsol, ha ráadod a tompítottat, akkor kialszik. Illetve motor leállítását követően kb. 10 másodperc múlva lekapcsol.
inkább egy "led relé"
vannak teljesítményfüggetlen elektronikus villogtatók, a régit kiveszed az újat bele, max egy nagyon kicsit kell mókolni
de van többféle kivitel szóval biztos lesz olyan ami neked kell
Előttem már kérdezték, de nekem is ugyan az a gondom, hogy kicseréltem az indexeimet LED-esre és gyorsan villog. Milyen ellenállást kell vegyek bele? Vagy akinek van eladó kérem jelezze! Üdv
Nos ujbol neki ugrok ennek a nappali menetfeny/kidlampa temanak,
Tudom szabalyosan nem lehet bekotni MO-n, de inkabb lassanak mint ekussenek,
Lehetolgeg E jeleset keresnek a kulfoldi turak miatt. Tetszik a fem "burkolattal/ "buko kerettel++ ellatott kivitel,
Viszont nem akarok villogos valtozatot eleg ha csokkentett es normal fenye van (a csokkentett se fontos) Viszont nem szeretne ket kapcsolos kivitelt ezert, a kinai Cree csippesek kiesnek,
Hali mindenki,
Az lenne a kérdésem cseréltem indexeket ledesre de persze felgyorsult a villogása... tudok e esetleg lassítani rajta valamilyen módon és mi kell hozzá?
Köszönöm előre is a segítséget
Ja, ez sem street legal. Ugyanúgy az összes Osram, stb. automotive LED fényforrások csomagolásán is ott a jelzés, hogy csak "dekorációs" (pl. utastér) célra használhatod - féklámpába / indexbe / helyzetjelzőként nem.
Már több mint egy éve MOSFET technológiásra cseréltem a feszszabályzómat - nem vártam meg, míg megpukkan a gyári. Legfőképpen a drasztikus terheléscsökkenés miatt - az összes izzót LED fényforrásra cseréltem időközben, ezért a gyári cuccnak még több "felesleges" feszültséget kellett volna elmelegítenie.
Mint Hondásnak, neked is ajánlom ezt a megoldást.
A vetítési képe a halogénhez hasonló, szabályos. 3x-5x drágább a noname verziókhoz képest (kb. 29 eFt/pár).
Igen, képes voltam kiadni ennyi pénzt, leginkább az alábbiak miatt:
- nálam az izzócseréhez szét kell kapni a fejidomot / óracsoportot, ami esetemben a "nemszeretem munka" kategóriába tartozik. Véleményem szerint egy márkás termék kisebb valószínűséggel / ritkábban fog tönkremenni. Annál is inkább, hogy a motoron Philips Daylight 9 nappali menetfény van, szóval a fényszórót csak szürkület után használom.
- idegesítene a folyamatosan zümmögő ventik zaja
- nem kedvelem a kábelen lógó külső drivereket / egyéb tyúkbeleket
Szia! Nekem mint említettem a tompítottam még xenonos,de ha kipurcan a xenon akkor agyalok oda is a LED-sen! Még sötétben nem tudtam kipróbálni a reflektort hogy milyen! Az viszont érdekelne hogy milyen a vetítés képe LED-el? Ugyanis többen mondják hogy az nem biztos hogy jó lesz! Nálad mi a tapasztalat?
attól még lehet szar, hogy szabadon forgalmazható az egt államaiban (A CE-jelölést azért vezette be az Európai Bizottság, hogy lehetővé tegye általa a termékek szabad áramlását anélkül, hogy a termék forgalmazásához minden tagállamban külön megfelelőségi nyilatkozatot kellene szerezni.)
Az Rohs pedig 2011/2013-tól él. Iso-t már beszéltünk.
Ezért kell olyat venni aminek a led chip kicsi pont. Nem pedig egy nagyobb felület. A kisebb pontszerű fényforrás közelebb áll az izzószálas izzóhoz. Nekem 3 éve van az autóba és tökéletes.
Az a bajom ezekkel a kínai noname kici óccó LED fényforrásokkal, mint az univerzális kínai xenonnal: vakítanak, mint a MiG-29 leszállófényei. A LED modulok legtöbbször még csak véletlenül sincsenek fókuszpontban.
Pl. mint az alábbi videón látható modell: http://youtu.be/YsLUQ2jqIfU
XX-en nekem mind a tompítottban, mind a reflektorban H7-es foglalatú venti nélküli, tehát passzív hűtésű Philips LED fényforrások vannak. Gumiharangot én is kivágtam a megfelelő légáram bztosítása céljából.
Sok LED lámpa ház nem engedi a gumiharang visszatetelet. De a nem ventilátoros LED keskenyebb és rövidebb is így mehet vissza. A hűtése is a harangon kívül van.
Én egy Philips Daylight 9 komplett autós DRL szettet szereltem fel. Motor indítása után automatikusan bekapcsol, ha ráadod a tompítottat, akkor kialszik. Illetve motor leállítását követően kb. 10 másodperc múlva lekapcsol.
vannak teljesítményfüggetlen elektronikus villogtatók, a régit kiveszed az újat bele, max egy nagyon kicsit kell mókolni
de van többféle kivitel szóval biztos lesz olyan ami neked kell
Tudom szabalyosan nem lehet bekotni MO-n, de inkabb lassanak mint ekussenek,
Lehetolgeg E jeleset keresnek a kulfoldi turak miatt. Tetszik a fem "burkolattal/ "buko kerettel++ ellatott kivitel,
Viszont nem akarok villogos valtozatot eleg ha csokkentett es normal fenye van (a csokkentett se fontos) Viszont nem szeretne ket kapcsolos kivitelt ezert, a kinai Cree csippesek kiesnek,
Tippje valakinek?
Az lenne a kérdésem cseréltem indexeket ledesre de persze felgyorsult a villogása... tudok e esetleg lassítani rajta valamilyen módon és mi kell hozzá?
Köszönöm előre is a segítséget
Mint Hondásnak, neked is ajánlom ezt a megoldást.
Igen, képes voltam kiadni ennyi pénzt, leginkább az alábbiak miatt:
- nálam az izzócseréhez szét kell kapni a fejidomot / óracsoportot, ami esetemben a "nemszeretem munka" kategóriába tartozik. Véleményem szerint egy márkás termék kisebb valószínűséggel / ritkábban fog tönkremenni. Annál is inkább, hogy a motoron Philips Daylight 9 nappali menetfény van, szóval a fényszórót csak szürkület után használom.
- idegesítene a folyamatosan zümmögő ventik zaja
- nem kedvelem a kábelen lógó külső drivereket / egyéb tyúkbeleket
Hiszen 20-30 watt az egész motorra elég, korábban meg csak a tompított vitt el 50-60 w-ot.
attól még lehet szar, hogy szabadon forgalmazható az egt államaiban (A CE-jelölést azért vezette be az Európai Bizottság, hogy lehetővé tegye általa a termékek szabad áramlását anélkül, hogy a termék forgalmazásához minden tagállamban külön megfelelőségi nyilatkozatot kellene szerezni.)
Az Rohs pedig 2011/2013-tól él. Iso-t már beszéltünk.
HOgy ebből mi igaz az más kérdés...
Pl. mint az alábbi videón látható modell:
http://youtu.be/YsLUQ2jqIfU