de neki pont az a cél hogy NE menjen
párhuzamosan meg azt éred el hogy akkor menjen pluszban amikor te akarod de akkor a hőgomba is kapcsol
ha sorban van akkor tudja kikapcsolni, elveszi a jelet a gombától, mintha a gyújtást venné le,
Megcsinálhatod, de a motornak nem gond az a hőmérséklet, nehogy az legyen, hogy a ventilátor lemeríti az akkut! Ha a motor áll akkor a hűtővíz úgysem kering tehát legfeljebb a hűtőben levő kevés vizet tudod valamennyire lehűteni ! De a Te motorod a Te dolgod mit teszel vele! Én nem tenném a helyedben.
Sziasztok!
olyan kérdésem lenne hogy valaki utólagosan a gyári hűtőventillátor-kapcsló rendszer mellé kötött -e már be valaki utólagos kézzel kapcsolható dolgot? működik a gyári rendesen csak nem tetszik hogy sokszor megállás után városi használatban mikor eleve mindig ki be kapcsol a gyári rendszer megállás követően a motor eleve feljebb melegszik és kapcsol/na a ventillátor de sokszor arra az ember leveszi a gyújtást mikor meg 2 perc múlva vissza rakja akkor a motor már 106-108 fokos és gondoltam hogy ezt megelőzöm azzal hogy kézel történő kapcsolással a megállás előtt jobban visszahűtöm a motort jobban nem csak 98 fokig ahol a gyári kikapcsol és így megállás utánn sem fog annyira megmelegedni reményeim szerint. ha valakinek van tapasztalata ötlete vagy hol mit szabad "meghekkelni" hogy ne legyen gond és emmi baj a gyári dolgokkal ugyanis először arra gondoltam a ventillátor kapcsoló relének a vezérlő szálát egy kapcsolón át táppal oldom meg de az ecu fele az nem e okoz gondot vagy a relé kimeneti szálára ugyancsak kapcsoló és erősebb vezeték plusz egy biztosíték a jobb megoldás vagy egy teljesen más?
Sziasztok! Hayabusára vettem indexes ledes hátsó lámpát. Bekötési rajz nincs, és nem is találok. Egy csoki van rajta, azt át dugtam, a két index kábelt is bekötöttem. De maradt két vezeték, amit nem tudok hova kötni. Most világít és indexel, de féklámpa a hátsó fékre nincs, az elsőnél pedig elalszik teljesen. Esetleg vett valaki még hasonlót, van bekötési rajz hozzá esetleg? Köszönöm!
Inkább a fonokot bántja a legjobban. Idővel bemattul. Az aramfelvetele magasabb indulaskor a halogén hézag merten. Ez a begyujtasi aramfelvetel ami sem a vezetékeket sem a kapcsolókat nem teszi tönkre. A Honda inditogomb amúgy is érzékeny a lámpa aramfelvetelere. Sokszor beeg.
Ahogy többször leírtam én személy szerint nem vennék sem halogént sem xenont. Xenonnal sok a probléma.
Köszi a hozzá szólásokat! LED-eset nem szeretnék mert azok szerintem szart se érnek az eddigi tapasztalataim alapján. Milyen márkájú xenont érdemes beletenni ami nem a gagyi kategória?
Leírtam amit elektromos szakemberként tapasztaltam. Nem kötelező figyelembe venni. A feszültség szabályzó árát viszont el is lehet motorozni. A két fényszóró izzókat is az eredeti H4-et tettem vissza a HS1-es -ek helyett .
biztos igaza van
nézd meg mennyit kínlódnak a régi japó endúrósok, mert nem kapcsolnak világítást sosem(vagy csak nagyon ritkán) aztán elfüstöl előbb utóbba fesszab
persze ehhez az is kell hogy a fesszabhűtése is elszaródjon és hiába bírja akár 20 évig is de mindig elszaródik annak aki nem világít mindig
mondjuk az index&féklámpa pont nem sokat számít az már csak a meggy a habon
Ès aki világítás nèlkül jár?
Szerintem ki van az találva,melegszik? Melegedjen az a dolga. (Ahogy írtad is,a + energiát hővé alakítja.)
Különben rá volna írva a motorra,hogy világítás nèlkül használni nem ajánlott.
Persze a "mostani" motoroknál ahol nincs is vill kapcsoló lehet igazad van.
Egy jó tanács:
Vigyázzatok a LED-lámpákkal! A motorok generátora, legalább is a japánoké állandó mágneses gerjesztést használ. Mivel a gerjesztés állandó a fordulat növekedésével keletkező + energiát a feszültség-szabályzó disszipálja el, hővé alakítva azt. Én a motoromon kitapasztaltam, és visszacseréltem az irányjelző és féklámpa stb lámpákat izzóra mert melegedett a feszültség szabályzó. És azóta alig észlelhető melegedés.
Ez nem egész így van.
Kelvin szerinti, azaz színhőmérséklet szerinti csoportosítás:
3000K
Aranysárgás (kadmiumsárga) színe tökéletesen megfelel ködlámpába való használatra, hiszen a sárga fény sokkal hatékonyabban világít ködben, továbbá havas és esős időben, mint a fehér vagy kék fény.
4300K
Sárgás-fehér színe áll legközelebb a nap fényéhez/színéhez. Mivel az emberi szem ehhez a fényhez van szokva, ezért a xenonnal gyártott autók mindig 4300K kerülnek ki a gyártósorokról. Tehát, ha a legjobb láthatóság a célja, mindeképp 4300K izzót válasszon.
5000K
Tiszta fehér színű, sárga és kék beütés nélkül.
6000K+
Ahogy emelkedik a Kelvin fok az izzók színe úgy kékül, majd lilul, viszont az emberi szem egyre gyengébben fog látni ezen körülmények mellett, legfőképpen esős időben, amikor is a kék szín elnyelődik. Az izzó kiválasztásánál mindképp vegye ezt a tényt figyelembe.
Az izzók használatuknál fogva idővel veszítenek színükből, és a sárgás-fehér 4300K-es izzó idővel befehérül, majd bekékül. Mikor már eléri a rózsaszínes árnyalatot, az már gyakorlatilag az izzó élettartamának végét jelenti.
Az LTZ-be szeretnék xenon beszerelni. Előtte több évig volt egy DRZ-m és abba is volt xenon. Iszonyat jó volt, imádtam. Már azzal együtt vásároltam így sajnos nem tudom, hogy milyen fajta és mennyi "K"-s volt. Milyen fajtát érdemes motorba venni? Továbbá az LTZ-ben 2db H6M elcseszett izzó van elől egymás alatt. Ez az izzó is olyan mint a H4-es, hogy van benne tompított és reflektor izzószál is. Szerintetek érdemes mind2 helyére xenont rakni vagy csak az egyik helyére? Előre is köszi! :)
párhuzamosan meg azt éred el hogy akkor menjen pluszban amikor te akarod de akkor a hőgomba is kapcsol
ha sorban van akkor tudja kikapcsolni, elveszi a jelet a gombától, mintha a gyújtást venné le,