WR? Jó is az Én is vágyom vissza az erdőbe... Sajnos nem mondhatom hogy kiviszem a Kawát az erdőre, ha törik ha szakad, mert bizony törne és szakadna ez-az...
Ólomkezű ez ismerős...
Nyáron budapestről jöttem haza, fehérvárnál mondom nem tankolok, mert még simán hazaérek. Várpalota... hát még talán hazaérek. Örültem hogy beértem veszprémbe, de már alig lötyögött valami az alján Persze húztam neki, hogy hamarabb hazaérjek, mint hogy kifogyna a benzin
Pehelylábú vagyok..
Viszon ólom kezű,mert a mocival megtuttam etetni majdnem 10et is..
Ősszel, segálytúrára fel pestre..kora reggel üres pályán 2fölött végig..
vagy akkor úgy..lényeg hogy hidegben többet eszik míg be nem melegszik.. de a 7.0computer szerint az nem rossz,igaz?mennyire lehet pontos ez az adat..?de eddíg 8.5volt télen,7.3nyáron..
hűbakker...nem kérdezősködtem azóta. de megadom krisz számáőt, mert annyit akkor is mondott, hogy műszerrel kéne kódolni:30243855kettő. ha nem veszi fel szólj,zaklatom.
Bajszos kan cigóó..Faterom mindíg is mondta:"fiam óvakodj a bajszos emberektől,..problémások"...
igaza van. .nézzetek csak körül..a bajuszosokkal mindíg gond van..
Nekem az ízületeim már most szét vannak, most kezdtem izületvédőt zabálni, kíváncsi leszek mit változtat a ropogáson. A csuklóm képes akkorát puffanni, hogy megijednek az emberek
Egyik tanáromnak 800as van azt hiszem. Korábban autó szerelő volt, mondta hogy nem véletlen választotta ezt a típust, kiviszi a világból. Nem egy trendi speedmotor, de nekem rohadtul bejön a buszli fejével.
Mindenkire nagyon figyelek,,
De azthiszem ha visszakerül a helyére aláaknázom..
Már most hiányzik. .pedíg csak délelött vittem el..
Nézegetem a helyét...
Jövő héten lesz kész a felni..
Ezeknél a horpadásjavító műhelyeknél szerintem nincsen nagy különbség az árak között, olyan 8-10e/óra lehet.
Inkább az a fontos hogy ki hogy dolgozik.
Amúgy megdöbbentő miket össze lehet hozni egy ilyen vákuumos, vagy feszítővasas technikával.
Sajnos motor tanknál felejtős mindegyik
Túl vastag a lemez, legalábbis az XT-é az volt
Igen Ő!
Injektor, sorkettő, hely dobozoknak, közel 90 ló nekem egyenlőre több nem kell.
A lényeg hogy ne egye le a gatyámat, a gép árát is elég volt kigazdálkodni még ha használtan is.
Jah és hátul is kényelmesnek kell lenni, ezt a zasszony adta parancsba. Az XT-is kb 90%-ban 2 személyel volt hajtva és sajnos kicsit kevésnek bizonyult.
Nyáron budapestről jöttem haza, fehérvárnál mondom nem tankolok, mert még simán hazaérek. Várpalota... hát még talán hazaérek. Örültem hogy beértem veszprémbe, de már alig lötyögött valami az alján Persze húztam neki, hogy hamarabb hazaérjek, mint hogy kifogyna a benzin
Viszon ólom kezű,mert a mocival megtuttam etetni majdnem 10et is..
Ősszel, segálytúrára fel pestre..kora reggel üres pályán 2fölött végig..
A falábúak általában sokan városban 9-10-et megetetnek vele. vezetéstechnikán is nagyon múlik.
igaza van. .nézzetek csak körül..a bajuszosokkal mindíg gond van..
Pont jó is mert a menetszél hátra tépi a fejem,a pici smukk meg ellentart..
Te mekkora egy géniusz vagy !...
De azthiszem ha visszakerül a helyére aláaknázom..
Már most hiányzik. .pedíg csak délelött vittem el..
Nézegetem a helyét...
Jövő héten lesz kész a felni..
Inkább az a fontos hogy ki hogy dolgozik.
Amúgy megdöbbentő miket össze lehet hozni egy ilyen vákuumos, vagy feszítővasas technikával.
Sajnos motor tanknál felejtős mindegyik
Túl vastag a lemez, legalábbis az XT-é az volt
Én óvatos lennék
Injektor, sorkettő, hely dobozoknak, közel 90 ló nekem egyenlőre több nem kell.
A lényeg hogy ne egye le a gatyámat, a gép árát is elég volt kigazdálkodni még ha használtan is.
Jah és hátul is kényelmesnek kell lenni, ezt a zasszony adta parancsba. Az XT-is kb 90%-ban 2 személyel volt hajtva és sajnos kicsit kevésnek bizonyult.