Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1./ VESZPRÉM ELTENDORF ~ 147 km
után balra fordulva az 57-es útra
2./ ELTENDORF-MÜHLDORF 35 km
-nál balra a 66-os útra
3./ MÜHLDORF-OBERPURKLA 25 km
- közelében jobbra rá fordulva a 69-es útra
4./ OBERPURKLA - EHRENHAUSEN 30 km
-nél balra rá fordulva a Wein strasse-ra

5./ EHRENHAUSEN-FÖTSCHACH 25 km
- közelében balra fordulva vissza a 69-es útra

6.FÖTSCHACH - LAVAMÜND 75 km
- után rá a 80-as útra balra tartva
Közben pihi a Soboth víztározónál, vagy a biker point-nál

7./ LAVAMÜND - RUDEN 18 km
- keresd az A2 autópálya táblát hajts fel Villach irányába

8./ RUDEN - KLAGENFURT NORD 45 km autópálya
- nál hajts le az autópályáról (312-es kijáró) és menj rá a 95 útra
Moosburg irányába

9./ KLAGENFURT NORD - WINKL 52 km
- nél keresd a Nockalm strasse táblát és
fordulj balra a fizetős útra (olyan bérletet vegyél ami
4 panorámaútra (TOUR4) érvényes kb 23 EUR
Hosszabb pihi a Glockenhütte-nél

10./ WINKL - INNERKREMS 34 km
-nél fordulj jobbra St. Margarethen irányába
(ha tele van a tö..d, és unod a kanyarokat, inkább fordulj balra,10 km-r az A10autópálya,
ahol mehetsz kb 50 km-t egyenesen (15 km-rel rövidebb ) 9,4 EUR-ért)

11./ INNENKREMS – St. Margarethen in Lungau 24 km
- keresd a 99-es utat (Katschberg bundesstrasse)
Altenmarkt in Pongau vagy Radstadt irányába

12./ St. Margarethen in Lungau - Altenmarkt in Pongau 52 km
-nál fordulj a 163-as útra St Johann im Pongau
Irányába

13./ Altenmarkt in Pongau - St Johann im Pongau 21 km
- nál balra a 311-es útra Grossglockner irányába

14./ St Johann im Pongau – Heuberg 20 km
- nél fordulj balra le a főútról Rauris irányába

15. Érkezés Rauris,

Össz: 588 km
Hali

Nem:)

Üdv
Gábor
Gábor! ezen az útvonalon szoktatok kimenni?
A tank jó ötlet, olyat még úgysem vezettem! Bár azt hittem motorozni hívsz!
khm.... .....több az a nyúton (igaz csak 5-el... )
Motor: V60 Magnesium, négyütemű, 60 fokos V-kettes, vízhűtéses
Lökettérfogat: 997,62 cm 3
Furat x löket: 97 x 67,5 mm
Kompresszióviszony: 11,8:1
Max. teljesítmény: 102 kW (138,7 LE) 9500 1/min
Max. nyomaték: 107 Nm 7500
A tankra gondoltam, hogy ülsz, nem hátra.
Hátra nem ülök! De vihetlek a tiéddel!
Akkor gyere leviszlek.
Jó reggelt!
1. Délelőtt dolgozom,
2. Rend a lelke mindennek. Ha ki van vonatva, akkor nem veszem elő. Max egy takarítás erejéig.
Nem mondam, hogy baj van velük, meg egy 11OO ccm-ben legyen is delej, szép lenne, ha nem lenne.

Nekem is a szombati az utolsó menet, teszem le. Nem gondoltad meg magad a szombattal kapcsolatban? Ugysem lesz ellenőrzés a konvojban.
1000et mentem szűk egy hónapja miota megvan a vas..
Akarom mondani: pár nyútont.
Nem tudom mi a baj a 4hengeresekkel? Az enyém is lead bár nyútont alacsony fordulaton...
Szép estét!
Látom itt is van olyan őrült, aki még hidegben is nyomja. Én tavaly a 6e km-ből 2ezret télen nyomtam le. Kár, hogy kivonattam a gépet! Bár a tesóm kb pont olyan gyagya mint én...
A Sportdobok miatt 138, meg 1O2 NM de a pincében adja le ezeket, nem a felhők közt, mint a 4 hengeresek.
A állat, 2O mp-nél, kesztyű nélkül. Betegek.
A "tartós merevedés" ilyen hidegben garantált ,
érdemes az asszonyt is vinni lábmelegítőnek
Indulok is...
Azt hittem csak én vagyok a beteg,egyedül..
http://youtu.be/7-_zSQbYWrY társak[/L]
Találtam 23ért..Berakatom jövő héten
Dobok fel hóláncot, és végignyomom a telet...
Előre meg egy tolólapot..
Egyébként nem mondtál hulyeséget az ülés fűséssel...
Mennyibe kerül, kb?
hány pacis?
Dudurva
Ez kéthengeres, nem csapkodja a láncot alacsony fordulaton annyira, nem kell városban annyit kuplungolni, finomabb lett a járása. Ellemben csibészesebb is lett. 2 esben 14Onél ráhúztam a gázt, aztán az égbe volt az elsőkerék.