köszi a válaszokat! a fázis lekötéssel/megszakítással gondolkodtam én is, de lehet hülye kérdés lesz a hozzá tartózó tekercsek akkor nem fognak leégni-megpirulni a terheletlenség miatt?
Le kell kötni 1-2fázist a fesszabról aztán nincs melegedés mert nem lesz mit elfűteni.
Nekem volt olyan motorom amin alapból 2 fázis ment csak a fesszabra és ha világítást kapcsoltam akkor egy relé ráadta a 3. Fázist is
Sziasztok
valaki tud hozzaertot aki szinváltás miatt a gyari sarga szinu muszerfalvilagitast mas szinure ki tudja forrasztani-cserelni
Muszerfal kezben, smd ledek kezben szaktudassal biro pesti emberket keresek. Koszonet
Nah, új infó... Miért? Szerintem egy sor4 injector nem megy el 1-2 órát akkuról... Én kondenzátorral oldottam meg (25V 35.000uF.), azt töltögeti, mosfet fesszab... Egy hengeres a motor, injectoros.
Jól gondolod! Ha a generátorról leveszed a fogyasztókat, akkor a feszültség-szabályzó fog melegedni, mert az fogja a teljesítményt felemészteni. Tehát össze kell adni a fogyasztók teljesítményét, majd egy annak megfelelő ellenállást bekötni, csak izoláltan elhelyezni, mert a forrasztópákányi teljesítmény azt fogja melegíteni. Nehogy felgyújtson valamit.
sziasztok!
az lenne a kérdésem ha pályamotort építek és leveszem a "fogyasztókat" /lámpa stb leszerel/ érdemes-e valamit tenni a helyére hogy a generátor-fesz-szabályzó ne haljon meg idő előtt, mert gondolom mivel gyárilag állandó világítással van tervezve a rendszer és olyankor is melegszik a generátor és fesz-szabályzó így hamarabb adná meg magát. valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata vagy tippje? gondolkodtam egy második fesz-szabályzó felszerelésén is párhuzamosan az eredetivel vagy valami elrejthető fogyasztót bekötni ?
köszi!
Szeretnék az LTZ-be xenont rakni. Találtam az ebay-en H6m foglalathoz viszonylag márkás szettet. Kérdésem az lenne, hogy valaki már épített be ilyet vagy valami más félét? Ebbe van reflektor szál, vagy ez csak sima tompított?
Sziasztok!
Aprilia sr50 old már a végén járok a felújításnak és a világítással van egy kis gond( vannak elméleteim de gondoltam közzé teszem)
Menet közben elkezd villogni, pulzálni a világítás elől hátul. Megállok vele és nagyon nehezen akar visszatérni a világítás és olyankor az indexek sem jók. Új feszszabályzó van benne aksi viszont nincs.
Helló!
Szükségem lenne egy kis segítségre.
A probléma:
Nemrég vettem egy rieju rs2-t amit elvittem szerelőhöz h nézze át és rakja be az aksit.eddig ok.miután visszakaptam már nem volt se világítás se műszerfal visszajelzés csak index és féklámpa.(elötte volt)gondoltam biztos a fesszabályzó megadta magát ezért a gyári guilera helyett vettem egy ducati energia-t.a gondom h most sem jó sőt még a biztosítékot is egyből kisüti amint hozzáértetem az akksi polusaihoz a csatikat.
Valakinek valami ötlet?
huh! hát kösz a sok infót de konkrétan én arra gondoltam amit itt egyik kolega leírt hogy még leállítás előtt be tudjam kapcsolni /vagy tartós araszolás esetén/ hogy ne kelljen megállás után még járatni a motort és őrizni amíg visszahűl hanem akkora már ott tudjam hagyni az akku lemerítést meg úgy gondoltam megoldani hogy ne fordulhasson elő hogy eleve a saját reléjének bemenetéről veszem le a tápot mivel az a gyújtással kapcsol!
illetve még annyi hogy már ilyen 25 fok felett de 30-35 ben meg még rosszabb hogy hiába várom meg alapjáraton hogy visszahüljön a motor amint leállítom már megy is fel a 98 fokról egész 108 ig és azt is tudom hogy nem gond annyit ki kell bírni símán de mégis jobb szeretem a kíméletes és precízebb dolgokat.
ezért öntök bele 135 fokos hűtőfolyadékot utána ki nem szarja le mit csinál a technika
és egy endúró a homokbányában jobban izzad mint bármi más az úton
Ez a hőmegfutás természetes a légáromlás megszűnik 5-10 fokot ugrik a hőmérséklet. Ezért ajánlott kb fél percig járatni a motort megállás után. Autóknál pl ha leveszed a gyújtást attól még tud menni a hűtő ventilátor. Nekem a motoron rögtön megáll, ha leveszem a gyújtást.
