Bár annyi van odaírva, de 50 w-nak már elég komoly hűtés kell. Különben kinyúvad, és egy fényszóró amúgy sem egy hűvös alkatrész.
Attól függetlenűl jó minőségűnek néz ki, és biztos jó a fénye is. Szerintem olyan 5w körüli lehet, de az ledből igen szép fényt bocsájt ki.
T10-es helyzetjelző izzót cserélnék motoron ledes-re. Első izzókról van szó és szemból látszik a teljes izzó. Olyan ledes kialakítást keresek (pl elöl 4 led vagy egy kicsi búra alatt) ami szemből messziről is jól látszik.
Szeretnék a HOnda NTV-re dupla körlámpát venni.
pl: Ebay, Aliexpress.
Mennyire szabályos az ilyen ? a két lámpába egyforma izzó kell? a foncsor különbözik bennük? ( tompított/ távolsági miatt?)
A Vészvillogó kapcsolással egyszerűbb lenne, esetleg az általad javasolt négy diódával??! És egy nyomógombbal vagy kapcsolóval adsz a négy diódán keresztül feszt . a négy égőnek. ?!
ha csak ezárt kell a vészvillogó hagy a picsába
az autósok úgy is utálják a motorosokat szóval villoghatsz te a világ összes lámpájával is akkor se fognak szeretni
elégedjenek meg annyival hogy épen maradtak a tükreik
Köszi, de ezekkel tisztába voltam. Ennél azért biztosabbra szeretnék menni mint, hogy "vegyem meg és próbáljam ki" mert nem olcsó egy ilyen cucc. Aztán ha nem jó dobhatom a kukába mert szétcsesztem az izzó foglalatát.
Magyarul akkor "ki kell tennem" az indexet (mondjuk) mindig balra ÉS bekapcsolni a kapcsolót. Ez elég körülményesnek tűnik....
A gyári indexrelé semmiképpen nem bírná el a 84W-ot? (Nyomógomb + 1-1 nagy áramú dióda jobbra-balra)?
Menet közben, csak megköszönni szeretném vele a (megelőzött) autósoknak az előzékenységüket, segítségüket.
legegyszerűbben: összekötöd egy 2 lábú kapcsolóval a jobb és a bal oldalt és utána bármerre indexelsz villog mindkettő
úgy ahogy a kocsiknál van hogy menjen gyújtás nélkül az bonyolultabb
de
mi a picsának kell ilyen???? semmi értelme
Beteszel egy 12V-os relét, amit egy kapcsolóval a tekercset az egyik oldali villogó izzóra kötöd , az érintkezőjét pedig a nem világító oldal égőjére. Csak vigyázz mert egyszerre 84 W , vagyis a 12 V-on 6 Ampert eszik min.
Szeretnék Bi-Xenont rakni a motoromba. A kérdésem az lenne, hogy a H4 Bi-Xenon izzókon található burkolat mi célt szolgál? Mert sajnos azt el kell róla távolítanom ahhoz, hogy beférjen a foncsorba. Anélkül milyen fénye lenne?
Előre is köszönöm a segítséget!!
Szia!
Igen ilyeneket Én is találtam, de olyan gagyi kínainak néznek ki és nem igen bízok ezekben. Vagy valakinek van tapasztalata ilyen cuccokkal? Azért gondoltam, hogy H4-re szeretném átalakítani, mert azokból már nagyobb a választék.
Hali!
Ha úgyis Xenon-t akarsz bele rakni, akkor semmit nem kell átalakítani. Olyat kell venni, amihez van h6m adapter.
Hirtelen ezt találtam, szóval létezik: https://www.aliexpress.com/sto...
Lehet van jobb is, olcsóbb is de nem erőltettem meg magam.
Amit linkeltél, az csak egy izzó, trafó nélkül működésképtelen... Ha találsz ezzel az izzóval szettet, az akár jó is lehet...
Van egy Suzuki LTZ 400 quadom amibe gyárilag h6m izzó való. Kérdésem az, hogy ez a foglalat valahogy átalakítható H4-re? Szeretnék bele Bi-Xenon rakni mert eddig minden motoromba volt és ebből is nagyon hiányzik. Továbbá mi a véleményetek a Xenon izzókról? Erre most akadtam rá.... Előre is köszi!
tényleg vannak 50 w leírással több is. Méret nincs, kérdése ez mennyivel nagyobb (hely miatt) mint a normál