pl én a vírus óta nem mentem 50km messzebb
és kurva sok ilyen ember autózik így
a hiba még mindig ott van hogy egy új villanyost hasonlítsa össze egy lom 10-20 éves pusztulathoz
ennyi erővel egy csacsifogat lenne a legjobb közlekedési mód, évezredekig működött, olcsó és nincs bukó rajta mert be lehet tölteni kolbászba 😆
Pár gyártó már megcsinlta. Pl a ford is. Ha hosszutávra mész azbakku semmkre se jó az aggregát benzines ezres motor, egy pest oda visszán többet eszik mint a dizel vagy benzin motor és 120 a vége. Ugyhogy ez nwm nagy ötlet. De inkább szar.
Szomszédnak ilyen hibrid passzátja van, azt mondta havonta egyszer indul be neki a benzinmotor, átjár a másik városba 30 kilométerre minden nap, annyit pont kifut oda vissza. tölti napelemről. motor bele már csak blödinek kell, aki hetente jár görögbe 😁
szoktam látni egy villany daciát elég sűrűn, egyszer jobban meg is néztem, én abban nem férnék el
gyerek haverjának meg tesla van, és imádja
leaf is van a tágabb ismerettségi körben, kona is volt de azt eladták
bennem semmi ellenérzés nincs a villanyos gépekkel kapcsolatban, csak azért nincs mert csóró vagyok
mondjuk én még mindig a tölthető hibridben látom a jövőt, egy viszonylag olcsó kis könnyű akku ami 100-150km viszi a kocsit, kocsiban egy 7-900ccm kis dízel ami hajt egy aggregátot optimális fordulaton kevés füst mellett
persze ez nem lenne se olcsó se méregzöld, ellenben az igények 90% kielégítené
3.5ért kb rendes motort se kapsz
egy hoki sandero is 6 milla, ehhez képest a spring meg 8, igazándiból nem vészesen több
évi 20 ezres futással otthon tankolva a 70ft árammal 4 éven belül megvan az árkülönbözet, ha 15 évig megy mindkettő akkor nagyjából "ingyen lesz" a spring, utána ki lehet dobni akár a kukába is nem buksz vele semmit, a sandero meg ér majd 500 ezret szóval 5,5 milla megy a kukába
Mi olaszban jártunk így jópár éve 😁 7vége, sehol egy lélek, kút automata - csak épp nem fogadta el 3mónk 3 féle bankkártyáját se. Szerencsére volt vagy 20 juró kp, abból tankoltunk 3-an 😁 kövi kútig elég volt 😁
én még sosem vittem kannát magammal
az elműlt 50 évben nekem egyszer sem volt olyan sürgős dolgom hogy hirtelen kellett messzire menni
mororral már volt hogy teli volt a hátizsák kettespet benzinnel, igaz annál ilyen 80-120km volt a hatótávom
nem a kisvárosi lidl töltőt kell kiválasztani, hanem olyan helyet ahol van sokkal több töltő egykupacban
benzinkúttal jártunk már úgy hogy nem volt hétvégén nyitva, meg úgy is hogy megszűnt
igaz nem nálunk hanem erdélyben
Ha lesz BYD seagull 3,5-ért,vagy bármi ami olyan mint az annyiért én 2x is töltök ha kell.Addig amíg 2,5 tonnás ezerlóerős tankok vannak 18-25 millióért kösz marad az aszma.Inkább motort veszek.
Ez mind szép és jó leírva a számítógép előtt fotelból de nekem pl többször volt olyan, hogy hirtelen mennem kellett messzebbre, alig volt benne benzin bedobtam a fűnyírós 5 literes benzines kannát és nyugodtan elindultam.
Igazából már nagyon sok töltő van, most tűnik fel, hogy nézegetem.. 😁
Kutaknál tényleg ritka az orál, de ha valahol kényszerből Zergebaszta-alsón valami szennyes benyát tankolsz, akkor ugyanúgy megszívod.
De igen, útközben tölteni kényszer, ha messze kell menni... de ha egy hazaéréssel beférsz 400-450-be, akkor semmi gond - és még olcsó is.
kiírja mennyi méter van benne szóval ha indulsz sopronból mátészalkára és azt írja hogy 350 km tud menni akkor meg kell állni tölteni útközben legalább egyszer
nagyjából ilyen egyszerű a törtènet
aki meg hülye ahhoz hogy értelmezze a hatótáv fogalmát az vegyen egy 20+ éves pd dízelt és járjon avval
Hát épp erről beszélgetünk nem mindegy, hogy viszel 5 liter benzint hónod alatt fütyörészve és elmész még 100 km-t vagy hívsz egy mobil aggregátor és még vársz egy órát. 😁 Bár állítólag ezek a modern villany autók ha vontatják akkor tud tölteni is csak az a lényeg, hogy arra húzzák amerre menni akarsz és jó sokáig hogy felnyomja fullra. 😂
és kurva sok ilyen ember autózik így
a hiba még mindig ott van hogy egy új villanyost hasonlítsa össze egy lom 10-20 éves pusztulathoz
ennyi erővel egy csacsifogat lenne a legjobb közlekedési mód, évezredekig működött, olcsó és nincs bukó rajta mert be lehet tölteni kolbászba 😆
gyerek haverjának meg tesla van, és imádja
leaf is van a tágabb ismerettségi körben, kona is volt de azt eladták
bennem semmi ellenérzés nincs a villanyos gépekkel kapcsolatban, csak azért nincs mert csóró vagyok
mondjuk én még mindig a tölthető hibridben látom a jövőt, egy viszonylag olcsó kis könnyű akku ami 100-150km viszi a kocsit, kocsiban egy 7-900ccm kis dízel ami hajt egy aggregátot optimális fordulaton kevés füst mellett
persze ez nem lenne se olcsó se méregzöld, ellenben az igények 90% kielégítené
Igaz csak hirből ismeri és amugy sincs semmi sürgős dolga az életben, de simán rábeszéli bárkire 😃
*közlekedni
egy hoki sandero is 6 milla, ehhez képest a spring meg 8, igazándiból nem vészesen több
évi 20 ezres futással otthon tankolva a 70ft árammal 4 éven belül megvan az árkülönbözet, ha 15 évig megy mindkettő akkor nagyjából "ingyen lesz" a spring, utána ki lehet dobni akár a kukába is nem buksz vele semmit, a sandero meg ér majd 500 ezret szóval 5,5 milla megy a kukába
az elműlt 50 évben nekem egyszer sem volt olyan sürgős dolgom hogy hirtelen kellett messzire menni
mororral már volt hogy teli volt a hátizsák kettespet benzinnel, igaz annál ilyen 80-120km volt a hatótávom
benzinkúttal jártunk már úgy hogy nem volt hétvégén nyitva, meg úgy is hogy megszűnt
igaz nem nálunk hanem erdélyben
Kutaknál tényleg ritka az orál, de ha valahol kényszerből Zergebaszta-alsón valami szennyes benyát tankolsz, akkor ugyanúgy megszívod.
De igen, útközben tölteni kényszer, ha messze kell menni... de ha egy hazaéréssel beférsz 400-450-be, akkor semmi gond - és még olcsó is.
Kutaknal ritka az ilyen.
nagyjából ilyen egyszerű a törtènet
aki meg hülye ahhoz hogy értelmezze a hatótáv fogalmát az vegyen egy 20+ éves pd dízelt és járjon avval