nah sztem az ilyen a legveszélyesebb, mert megítélésem szerit lassan óvatosan megy, tegyük fel h. lakott területen kívül 60 max 70-el. A forgalom meg menne 90-el és csak torlódik torlódik... aztán elfogy az embereknek a türelme és nekiállnak előzgetni, de közbe jönnek folyton szembe és folyton veszély helyzet alakul ki.
Mi lenne a megoldás? hát sztem az h. nem kell engedni vezetni az ilyet, ilyen egyszerű.
Hát igen. Meg egy pár dolgot, de ha egy vezetéstechnikai tréninget nem tudna megcsinálni akkor tuti.
Nálunk van egy 90 éves mami akinek van egy 4 ütemű wartburgja. Az ülésen párnák és úgy is még csak a kormány és a műszerfal között lehet látni két szemecskét. Olyan mintha a Kitt elődje lenne. De a reakció ideje szerintem NULLA!
Azért majdnem az lett mint sejtettem. De pár dolgot rossz helyre raktam. A motorosok gondolom a számuk miatt is ilyen elenyésző. De sajnos ez is sok, Nagyon sok.
Olvastam, hogy egy skandináv országban tervezik vagy talán már él is, hogy minden jogositvánnyal rendelkezőnek kötelessége vezetéstechnikai tréningen résztvenni-e. Nem tudom milyen gyakorisággal. De 1 is már lehet életet ment akár.
nem engednek egyedül vezetni, nehogy megerőltessem még a lábam ugyh. holnap ér rá haverom és vele visszük el a motort.
amúgy 410 körüli árat mondott rá a biztosító.
nah pill és mondom
Ezt nem kommentelem! Ennek meg mi köze XX hez, meg az én konzolomhoz, meg a tutujgatáshoz? Te gyerek, elvitte az eszed a sok turmixolás! Meg biztos megviselt a Zsemle kutya halála, amihez állitásod szerint semmi közöd!
Mi lenne a megoldás? hát sztem az h. nem kell engedni vezetni az ilyet, ilyen egyszerű.
Hát igen. Meg egy pár dolgot, de ha egy vezetéstechnikai tréninget nem tudna megcsinálni akkor tuti.
Nálunk van egy 90 éves mami akinek van egy 4 ütemű wartburgja. Az ülésen párnák és úgy is még csak a kormány és a műszerfal között lehet látni két szemecskét. Olyan mintha a Kitt elődje lenne. De a reakció ideje szerintem NULLA!
Ilyet lehetne csinálni nálunk is, meg mérni egyes emberek reakciós idejét meg hasonló, és aki nem felel meg attól szépen elvenni a jogosítványt.
amúgy aug.-ba az Egyetem szervezésébe megyek vezetéstechnikai képzésre Németországba
Olvastam, hogy egy skandináv országban tervezik vagy talán már él is, hogy minden jogositvánnyal rendelkezőnek kötelessége vezetéstechnikai tréningen résztvenni-e. Nem tudom milyen gyakorisággal. De 1 is már lehet életet ment akár.
1200 szgk
450 kerékpár
250 smkp
180 mkp
150 gyalogos
20 egyéb
A balesetekből 12% ittas vezetés miatt történik.
5200 sebesség
5000 elsőbbség
3500 haladás
1500 gondatlanság
1200 követési táv
5200 gyorshajtás
5000 elsőbbségi jog
3500 kanyarodás
1900 egyéb
1800 gyalogos hiba
1500 figyelmetlenség
1200 követési táv
1000 előzés
200 műszaki hiba
szgk. 61%
kerékpár 11 %
tgk. 8%
gyalogos 6 %
mkp + smkp 6%
egyéb 8 %
járművezető 93 %
gyalogos 6 %
pálya + egyéb 1 %
1975 81
1991 250
1998 305
2006 316
2009 301
2010 400
amúgy 410 körüli árat mondott rá a biztosító.
nah pill és mondom
2, 6, 7, 8, 9, 12
Ezek engem. Voltál a Szervizben?
meglett a füzetem, már csak az a kérdés h. milyen jellegű adatokra vagy(tok) kíváncsi(ak), van egy csomó adatom
ezek vannak:
1. súlyossági mutató lakott területen kívül-belül
2. motorizációs szint (szgk/1000 lakos) 1975-2010
3. baleseti adatok 2009-ben /nap /óra /egyébre bontva
4. balesetek térbeni eloszlása (lakott területen beül, kívül, egyéb)
5. balesetek térbeni eloszlása megyék szerint
6. balesetek okozóinak megoszlása
7. balesetet okozó járművezetők megoszlása (ez a legérdekesebb sztem.)
8. Balesetek okai
9. "járművezető" balesetek okai
10. "gyalogos" balesetek okai
11. meghaltak baleseti helyszínei
12. ittasan okozott balesetek megoszlása
írj(atok) egy számot h. melyik érdekel, és akkor ahhoz mondom az adatokat
Hallod az XX után csak is egy ökörnyárs rakható!
Zsömlét nem én vágtam fel