Én most tettem a Bandit 1250-be a reflektorba ventilátoros 36W-os LED-et! A tompítottamban xenon van! Na a LED brutálisan erősen világít! Simán erősebb mint a xenon! Viszont a gumi harangot nem tettem vissza a LED-es lámpánál vissza,mert gondolom a hűtésnek nem tesz jót ha egy zárt gumi házban van. Meg lehet nem is tudnám visszarakni mert a LED hosszabb is! Ti visszaraktátok az ilyen ventilátorosnál a gumi házat? Mik a tapasztalatok?
Mit nem értesz? Az iso egy minóség biztosítási szabvány (igaz ez a régebbi). Ha azt vállalod, hogy minden 10 termékből kilenc 1 héten belül elromlik és sikerül ilyet vagy ettől jobbat gyártani akkor már megfelelsz a szabványnak.. :)
Csak több ne romoljon el és a dokumentált gyártás eljárásait kövessétek..
A gyáritól 100x jobb. Volt xenon is, az mindentől jobban világított amit idáig próbáltam, de amíg benne volt, addig évente kellett akksit cserélnem. Sosem jártam utána, hogy van-e összefüggés, de mióta nincs xenon, azóta nincs akksi baj.
El bírnék viselni 2x ennyi fényt, de a H1-es ledek csak két oldal felé világítanak...
A gyári ehhez képest is horrorfilmes félhomály volt.
Sötétben latsz is vele rendesen ? Azt tapasztalom hogy inkabb csak latszani lehet a ledekkel mint látni. persze nem a gyári drága megtervezett ledekre gondolok hanem az utólagosokra
Ez csak a helyzetjelző. Nekem viszonylag sok hely van a lámpabúra mögött, úgyhogy melegedéssel sosem volt gondom.
Ilyen mikor minden led világít:
(a valóságban azért nem ennyire szemkisütős, de jól adja)
3 perc alatt összedobtam egy tesztet. Mobiltelefon fénymérőjétől 5cm-re tartott izzóval(nyilván köze nincs a valós értékekhez, de e különbség látható). Értékek sorban: übergagyi led; sima izzó; használható led.
A fehér papírlapon látszik, hogy fényerőtől függően mennyire tűnik el a fehér szín.
Ennyit tudtam segíteni a témában.
Én akváriumhoz építettem lámpát négy éve.
(Azóta napi napi 16 órát megy)
A méretezés hűtőbordából hogy az tényleg meg lehessen hajtani annyi watt-ra amennyi a led névleges teljesítménye, hát nem kis méret. Ez egy bólti ajálás: 11cmx19cm 33mm bordákkal normál hőmérsékletre ahol jár a levegő. Ezért úgy gondolom még ha 5w-os ledekből is épűlt épphogy megvan hajtva.
Attól függetlenűl jó fénye van és tök felesleges hogy 50w teljesítményű legyen.
3 éve van a motoromban, azóta hibátlan. Valamennyire melegszik, de nem vészes. Mivel originál kínai, ezért ki tudja mennyi W, de elméletileg 5W-os ledekből áll, abból meg 10 van rajta. Szóval akár lehet 50W is...
Kb 2x hosszabb mint egy sima izzó.
Nekem foncsor nélkül a sima fekete lámpatest előtt ilyen:
Csak több ne romoljon el és a dokumentált gyártás eljárásait kövessétek..
Mert gondoljátok ha benne van valamilyen e beű azt feszegetik valahol... :)
http://www.rs-shop.hu/Auto-Lam...
https://www.aliexpress.com/ite...
El bírnék viselni 2x ennyi fényt, de a H1-es ledek csak két oldal felé világítanak...
A gyári ehhez képest is horrorfilmes félhomály volt.
Ilyen mikor minden led világít:
(a valóságban azért nem ennyire szemkisütős, de jól adja)
Azt még nem mértem, hogy én itt a felső sarkakban hogy férek el, illetve a melegedés és a fele távolság milyen hatással lenne a műanyagra.
http://allegro.pl/honda-cbf-60...
A fehér papírlapon látszik, hogy fényerőtől függően mennyire tűnik el a fehér szín.
Ennyit tudtam segíteni a témában.
(Azóta napi napi 16 órát megy)
A méretezés hűtőbordából hogy az tényleg meg lehessen hajtani annyi watt-ra amennyi a led névleges teljesítménye, hát nem kis méret. Ez egy bólti ajálás: 11cmx19cm 33mm bordákkal normál hőmérsékletre ahol jár a levegő. Ezért úgy gondolom még ha 5w-os ledekből is épűlt épphogy megvan hajtva.
Attól függetlenűl jó fénye van és tök felesleges hogy 50w teljesítményű legyen.
Kb 2x hosszabb mint egy sima izzó.
Nekem foncsor nélkül a sima fekete lámpatest előtt ilyen:
És egy ideig nagyon melegszik....