Még egy lehetőség jutott eszembe, a vészleállítónál nem kapcsol ki a venti.
olvastam de nem tudtam értelmezni
mondjuk most sem hogy tud a víz álló helyben(motor nem jár) felmelegedni
én valajhogy arra asszociálltam hogy megy a ventilátor amikor leállítja aztán idegesíti hogy zúg és eszi az áramot(mint nekem pl a huskyn)
Bocs má, de olvastad is?
" gyári rendszer megállás követően a motor eleve feljebb melegszik és kapcsol/na a ventillátor de sokszor arra az ember leveszi a gyújtást mikor meg 2 perc múlva vissza rakja akkor a motor már 106-108 fokos és gondoltam hogy ezt megelőzöm azzal hogy kézel történő kapcsolással a megállás előtt jobban visszahűtöm a motort jobban nem csak 98 fokig ahol a gyári kikapcsol és így megállás utánn sem fog annyira megmelegedni reményeim szerint."
Nekem volt olyan motorom amin alapból 2 fázis ment csak a fesszabra és ha világítást kapcsoltam akkor egy relé ráadta a 3. Fázist is
valaki tud hozzaertot aki szinváltás miatt a gyari sarga szinu muszerfalvilagitast mas szinure ki tudja forrasztani-cserelni
Muszerfal kezben, smd ledek kezben szaktudassal biro pesti emberket keresek. Koszonet
az lenne a kérdésem ha pályamotort építek és leveszem a "fogyasztókat" /lámpa stb leszerel/ érdemes-e valamit tenni a helyére hogy a generátor-fesz-szabályzó ne haljon meg idő előtt, mert gondolom mivel gyárilag állandó világítással van tervezve a rendszer és olyankor is melegszik a generátor és fesz-szabályzó így hamarabb adná meg magát. valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata vagy tippje? gondolkodtam egy második fesz-szabályzó felszerelésén is párhuzamosan az eredetivel vagy valami elrejthető fogyasztót bekötni ?
köszi!
Szeretnék az LTZ-be xenont rakni. Találtam az ebay-en H6m foglalathoz viszonylag márkás szettet. Kérdésem az lenne, hogy valaki már épített be ilyet vagy valami más félét? Ebbe van reflektor szál, vagy ez csak sima tompított?
http://www.ebay.com/itm/Xentec...
Aprilia sr50 old már a végén járok a felújításnak és a világítással van egy kis gond( vannak elméleteim de gondoltam közzé teszem)
Menet közben elkezd villogni, pulzálni a világítás elől hátul. Megállok vele és nagyon nehezen akar visszatérni a világítás és olyankor az indexek sem jók. Új feszszabályzó van benne aksi viszont nincs.
Szükségem lenne egy kis segítségre.
A probléma:
Nemrég vettem egy rieju rs2-t amit elvittem szerelőhöz h nézze át és rakja be az aksit.eddig ok.miután visszakaptam már nem volt se világítás se műszerfal visszajelzés csak index és féklámpa.(elötte volt)gondoltam biztos a fesszabályzó megadta magát ezért a gyári guilera helyett vettem egy ducati energia-t.a gondom h most sem jó sőt még a biztosítékot is egyből kisüti amint hozzáértetem az akksi polusaihoz a csatikat.
Valakinek valami ötlet?
illetve még annyi hogy már ilyen 25 fok felett de 30-35 ben meg még rosszabb hogy hiába várom meg alapjáraton hogy visszahüljön a motor amint leállítom már megy is fel a 98 fokról egész 108 ig és azt is tudom hogy nem gond annyit ki kell bírni símán de mégis jobb szeretem a kíméletes és precízebb dolgokat.
és egy endúró a homokbányában jobban izzad mint bármi más az úton
Még egy lehetőség jutott eszembe, a vészleállítónál nem kapcsol ki a venti.
olvastam de nem tudtam értelmezni
mondjuk most sem hogy tud a víz álló helyben(motor nem jár) felmelegedni
én valajhogy arra asszociálltam hogy megy a ventilátor amikor leállítja aztán idegesíti hogy zúg és eszi az áramot(mint nekem pl a huskyn)
" gyári rendszer megállás követően a motor eleve feljebb melegszik és kapcsol/na a ventillátor de sokszor arra az ember leveszi a gyújtást mikor meg 2 perc múlva vissza rakja akkor a motor már 106-108 fokos és gondoltam hogy ezt megelőzöm azzal hogy kézel történő kapcsolással a megállás előtt jobban visszahűtöm a motort jobban nem csak 98 fokig ahol a gyári kikapcsol és így megállás utánn sem fog annyira megmelegedni reményeim szerint."