Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felmérés nekik és ennyi. A south park egyik része ezt jól kivesézte.
nah sztem az ilyen a legveszélyesebb, mert megítélésem szerit lassan óvatosan megy, tegyük fel h. lakott területen kívül 60 max 70-el. A forgalom meg menne 90-el és csak torlódik torlódik... aztán elfogy az embereknek a türelme és nekiállnak előzgetni, de közbe jönnek folyton szembe és folyton veszély helyzet alakul ki.
Mi lenne a megoldás? hát sztem az h. nem kell engedni vezetni az ilyet, ilyen egyszerű.
Grat hozzá.

Hát igen. Meg egy pár dolgot, de ha egy vezetéstechnikai tréninget nem tudna megcsinálni akkor tuti.

Nálunk van egy 90 éves mami akinek van egy 4 ütemű wartburgja. Az ülésen párnák és úgy is még csak a kormány és a műszerfal között lehet látni két szemecskét. Olyan mintha a Kitt elődje lenne. De a reakció ideje szerintem NULLA!
meg sztem. azért, mert csak idő időbe közlekednek

Ilyet lehetne csinálni nálunk is, meg mérni egyes emberek reakciós idejét meg hasonló, és aki nem felel meg attól szépen elvenni a jogosítványt.

amúgy aug.-ba az Egyetem szervezésébe megyek vezetéstechnikai képzésre Németországba
Azért majdnem az lett mint sejtettem. De pár dolgot rossz helyre raktam. A motorosok gondolom a számuk miatt is ilyen elenyésző. De sajnos ez is sok, Nagyon sok.

Olvastam, hogy egy skandináv országban tervezik vagy talán már él is, hogy minden jogositvánnyal rendelkezőnek kötelessége vezetéstechnikai tréningen résztvenni-e. Nem tudom milyen gyakorisággal. De 1 is már lehet életet ment akár.
ittasan okozott balesetek megoszlása (az éves mennyiségből kb)
1200 szgk
450 kerékpár
250 smkp
180 mkp
150 gyalogos
20 egyéb

A balesetekből 12% ittas vezetés miatt történik.
"járművezető" balesetek okai (az éves mennyiségből kb.)
5200 sebesség
5000 elsőbbség
3500 haladás
1500 gondatlanság
1200 követési táv
Balesetek okai: (az éves mennyiségből kb.)
5200 gyorshajtás
5000 elsőbbségi jog
3500 kanyarodás
1900 egyéb
1800 gyalogos hiba
1500 figyelmetlenség
1200 követési táv
1000 előzés
200 műszaki hiba
balesetet okozó járművezetők megoszlása:
szgk. 61%
kerékpár 11 %
tgk. 8%
gyalogos 6 %
mkp + smkp 6%
egyéb 8 %
balesetek okozóinak megoszlása:
járművezető 93 %
gyalogos 6 %
pálya + egyéb 1 %
motorizációs szint (szgk/1000 lakos)
1975 81
1991 250
1998 305
2006 316
2009 301
2010 400
nem engednek egyedül vezetni, nehogy megerőltessem még a lábam ugyh. holnap ér rá haverom és vele visszük el a motort.
amúgy 410 körüli árat mondott rá a biztosító.
nah pill és mondom
Hi.

2, 6, 7, 8, 9, 12

Ezek engem. Voltál a Szervizben?
Szép jó napot!
meglett a füzetem, már csak az a kérdés h. milyen jellegű adatokra vagy(tok) kíváncsi(ak), van egy csomó adatom
ezek vannak:

1. súlyossági mutató lakott területen kívül-belül
2. motorizációs szint (szgk/1000 lakos) 1975-2010
3. baleseti adatok 2009-ben /nap /óra /egyébre bontva
4. balesetek térbeni eloszlása (lakott területen beül, kívül, egyéb)
5. balesetek térbeni eloszlása megyék szerint
6. balesetek okozóinak megoszlása
7. balesetet okozó járművezetők megoszlása (ez a legérdekesebb sztem.)
8. Balesetek okai
9. "járművezető" balesetek okai
10. "gyalogos" balesetek okai
11. meghaltak baleseti helyszínei
12. ittasan okozott balesetek megoszlása

írj(atok) egy számot h. melyik érdekel, és akkor ahhoz mondom az adatokat
Szép reggelt!
Tudtam, hogy tagadni fogod.

Hallod az XX után csak is egy ökörnyárs rakható!
Ez az XX pótkocsija, nehogy már ne ismerd fel
Zsömlét nem én vágtam fel
Ez miez? Pókgrillkocsi?
Ezt nem kommentelem! Ennek meg mi köze XX hez, meg az én konzolomhoz, meg a tutujgatáshoz? Te gyerek, elvitte az eszed a sok turmixolás! Meg biztos megviselt a Zsemle kutya halála, amihez állitásod szerint semmi közöd!
A kettő kereke megvan, de nem motor és kerektelen, hanem kereke lesz, ha fenn lesz. Érted!
Akkormeg mi? Két kereke van-e?
Ha belefér a dobozomba egy bogrács, tartó és 5 literes demizson akkor viszem a motort tartóstul. Ha nem akkor csak a konzol jön majd
Szerencsétek, hogy dolgozom...